eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stanisławów › Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Stanisławów: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów
Numer ogłoszenia: 372536 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stanisławów , Rynek 32, 05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie, tel. 025 7575858, faks 025 7575857.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadań dla projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów która obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego dla Beneficjentów Ostatecznych (zwanych dalej BO) oraz Jednostek Podległych (zwanych dalej JP), dostawę i instalacje niezbędnych urządzeń sieciowych i transmisyjnych , wykonanie szkoleń dla BO oraz świadczenie usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego w ramach realizowanego przez Gminę Stanisławów projektu w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu komputerowego do uczestników projektu, w tym: a. 94 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w gospodarstwach domowych beneficjentów ostatecznych (BO), objętych projektem, b. 86 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w jednostkach podległych Zamawiającemu (JP), objętych projektem, c. 6 drukarek w jednostkach podległych Zamawiającemu (JP), objętych projektem. 2) Wykonania niezbędnych instalacji teletechnicznych oraz dostawa sprzętu sieciowego w obiektach 6 jednostek podległych Zamawiającemu (JP) 3) Dostawy, instalacji i uruchomienia urządzeń dla połączeń dystrybucyjnych sieci 4) Wykonanie instalacji teletechnicznych oraz dostawa, instalacja i uruchomienie węzłów dostępowych sieci. 5) Zakup i instalacja urządzeń i wyposażenia dla Centrum zarządzania siecią ( zwane dalej CZS) 6) Organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla 188 osób objętych projektem. 7) Świadczenie usług serwisowych dla użytkowników sprzętu komputerowego w tym wykonanie modernizacji sprzętu oraz aktualizacji oprogramowania 8) Oznakowania części składowych zamówienia (w szczególności: monitory, komputery, drukarki) wymaganym logo Programu, zgodnie z wytycznymi Władzy Wdrażającej zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu nadrukiem lub naklejką samoprzylepną (Zasady Promocji Programu można pobrać na stronie internetowej: www.poig.gov.pl). 9) Sporządzenia dokumentacji powykonawczej 10) Ubezpieczenie sprzętu komputerowego w okresie realizacji projektu Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 10 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ). Realizacja zamówienia przeprowadzona będzie w podziale na cztery zadania : ZADANIE 1 : (Dostawa sprzętu komputerowego): Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla 94 gospodarstw domowych (BO) oraz dla 6 Jednostek Podległych. Ubezpieczenie sprzętu komputerowego ZADANIE 2: ( Dostawa sprzętu sieciowego ) Dostawa i instalacja sprzętu sieciowego dla jednostek podległych , instalacje teletechniczne dla obiektów JP i węzłów dostępowych , dostawa sprzętu transmisyjnego ( węzły dostępowe , połączenia dystrybucyjne ) , wyposażenie CZS ZADANIE 3: (Usługi szkoleniowe): Przeprowadzenie szkoleń z podstawy obsługi komputera i Internetu dla 188 osób ZADANIE 4: (Usługi serwisowe): Usługi gwarancyjno-serwisowe oraz utrzymania w zakresie sprzętu komputerowego w tym modernizacja zestawów komputerowych w okresie realizacji projektu. Gwarancja: 1. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji. 2. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia odpowiednio dla Zadania 1 oraz dla Zadania 2. 3. Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba, że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane dostawy i instalacje wynosi: na dostawę niezbędnego osprzętu sieciowego i transmisyjnego oraz instalacji sieciowych związanych bezpośrednio z udostępnieniem usług Internetowych - na okres 3 lat, licząc od dnia zakończenia i odbioru całości Zadania 2 przez Zamawiającego, na dostawę zestawów komputerowych dla gospodarstw domowych (BO ) oraz Jednostek Podległych (JP ) - na okres 5 lat licząc od dnia zakończenia i odbioru całości Zadania 1 przez Zamawiającego. Wymagania ogólne: 1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 2.Oferowany przez Wykonawcę urządzenia i sprzęt komputerowy muszą być dopuszczone do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, oświadczenia, deklaracje zgodności. 3. Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 r. nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. 4. Wykonawca dostarczy dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 5. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu lub importera , zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. 6. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2014 roku. 8. