Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Warszawa: Sukcesywne sprzątanie pomieszczeń ekspozycyjnych i biurowych
Numer ogłoszenia: 372514 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią , ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265195, faks 022 8276751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsh.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dsh.waw. pl zakładka o nas/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne sprzątanie pomieszczeń ekspozycyjnych i biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości powierzchni ekspozycyjnych i biurowych w lokalu Domu Spotkań z Historią przy ul. Karowej 20 w Warszawie. 1. Powierzchnie do sprzątania: Powierzchnia całkowita objęta sprzątaniem wynosi 1067,4 m2 - w tym: a) niski parter - część biurowa: - pokoje (trzy sztuki) (dywan) 62,50 m2 - korytarz ze schodami (płytki gres) 55,5 m2 - pomieszczenie socjalne i sanitariaty (dwie sztuki), (płytki gres ) 20,6 m2 b) niski parter część ekspozycyjna: - ekspozycja (płytki gres) 199,4 m2 - sanitariaty (trzy sztuki), (płytki gres) 12,6 m2 c) antresola: - pokoje (siedem sztuk) + korytarz (dywan) 171,1 m2 - pomieszczenie socjalne i sanitariat (jedna sztuka), (płytki gres) 10,5 m2 d) parter: - sanitariaty (jedna sztuka), (płytki gres) 6,2 m2 - księgarnia (płytki gres, panele podłogowe) 34,5 m2 - ekspozycja (w tym sala spotkań) (płytki gres) 446,5 m2 e) holl: - holl główny (płytki) 23 m2 - hol przed wejściem do budynku (płytki) 25 m2 2. Zakres sprzątania okresowego: 2.1. Mycie okien - 5 razy do roku. 2.2. Mycie krat zewnętrznych - 5 razy do roku. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje 5 krotne wykonania wskazanej usługi. Wymiary okien: wszystkie okna posiadają stałe kraty zewnętrzne, nieotwieralne, 25 sztuk: a) niski parter - część biurowa: szerokość 1,10 x wysokość 2,26 - 3 sztuki, b) niski parter część ekspozycyjna: pleksi - 2 sztuki, c) antresola: - okna duże: szerokość 3,10 x wysokość 3,60 - 3 sztuki, poczwórne, w tym 2 sztuki, częściowo zakryte pleksi (nie zdejmowalna), - czytelnia mutlimedialna (okno na stałe) szer 1,80x wys 2,3 - 1 sztuka, - korytarz szer 1,28 x 3,60 wys - 1 sztuka, - pokoje szer 1,70 x wys 1,80 - 2 sztuki, - pokój dyrektorski szer 1,20 x wys 1,80 - 1 sztuka, d) parter: - okna duże: szer 3,14 x wys 3,6 - 9 sztuk, poczwórne, - szer 1,30 x wys 3,60 - 1 sztuka, - szer 1,60 x wys 1,4 - 2 sztuki, pleksi. 2.3. Pranie wykładzin- raz na kwartał - powierzchnia 233,6 m2. W trakcie obowiązywania umowy zamawiający przewiduje 4 krotne wykonanie wskazanej usługi. 2.4. Mycie świetlówek i kinkietów - raz na kwartał..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) zrealizowali minimum trzy zamówienia z których każde obejmowało wykonywanie przez okres co najmniej 12 miesięcy sukcesywnych usług sprzątania pomieszczeń biurowych i/lub konferencyjnych o łącznej powierzchni dla każdego z wykazanych zamówień nie mniejszej niż 1000m2. W przypadku umów aktualnie realizowanych zamawiający uzna za spełniające warunek również umowy, które obowiązują od co najmniej 12 miesięcy od daty wszczęcia postępowania, 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: 13.1. Ofertę składającą się z: a) Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) kalkulację kosztów realizacji zamówienia (wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) . c) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 13.2 niniejszej specyfikacji. 1. Wykaz oświadczeń oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12 SIWZ: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do specyfikacji, c) wykaz minimum 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat usług sprzątania pomieszczeń biurowych i/lub konferencyjnych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 wraz z okresem realizacji usługi, określeniem przedmiotu usługi, wartością usługi brutto oraz nazwą instytucji dla której usługa była zrealizowana, - wzór formularza zestawienia zawiera załącznik nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsh.waw.pl zakładka o nas/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat, Dom Spotkań z Historią ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 12:00, miejsce: sekretariat, Dom Spotkań z Historią ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
- Sprzątanie obiektów dydaktyczno-sportowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.