eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Organizacja i realizacja imprez integracyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Przemęt: Organizacja i realizacja imprez integracyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 372400 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131659 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 065 5496071, faks 065 5496975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja imprez integracyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje usługę organizacji i realizacji zamkniętych plenerowych imprez integracyjnych dla dzieci pełno i niepełnosprawnych uczęszczających do przedszkoli z grupami integracyjnymi w Gminie Przemęt. 1. Harmonogram imprez: termin realizacji imprezy ilość imprez [szt] wrzesień 2009 1 kwiecień 2010 1 maj 2010 2 1 czerwca 2010 1 wrzesień 2010 1 kwiecień 2011 2 RAZEM 8 Dokładne terminy realizacji imprez integracyjnych uzgadniane będą sukcesywnie z Zamawiającym, co najmniej na 2 tygodnie przed danym miesiącem realizacji imprezy. Imprezy integracyjne organizowane będą w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia placówek przedszkolnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów realizacji imprez. Wykonawca o zmianie harmonogramu powiadomiony zostanie, co najmniej na 1 miesiąc przed planowaną zmianą. 2. Szacunkowa liczba dzieci uczestnicząca w imprezie: 85. Jest to wartość szacunkowa, która może w trakcie trwania zamówienia ulegać zmianie. 3. Podczas trwania imprezy dzieci będą pod stałą opieką rodziców lub nauczycieli, którzy nie będą brali czynnego udziału w imprezie. 4. Usługa organizacji i realizacji jednej imprezy integracyjnej obejmuje: a) Czas trwania imprezy: 3 godziny b) Przygotowanie oraz przedstawienie do zaakceptowania zamawiającemu 8 różnych scenariuszy zorganizowania zamkniętej, trzygodzinnej imprezy integracyjnej dla dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych c) Wykonawca w ramach organizacji imprezy integracyjnej zapewnia: - konferansjera prowadzącego imprezę (1 osoba) zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego scenariuszem; - animatorów ( min. 2 osoby) zapewniających konkursy, gry, ciekawe zabawy angażujące dzieci , przygotowane zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego scenariuszem; - dogoterapię: zajęcia, w tym gry i zabawy wspomagające terapię ruchu, mowy i psychoterapię z udziałem wyselekcjonowanych i wyszkolonych min. 3 psów terapeutów posiadających Certyfikat Psa Terapeuty wraz z min. 1 wykwalifikowanym przewodnikiem. Powyższe zajęcia trwają 3 godz. i prowadzone są niezależnie od pozostałych atrakcji - przejażdżki z elementami gimnastyki ogólnorozwojowej na koniu [wałach lub klacz o spokojnym temperamencie, w wieku powyżej 5 lat] rasy kuc lub innym nieprzekraczającym wysokości w kłębie 147 cm - minimum 1 koń i minimum 1 instruktor prowadzący przejażdżki. Koń wyposażony musi być w rząd jeździecki: ogłowie i pas woltyżerski. Powyższe przejażdżki trwają 3 godz. i prowadzone są niezależnie od pozostałych atrakcji. - stanowisko plastyczne - minimum 1 osoba malująca dzieciom twarze. Na stanowisku prowadzone są również inne zajęcia plastyczne, - nagłośnienie; -butle z helem w ilości pozwalającej na napompowanie helem ok.180 szt baloników, które zamawiający, wraz z patyczkami mocującymi, dostarczy wykonawcy przed rozpoczęciem imprezy. Wykonawca będzie zobowiązany napompować baloniki i w trakcie imprezy rozdawać je dzieciom. - dmuchańce-bezpieczne urządzenia pneumatyczne o najwyższej jakości, min. 2 sztuki, wraz z obsługą, skompletowane tak, by zapewnić różnorodność zabawy dzieciom w wieku 3-6 lat w tym jedna zjeżdżalnia dmuchana; - dyplomy, upominki, nagrody dla dzieci za udział w konkursach i grach; - serwis foto - profesjonalne zdjęcia z przebiegu imprezy w ilości min. 150 szt w tym zdjęcia grupowe dzieci, nagrane na płytę CD i dostarczone do zamawiającego w terminie do 7 dni od daty zakończenia imprezy; - catering realizowany zgodnie z normami sanitarnymi: kawa herbata, śmietanka do kawy, cukier, według zapotrzebowania, 120 szt. porcji napoju dla dzieci (mały sok 100% 0,2l), 120 szt. /zdrowych/ słodyczy typu batoniki muesli, 120 szt. min. dwóch rodzajów owoców, np. banan, jabłko, naczynia jednorazowe, min. 1 osoba do obsługi; - ubezpieczenie OC organizatora d) Wykonawca zapewnia obsługę techniczną imprezy w tym w szczególności transport i montaż niezbędnych urządzeń przed rozpoczęciem trzygodzinnej imprezy oraz demontaż i usunięcie ewentualnych odpadów po zakończeniu imprezy; e) Wykonawca wyraża zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do zdjęć na Zamawiającego. 5. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia nieodpłatnego korzystania z przyłączy prądu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania dwóch imprez, jeżeli w trakcie trwania umowy z wykonawcą, z przyczyn niezależnych od zamawiającego, powstaną mniej niż 4 grupy integracyjne. Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60016.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STwóR Studio Twórczego Rozwoju, ul. Rembielińska 10 m. 95, 03-343 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7502,00
  • Oferta z najniższą ceną: 7502,00 oferta z najwyższą ceną: 21900,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.