eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY NARZĘDZI I OPRZYRZĄDOWANIA LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SIATEK DO PRZEPUKLIN I OPATRUNKÓW HEMOSTATYCZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37259

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: DOSTAWY NARZĘDZI I OPRZYRZĄDOWANIA LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SIATEK DO PRZEPUKLIN I OPATRUNKÓW HEMOSTATYCZNYCH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, do kontaktów: mgr Katarzyna Prowadzisz - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, e-mail: zam.pub@5wszk.com.pl, www.5wszk.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY NARZĘDZI I OPRZYRZĄDOWANIA LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SIATEK DO PRZEPUKLIN I OPATRUNKÓW HEMOSTATYCZNYCH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1: ZESTAW LAPAROSKOPOWY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Pakiet nr 2: UZUPEŁNIENIE ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO Pakiet nr 3: TROKARY DO WIDEOTORAKOSKOPII Pakiet nr 4: AUTOMATYCZNE KLIPSOWNICE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LAPAROSKOPII Pakiet nr 5: KLIPSY NACZYNIOWE, TYTANOWE DO POSIADANYCH KLIPSOWNIC WIELORAZOWEGO UŻYTKU FIRMY ETHICON Pakiet nr 6: SIATKI DO OPERACJI NAPRAWCZYCH PRZEPUKLIN I Pakiet nr 7: SIATKI DO OPERACJI NAPRAWCZYCH PRZEPUKLIN II Pakiet nr 8: MATERIAŁY DO HEMOSTAZY ŚRÓDOPERACYJNEJ Pakiet nr 9: ŁADUNEK DO POSIADANEGO WIELORAZOWEGO STAPLERA SKÓRNEGO FIRMY TYCO Pakiet nr 10: JEDNORAZOWY STAPLER SKÓRNY Pakiet nr 11: ŁADUNKI DO POSIADANYCH STAPLERÓW WIELORAZOWEGO UŻYTKU FIRMY TYCO Pakiet nr 12: STAPLERY JEDNORAZOWE TNĄCO - ZAMYKAJĄCE WRAZ Z ŁADUNKAMI Pakiet nr 13: JEDNORAZOWE STAPLERY OKRĘŻNE I Pakiet nr 14: JEDNORAZOWE STAPLERY OKRĘŻNE II. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: DOSTAWY NASTĄPIĄ DO KOMORY DOSTAW APTEKI SZPITALNEJ 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAKOWIE, UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: OFERTA ZAWIERAJĄCA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA POWINNA BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 6 460,00 ZŁOTYCH POLSKICH (SZEŚĆ TYSIĘCY CZTERYSTA SZEŚĆDZIESIĄT ZŁOTYCH POLSKICH). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: TERMIN PŁATNOŚCI 30 DNI OD DNIA DOSTAWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO (KOMORA DOSTAW APTEKI SZPITALNEJ) WRAZ Z PRAWIDŁOWO WYSTAWIONĄ FAKTURĄ ZAWIERAJĄCĄ NUMER UMOWY, ORAZ DOŁĄCZONEGO DO TEJ FAKTURY ZESTAWIENIA ASORTYMENTU (SPECYFIKACJI ILOŚCIOWO ASORTYMENTOWEJ) BĘDĄCEGO PRZEDMIOTEM DOSTAWY, ZAWIERAJĄCEGO NUMER UMOWY, NUMER SERII I TERMIN WAŻNOŚCI TEGO ASORTYMENTU POD RYGOREM NIE PRZYJĘCIA DOSTAWY. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. WYKONAWCY POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA TAKICH UPRAWNIEŃ 2. WYKONAWCY POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 3. WYKONAWCY ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. 4. WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 PKT 1 - 9 I UST. 2 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ZOSTANIE DOKONANA WG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. NIESPEŁNIENIE JAKIEGOKOLWIEK Z WYŻEJ WYMIENIONYCH WARUNKÓW SKUTKOWAĆ BĘDZIE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wg ZAŁ.1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁ.3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego US potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy ujawnionych w rejestrze handlowym (w przypadku s.c. dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla os. fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie, na ich osobę) - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotyczące Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 10. Opinia banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wykazująca, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową o wartości minimalnej wartości złożonej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-y przed upływem terminu składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Oświadcz. potwierdzające, iż wszystkie zaoferowane przedmioty zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU CENOWYM - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiącym ZAŁ. do oferty, spełniają wymagania przewidziane w ustawie z 20 IV 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.) a także w ustawie z 06 IX 2001 roku Przepisy wprowadzające ustawę Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 IV 2004 roku o zmianie ustawy Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.), zgodnie z ZAŁ.6 do SIWZ. 