To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Ełk: Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku.
Numer ogłoszenia: 37255 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16519 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ełku, ul. Małeckich 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 629 0 335, faks 87 629 0 322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Stała ochrona obiektu przy ul. Konopnickiej 4 i przy ul. Małeckich 4. Monitorowanie i ochrona budynku przy ul. Konopnickiej 4 i ul. Małeckich 4. Czas pełnienia stałego dyżuru w budynku sądu przy ul. Małeckich 4: - poniedziałek: 7.30 - 8.30 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej, 8.30 - 16.30 dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, 16.30 - 20.00 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej; - wtorek - piątek: 6.30 - 7.30 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej 7.30 - 14.30 dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej 14.30 - 20.00 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej Czas pełnienia stałego dyżuru w budynku sądu przy ul. Konopnickiej 4: - poniedziałek -piątek: 6.45 - 18.00 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.99 - 79.71.00.99 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Securitas EAST Sp. z o. o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75432,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85858,92
Oferta z najniższą ceną: 59866,58 / Oferta z najwyższą ceną: 93399,96
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.