To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Podkowa Leśna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2015
Numer ogłoszenia: 372566 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347840 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu umowy obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni ulic i chodników (wraz parkingami) zgodnie z załącznikiem mapowym. 2.1 Pierwsza kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 19,07 km (w tym 3,10 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 19,07 km (w tym 3,10 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 3) odśnieżanie chodników i zatok parkingowych 16 830,00 m2 (w tym powiatowych 7 000,00 m2) - zgodnie z zał. 1b do umowy; 4) posypywanie piaskiem chodników i zatok parkingowych 16 830,00 m2 (w tym powiatowych 7 000,00 m2) - zał. 1b do umowy. 2.2 Druga kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 22,78 km - zgodnie z zał. 1c do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 22,78 km - zgodnie z zał. 1c do umowy. Zimowe utrzymanie pasa drogowego dróg powiatowych będzie realizowane na żądanie Zamawiającego i według jego potrzeb, zgłoszonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub z części zakresu usługi (dotyczy pasa drogowego dróg powiatowych). Utrzymanie zimowe dróg drugiej kolejności odśnieżania realizowane będzie wyłącznie na wyraźne polecenie Zamawiającego. Integralną część umowy stanowi oferta wraz z załącznikami o numerach 1a, 1b, 1c, oraz siwz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Odśnieżanie mechaniczne polegające na odgarnianiu /oczyszczeniu/ powierzchni jezdni ze śniegu pługami poprzez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową z usuwaniem warkoczy śnieżnych powstających podczas pracy pługu przy skrzyżowaniach ulic. 2. Wywóz nadmiar śniegu z miejsc gdzie nie ma możliwości formowania wałów, na żądanie Zamawiającego, w ramach ceny jednostkowej za usługę. Wykonawca zapewni miejsce składowania śniegu we własnym zakresie. 3. Posypywanie mechaniczne jezdni i chodników piaskiem będzie prowadzone celem nadania szorstkości nawierzchni lub likwidacji gołoledzi i oblodzeń (dopuszcza się warunkowo sypanie piaskiem z dodatkiem soli drogowej w stosunku 3:1). Piasek ma być równomiernie rozłożony na całej powierzchni ulicy. 4. Rozstawienie skrzynek ulicznych na piasek i systematyczne uzupełnianie w nich piasku oraz zdjęcie skrzynek po sezonie zimowym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje także uprzątnięcie piasku z ulic, chodników i zatok parkingowych po sezonie zimowym. 6. Utrzymywanie w należytym stanie miejsc (o szczególnym znaczeniu komunikacyjnym) takich jak: ostre zakręty, chodniki, drogi przy szkołach i przedszkolu, zjazdy i skrzyżowania z liniami WKD. 7. W wyjątkowych wypadkach prace obejmować będą skrzyżowania dróg wojewódzkich i powiatowych wskazane przez przedstawiciela Urzędu Miasta. 8. Odśnieżanie i posypywanie dróg piachem należy rozpocząć w takim czasie od wystąpienia opadów śniegu, tak aby utrzymać przejezdność i bezpieczeństwo ruchu. W przypadku wieczornych i nocnych opadów śniegu odpowiednio wcześniej aby umożliwić przejezdność głównych ulic od godziny szóstej rano. O rozpoczęciu prac należy poinformować Zamawiającego. 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych. 10. Przedstawienie przez Wykonawcę protokołu z wykonanych robót raz dzienne (w dniu następującym po dniu wykonania prac) - zgodnie z załącznikami 1a, 1b, 1c. Nie złożenie protokołu skutkuje nie uznaniem robót. 11. Zakres i kolejność prac podlega koordynacji ze strony przedstawicieli Urzędu Miasta. 12. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się nie zniszczyć chodników. 13. Wykonawca odpowiada za wszelkie zdarzenia wynikające z niewłaściwego wykonania obowiązków bez względu na zakres i stopień niewłaściwego zrealizowania zadań w stosunku do osób trzecich..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEN-MARC Marek Sentkowski, ul. Krótka 2B, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361111,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78090,35
Oferta z najniższą ceną: 78090,35 / Oferta z najwyższą ceną: 552451,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.