eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Pionki: Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice
Numer ogłoszenia: 372416 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kozienice , ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6123908, faks 048 6123908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórek oraz uporządkowaniu terenu po rozbiórkach obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę następujących obiektów budowlanych: Część I - Kociołki a)budynek murowany nr inw. 109/156. Część II - Januszno a)budynek mieszkalny nr inw. 110/132 w miejscowości Januszno. b)budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/133 w miejscowości Januszno. c)budynek obory drewnianej nr inw. 108/134 w miejscowości Januszno. Część III - Pionki a)budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/122 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. b)budynek piwnicy murowanej nr inw. 108/1338 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. Część IV - Lewaszówka a)budynek obory drewnianej nr inw. 108/211 w miejscowości Lewaszówka. b)budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/210 w miejscowości Lewaszówka. c)budynki kuchni letniej i piwnicy w miejscowości Lewaszówka. d)budynek schronu na paliwo nr inw. 104/212 w miejscowości Lewaszówka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.13-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w następującej wysokości: Cz. I - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), Cz. II - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), Cz. III - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), Cz. IV - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie przy realizacji zamówienia 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającej aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone zostały w rozdziale XIX ust. 3 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:30, miejsce: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, pokój nr 34 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kociołki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek murowany nr inw. 109/156, spalony, częściowo podpiwniczony, posadowiony na ławach fundamentowych. Wymiary budynku: długość max 14,4 m, szerokość max 11 m, powierzchnia użytkowa parteru - 102,8 m2, powierzchnia użytkowa piwnic - 34,4 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Januszno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Budynek mieszkalny nr inw. 110/132 w miejscowości Januszno, murowany, parterowy, częściowo podpiwniczony, z poddaszem użytkowym, powierzchnia zabudowy - 128,25 m2, powierzchnia użytkowa - 145,05 m2, kubatura 756 m2. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 7 m3. b)Budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/133 w miejscowości Januszno. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, jednoprzestrzenny, bez poddasza użytkowego, powierzchnia zabudowy - 159,90 m2, powierzchnia użytkowa - 148,17 m2, kubatura 692,17 m2. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 28 m3. c)Budynek obory drewnianej nr inw. 108/134 w miejscowości Januszno. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, z poddaszem użytkowym, powierzchnia zabudowy - 53,90 m2, powierzchnia użytkowa - 46,68 m2, kubatura 221,00 m2. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 15 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/122 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. Jest to budynek niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z bali drewnianych umieszczonych częściowo na ścianie murowanej z kamieni. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 33 m3. b)Budynek piwnicy murowanej nr inw. 108/1338 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. Jest to budynek parterowy częściowo zagłębiony poniżej poziomu terenu. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 3 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lewaszówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Budynek obory drewnianej nr inw. 108/211 w miejscowości Lewaszówka. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, z poddaszem użytkowym. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 19 m3. b)Budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/210 w miejscowości Lewaszówka. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, jednoprzestrzenny, bez poddasza użytkowego. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 10 m3. c)Budynki kuchni letniej i piwnicy w miejscowości Lewaszówka. Kuchnia letnia to budynek parterowy, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z drewna. Piwnica to budynek murowany posadowiony poniżej poziomu terenu. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 15 m3. d)Budynek schronu na paliwo nr inw. 104/212 w miejscowości Lewaszówka. Jest to niewielki budynek parterowy, częściowo zagłębiony poniżej poziomu terenu, wykonany w technologii murowanej z bloczków betonowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.