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: Dostarczenia, instalacji i konfiguracji komputerów przeznaczonych dla Beneficjentów Ostatecznych w ich miejscu zamieszkania oraz protokolarnego potwierdzenia odbioru przy obecności komisji odbiorowej wyznaczonej przez Zamawiającego; przekazania Zamawiającemu oraz Beneficjentom Ostatecznym szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego, Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym prac sporządzonym i uzgodnionym z Zamawiającym w terminie do 7 dni od podpisania umowy. Wymagania dodatkowe: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 3.6.1 W zakresie punktu określonego w SOPZ ( załącznik nr.10 do SIWZ ) jako: 2.1. Zestaw Komputerowy z przeznaczeniem dla BO: a) Wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net dla oferowanego procesora (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę. b) raport z testu SYSMark2012 System Management dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. c) raport z testu SYSMark2012 3DModeling dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. d) oświadczenie Wykonawcy lub raport Wykonawcy potwierdzający poziom głośności jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 2.2 Zestaw Komputerowy z przeznaczeniem dla jednostek podległych a) Wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net dla oferowanego procesora (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę. b) raport z testu SYSMark2012 Office Productivity dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. c) raport z testu SYSMark2012 3DModeling dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. d)oświadczenie Wykonawcy lub raport Wykonawcy potwierdzający poziom głośności jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 2.3 Zestaw Komputerowy z przeznaczeniem dla jednostek podległych a) Wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net dla oferowanego procesora (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę. b) wynik testu Average G3D Mark w postaci wydruku ze strony internetowej http:www.videobenchmark.net dla oferowanego sprzętu (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę c) oświadczenie Wykonawcy lub raport Wykonawcy potwierdzający poziom głośności jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 3.6.2. W celu potwierdzenia zakresu i parametrów technicznych oferowanych urządzeń oraz zakresu usług Wykonawca składa wraz z ofertą wypełniony załącznik nr.1 do formularza ofertowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 9.2 Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9.4 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 9.5 Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Mińsk Maz O Stanisławów 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030 z dopiskiem wadium na: Kompleksowa realizacja zadań inwestycyjnych dla Gminy Stanisławów w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi i dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Przez usługi i dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie: - co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i instalacji 100 zestawów komputerowych - co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu szkolenia dla co najmniej 100 uczestników z zakresu podstaw obsługa komputera lub technologii informatycznych w ramach jednego zamówienia - co najmniej jedno zamówienie w zakresie wyposażenia Centrum zarządzania siecią ( lub innego węzła sieci ) w tym dostawy serwera, przełącznika ,systemu bezpieczeństwa lub innych równoważnych urządzeń zainstalowanych w ramach tego wyposażenia Zgodnie z zapisami §1 ust. 1 pkt 2) i 3) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: - w celu potwierdzenia wykonania/ wykonywania dostaw/usług w sposób należyty; Wykonawca załączy dowody (poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia). Dowodami, o których mowa wyżej, są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a)Specjalista ds. urządzeń WLAN -co najmniej 1 osoba posiadająca min. 3 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące montaż, konfigurację i obsługę urządzeń pracujących w technologii WLAN oraz posiadająca certyfikat lub inny dokument potwierdzający znajomość konfiguracji i instalacji oferowanych urządzeń sieci WLAN b) Trener ds. szkoleń - co najmniej dwóch trenerów posiadających min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń o tematyce obsługi komputera , oprogramowania lub technologii informatycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę - Załącznik Nr 1 do SIWZ ; 2) kalkulację ceny ofertowej - Załącznik nr1 do formularza ofertowego; 3) dokumenty wymienione w pkt 3.6.1 SIWZ; 4) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie poświadczonej kopii; 6) dowód wniesienia wadium; 7) jeśli dotyczy - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (podpisem czytelnym lub podpisem nieczytelnym z imienną pieczątką) przez osoby upoważnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

17.1 Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w SIWZ oraz zgodnie z wzorem umowy załączonymi do SIWZ (Załącznik Nr 4). 17.2 Zamawiający przewiduje następujące przypadki i warunki zmiany treści umowy: Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, d) przedłużające się procedury administracyjne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) zmiany terminu wynikające z aneksu Zamawiającego zawartego z instytucją wdrażającą (WWPE) powodującą wydłużenie realizacji umowy w zakresie określonym wg. §3 niniejszej umowy, f) zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 17.3 Szczegółowe warunki zmian umowy określa §13 wzoru umowy. 17.4 Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanislawow.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławówwspółfinansowany ze środków wspólnotowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, 8 Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.