eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubeninki › budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wody i przyłączem energetycznym w miejscowościach Błąkały - Stańczyki - Maciejowięta



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37263

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dubeninki: budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wody i przyłączem energetycznym w miejscowościach Błąkały - Stańczyki - Maciejowięta Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Dubeninki, do kontaktów: Sosnowski Edward, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki, woj. warmińsko-mazurskie, e-mail: sekretarzug@dubeninki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dubeninki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wody i przyłączem energetycznym w miejscowościach Błąkały - Stańczyki - Maciejowięta. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowości: Błąkały, Stańczyki i Maciejowięta. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wody i przyłączem energetycznym w miejscowościach Błąkały - Stańczyki - Maciejowięta obejmująca: 1. budowę sieci wodociągowej o długości 5917 mb i przyłaczy o długości 1973 mb.w tym: a) sieć główna PCV DN 160x9,5 SDR 17 PN 16 - 2870 mb, b) sieć główna PCV DN 160x6,2 SDR 26 PN 10 - 3047 mb, c) kolektor wód przelewowych PCV DN 250 - 85 mb, d) przyłacza wodociągowe PE 40 - 1041 mb, e) przyłacza wodociągowe PE 50 - 448 mb, f) przyłacza wodociągowe PE 63 - 484 mb. 2. pompownia wody pitnej wraz z przyłaczem energetycznym . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający informuje, iż wnioski o dopuszczenie w postępowaniu należy składać na podstawie informacji zawartych w niniejszym ogłoszeniu oraz w oparciu o przepisy ustawy PZP. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać pisemnie lub faksem, który musi być potwierdzony w formie pisemnej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 8000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań: 1.1. złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego, Wzór formularzy dostępny w siedzibie Zamawiającego. 19-504 Dubeninki ul. Mareckiego 27, lub można otrzymać faxem albo drogą elektroniczną (zapotrzebowanie zgłosić na sekretarzug@dubeninki.pl). Ogłoszenie o zamówieniu ukaże się również na stronie internetowej www.dubeninki.pl i na tablicy ogłoszeń zamawiającego. 1.2. złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 1.3. udzielą minimalnej gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia 1.4. przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (2003-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, muszą się znaleźć co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem (sieci wodociągowe i kanalizacyjne) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200.000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów (spełnia/nie spełnia) przyjmując że: 1) W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w pkt.1.4) - doświadczenie, 2) Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: - za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt/zadanie ponad wymagane minimum - 1 punkt 3) Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych wykonawców, którzy spełnili wymagania kwalifikacyjne oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2, 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lpotwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.