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 5-ciu dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z ZAŁ.5 do SIWZ.UWAGA:każdy dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy powinien być wystawiony z datą po wykonaniu tej dostawy a nie w trakcie wykonywania tej dostawy i powinien zawierać informacje potwierdzające, że dostawa ta została należycie wykonana. Zgodnie z § 1 ust. 2 Rozp. Prezesa RM z 07 IV 2004 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 646), Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, przedstawionych przez Wykonawcę w WYKAZIE WYKONANYCH DOSTAW, stanowiących ZAŁ. do oferty, złożone były w oryginale lub postaci odpisu notarialnego. 14. Szczegółowy opis techniczny dla każdej pozycji zawartej w FORMULARZU CENOWYM-OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 15.Jeśli Wykonawcą jest s. c., oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców, będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników s. c., pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy, będącego s.c.skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). Reszta dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz inne niezbędne dokumenty do prawidłowego złożenia oferty szczegółowo zostały przedstawione w SIWZ - rozdział 11. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: OPINIA BANKU, W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, WYKAZUJĄCA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE ŚRODKAMI FINANSOWYMI LUB POSIADA ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ, O WARTOŚCI MINIMALNEJ WARTOŚCI ZŁOŻONEJ OFERTY, WYSTAWIONA NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT, CO NAJMNIEJ 5-CIU DOSTAW, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW ORAZ ZAŁĄCZENIA DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE DOSTAWY TE ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 DO SIWZ. UWAGA: KAŻDY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY NALEŻYTE WYKONANIE DOSTAWY POWINIEN BYĆ WYSTAWIONY Z DATĄ PO WYKONANIU TEJ DOSTAWY A NIE W TRAKCIE WYKONYWANIA TEJ DOSTAWY I POWINIEN ZAWIERAĆ INFORMACJE POTWIERDZAJĄCE, ŻE DOSTAWA TA ZOSTAŁA NALEŻYCIE WYKONANA. ZGODNIE Z § 1 UST. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW Z 07 KWIETNIA 2004 R. - W SPRAWIE RODZAJÓW DOKUMENTÓW, JAKICH ZAMAWIAJĄCY MOŻE ŻĄDAĆ OD WYKONAWCY (DZ. U. NR 71, POZ. 646), ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE NALEŻYTE WYKONANIE DOSTAW, PRZEDSTAWIONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W WYKAZIE WYKONANYCH DOSTAW, STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIK DO OFERTY, ZŁOŻONE BYŁY W ORYGINALE LUB POSTACI ODPISU NOTARIALNEGO. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 240 - 206625 z dnia 09.12.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 28/5WSzKzP SP ZOP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: PRZELEW NA KONTO LUB GOTÓWKA. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: KATARZYNA PROWADZISZ, SYLWIA SZWAGIERCZAK, JANUSZ SROGA, KRZYSZTOF MAZUR, IRENA MALISZ, ROBET WOJTASZ. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.09.2005, godzina 13:00, KANCELARIA KIEROWNIKA SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, BUDYNEK NR 45, 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAKOWIE, UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZESTAW LAPAROSKOPOWY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. 3) Zakres lub wartość: 160 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: UZUPEŁNIENIE ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO. 3) Zakres lub wartość: 23 500,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: TROKARY DO WIDEOTORAKOSKOPII. 3) Zakres lub wartość: 7 500,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: AUTOMATYCZNE KLIPSOWNICE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LAPAROSKOPII. 3) Zakres lub wartość: 12 950,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: KLIPSY NACZYNIOWE, TYTANOWE DO POSIADANYCH KLIPSOWNIC WIELORAZOWEGO UŻYTKU FIRMY ETHICON. 3) Zakres lub wartość: 42 900,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: SIATKI DO OPERACJI NAPRAWCZYCH PRZEPUKLIN I. 3) Zakres lub wartość: 27 300,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: SIATKI DO OPERACJI NAPRAWCZYCH PRZEPUKLIN II. 3) Zakres lub wartość: 5 150,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: MATERIAŁY DO HEMOSTAZY ŚRÓDOPERACYJNEJ. 3) Zakres lub wartość: 88 300,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ŁADUNEK DO POSIADANEGO WIELORAZOWEGO STAPLERA SKÓRNEGO FIRMY TYCO. 3) Zakres lub wartość: 13 500,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: JEDNORAZOWY STAPLER SKÓRNY. 3) Zakres lub wartość: 13 500,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ŁADUNKI DO POSIADANYCH STAPLERÓW WIELORAZOWEGO UŻYTKU FIRMY TYCO. 3) Zakres lub wartość: 124 020,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: STAPLERY JEDNORAZOWE TNĄCO - ZAMYKAJĄCE WRAZ Z ŁADUNKAMI. 3) Zakres lub wartość: 45 250,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: JEDNORAZOWE STAPLERY OKRĘŻNE I. 3) Zakres lub wartość: 41 800,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: JEDNORAZOWE STAPLERY OKRĘŻNE II. 3) Zakres lub wartość: 39 160,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.