eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Bydgoszcz: 102/P/2013
Numer ogłoszenia: 372378 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 102/P/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu przy ul. Modrzewiowej 23, Smoleńskiej 62-100 , dokumentacji projektowej dla budynków przy ul. Gdańska 63, Gdańska 9, Fordońska 56 oficyna , Kapliczna 2 oraz inwentaryzacji konserwatorskiej budynków przy ul. Kujawskiej 53, 55, 567 ,61 w Bydgoszczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (odpowiednio dla zadania) tj. WYKONAŁ: 1) dla zadania nr 1 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący zagospodarowania terenu z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych lub odwodnienia budynku/tereny 2) dla zadania nr 2 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący zagospodarowania terenu z uwzględnieniem wszystkich elementów występujących w przedmiocie niniejszego zamówienia 3) dla zadania nr 3 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący wykonania instalacji domofonowej dla budynku mieszkalnego objętego nadzorem konserwatora zabytków lub ujętego w rejestrze zabytków 4) dla zadania nr 4 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący odprowadzenia wód opadowych lub odwodnienia budynku/terenu . 5) dla zadania nr 5 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego. 6) dla zadania nr 6 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego. 7) dla zadania nr 7 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego. 8) dla zadania nr 8 - co najmniej 1 (słownie: jedną) inwentaryzację konserwatorską budynku (uzgodnioną z konserwatorem zabytków)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : 1) warunek dla zadania 1,: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , 2) warunek dla zadania 2 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej 3) warunek dla zadania 3 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych elektronicznych 4) warunek dla zadania 4 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 5) warunek dla zadania 5, 6, 7 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 6) warunek dla zadania 8 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.7. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. Podział ceny na składniki wg wzoru załącznika nr 9 do SIWZ - dotyczy tylko zadania nr 2 5. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i przypadkach niżej określonych: 1. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia i potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi w drodze aneksu do umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie . 4. Jeżeli Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85- 005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych przy ul. Modrzewiowej 23.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych przy ul. Smoleńska 62- 100 - termin uzyskania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu - 30 dni od dnia zawarcia umowy - termin wykonania projektu budowlanego na podstawie w/w warunków - 21 dni od dnia uprawomocnienia się warunków - termin dostarczenia decyzji pozwolenia na budowę do Zamawiającego - 70 dni od daty przekazania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do UM- WAB Bydgoszcz (w przypadku kiedy decyzja ta będzie wymagana prawem budowlanym) lub - termin dostarczenia kopii przyjętego przez WAB UM Bydgoszczy zgłoszenia - 10 dni od daty zaakceptowania przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego wykonanie instalacji domofonowej przy ul. Gdańskiej 63.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na odprowadzenie wód gruntowych z budynku przy ul. Gdańskiej 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego w zakresie rozbiórki budynku przy ul. Kaplicznej 2 - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy - opracowanie dokumentacji (projekt + przedmiar + kosztorys) i przedłożenie jej do Zamawiającego celem akceptacji - w ciągu 3 dni od daty otrzymania akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego - złożenie do WAB zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do rozpoczęcia robót budowlanych lub złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, o ile zdaniem Wykonawcy prac będące przedmiotem projektu będą tego wymagały - w ciągu 5 dni od daty wydania decyzji pozwolenia - dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z projektami (z pieczątkami UM) lub dostarczenie do Zamawiającego wraz z projektami (z pieczątkami) w ciągu 5 dni od daty wydania - pisma z WAB UM o nie wnoszeniu zastrzeżeń do złożonego zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do rozpoczęcia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego rozbiórki budynku przy ul. Fordońskiej 56.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę trzech obiektów na nieruchomości przy ul. Modrzewiowej 23 - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy opracowanie dokumentacji ( projekt + przedmiar + kosztorys ) i przedłożenie jej do Zamawiającego celem akceptacji - w ciągu 3 dni od daty otrzymania akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego - złożenie wniosku do WAB wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robot budowlanych - w ciągu 5 dni od daty wydania decyzji pozwolenia dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z projektami ( pieczątkami UM).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 102/P/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji konserwatorskiej budynków i otoczenia przy ul. Kujawskiej 53, 55,57 i 61.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.