To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372558 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Dobromierz: Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Dobromierz w roku 2017 przez zakup biletów miesięcznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363464-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz, krajowy numer identyfikacyjny
89071834300000, ul.
Plac Wolności
24,
58170
Dobromierz, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 586 217, faks
748 586 460, e-mail
ug@dobromierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dobromierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Dobromierz w roku 2017 przez zakup biletów miesięcznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia lekcyjne do placówek oświatowych oraz przewóz po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania (przystanki w miejscowościach, w których zamieszkują) wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu. Czas realizacji zamówienia obejmuje dni realizacji obowiązku szkolnego w roku kalendarzowym 2017, tj. od 2 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017r. Przewóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych ulgowych biletów miesięcznych, zakupywanych przez Zamawiającego na podstawie list uczniów uprawnionych do przejazdów, sporządzanych co miesiąc przez poszczególne placówki oświatowe. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe, do których dowożeni są uczniowie z ich miejsca zamieszkania: - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dobromierzu, ul. Podgórna 2 - Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Gniewkowie, Gniewków 3 - Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Roztoce, ul. Jana Pawła II 7/9 Liczbę uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Dobromierzu, Szkoły Podstawowej w Gniewkowie i do Zespołu Szkół w Roztoce przedstawiono w SIWZ. Zamawiający zastrzega, że liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (w przypadku np. rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, zdarzenia losowe, przyjęcia ucznia do szkoły). Zamawiający zastrzega, że liczba przystanków może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Do obsługi zamówienia Wykonawca zapewni minimum dwa autobusy, które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przewożone dzieci miały zapewnione miejsca siedzące. Pojazdy muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane, muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki zewnętrznej i wewnętrznej. Autobus powinien być wyposażony w urządzenie rejestrujące obraz i dźwięk. Nagranie powinno być przechowywane przez Wykonawcę co najmniej 7 dni. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy, spełniający warunki określone w niniejszej SIWZ w ciągu 60 minut, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku, Zamawiający zorganizuje przewóz uczniów na koszt Wykonawcy a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów przewozu zastępczego w terminie 3 dni od dostarczenia rachunku lub faktury za przewóz zastępczy. Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za niewykonanie usługi jedynie w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych uniemożliwiających jej wykonanie, takich jak: nadmierne opady atmosferyczne, gołoledź, klęska żywiołowa. Wykonawca musi zapewnić w każdym autobusie opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami. Szczegółowe zasady dowozu uczniów zawarte są w Regulaminie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Dobromierz, stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT170370.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 230930 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.