eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › WYKONANIE USŁUG PROMOCYJNYCH NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W RAMACH ROZGRYWEK ŻUŻLOWYCH W 2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Bydgoszcz: WYKONANIE USŁUG PROMOCYJNYCH NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W RAMACH ROZGRYWEK ŻUŻLOWYCH W 2011r.
Numer ogłoszenia: 372648 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350508 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG PROMOCYJNYCH NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W RAMACH ROZGRYWEK ŻUŻLOWYCH W 2011r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE USŁUG PROMOCYJNYCH NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W RAMACH ROZGRYWEK ŻUŻLOWYCH W 2011r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.EMIL RACING Emil Sajfutdinow, ul.Nasypowa 8a, 85-342 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286885,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w ramach rozgrywek żużlowych w 2011r. Sport jest jednym z najważniejszych przedmiotów współczesnego sponsoringu, a promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z rynkiem i odbiorcami. Wątpliwości nie budzi fakt, iż kampania promocyjna powinna kreować pozytywny wizerunek miasta, jak również powinna być impulsem do odwiedzania miasta Bydgoszczy. Bydgoszcz od wielu lat jest jednym z najbardziej prężnych ośrodków żużlowych w Polsce. Polonia Bydgoszcz ma wieloletnie tradycje występów w najwyższej lidze żużlowej. Na trybunach bydgoskiego stadionu podczas rozgrywek ligowych zasiadają tysiące kibiców. Bydgoscy reprezentanci wielokrotnie uzyskują imponujące wyniki w rozgrywkach z cyklu Grand Prix. Wykorzystanie wizerunku osób powszechnie znanych i cieszących się popularnością, a do takich niewątpliwie zaliczamy sportowców, jest jednym z częstszych sposobów promocji. Firmy komercyjne podpisują wysokokwotowe kontrakty ze znanymi sportowcami, aby ci swoja osobą promowali produkty firmy. Przykładem może tu być Justyna Kowalczyk tegoroczna mistrzyni olimpijska występująca w reklamie banku. Pani Kowalczyk nie reklamowała banku, a jedynie swoją obecnością w reklamie uświetniła przekaz reklamowy. Nie jest więc obojętne dla konsumenta, kto wystąpi w reklamie. Z tego samego założenia wychodzi Zamawiający, dlatego też zaproponował Wykonawcy realizację działań promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy poprzez wykorzystanie wizerunku żużlowca Emila Sajfutdinowa podczas rozgrywek żużlowych a w szczególności: I ligi w żużlu, w cyklu Indywidualnych Mistrzostw Świata Grand Prix, Kryterium Asów oraz rozgrywek towarzyskich. Emil Sajfutdinow jest czołowym zawodnikiem Klubu Żużlowego Polonii Bydgoszcz i jednym z najbardziej rozpoznawalnych żużlowców polskiej ligi. Wielokrotnie wygrywał w cyklu Grand Prix oraz zajął 3 miejsce w całym cyklu Grand Prix w 2009r. Obecnie jest jednym z żużlowych asów Polonii. Niezmiennie plasuje się w czołówce pod względem zdobyczy punktowych. Watpliwości nie budzi fakt, iż dobra osobiste człowieka, do których, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zalicza się m.in. wizerunek pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach. Nadto, prawo do wizerunku, poza wspomnianymi przepisami Kodeksu cywilnego, podlega również ochronie na podstawie art. 81. ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 90 poz. 631 ze zm.). Ww. żużlowiec/Wykonawca w 2011r. będzie brał aktywny udział w szeregu przedsięwzięć sportowych promujących zdrowy tryb życia, będzie też brał udział w przedsięwzięciach organizowanych przez Zamawiającego, w tym również zapraszał na imprezy sportowe organizowane w Bydgoszczy. Dzięki zawartej z Wykonawcą umowie, Zamawiający będzie mógł wykorzystać wizerunek Wykonawcy na plakatach miejskich, w albumach o Bydgoszczy oraz innych wydawnictwach związanych z miastem Bydgoszcz. Dodatkowo, Wykonawca będzie kreował pozytywny wizerunek miasta poprzez: ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na stroju zawodnika, na osłonach motocykla, na samochodzie, na tablicy reklamowej w boksie na parkingu. Wyjątkowa postawa tego zawodnika dowodzi, że wykorzystanie jego wizerunku dla promocji miasta jest uzasadnione. Dzięki właściwej eksploatacji pozytywnych emocji związanych z Wykonawcą możliwe będzie ugruntowanie wizerunku Bydgoszczy jako miasta wspierającego sport i jedną z najbardziej popularnych w naszym mieście dyscyplin - żużel. Wykorzystanie wizerunku Emila Sajfutdinowa do promocji miasta przyczyni się niewątpliwie do dalszej rozbudowy pozytywnego wizerunku miasta. Będzie cennym elementem promocyjnym tak w kraju, jak i za granicą. W tym stanie rzeczy okoliczności przedstawione wyżej wyczerpują przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.