Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Bydgoszcz: 102/P/2013
Numer ogłoszenia: 372378 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 102/P/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu przy ul. Modrzewiowej 23, Smoleńskiej 62-100 , dokumentacji projektowej dla budynków przy ul. Gdańska 63, Gdańska 9, Fordońska 56 oficyna , Kapliczna 2 oraz inwentaryzacji konserwatorskiej budynków przy ul. Kujawskiej 53, 55, 567 ,61 w Bydgoszczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (odpowiednio dla zadania) tj. WYKONAŁ: 1) dla zadania nr 1 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący zagospodarowania terenu z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych lub odwodnienia budynku/tereny 2) dla zadania nr 2 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący zagospodarowania terenu z uwzględnieniem wszystkich elementów występujących w przedmiocie niniejszego zamówienia 3) dla zadania nr 3 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący wykonania instalacji domofonowej dla budynku mieszkalnego objętego nadzorem konserwatora zabytków lub ujętego w rejestrze zabytków 4) dla zadania nr 4 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący odprowadzenia wód opadowych lub odwodnienia budynku/terenu . 5) dla zadania nr 5 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego. 6) dla zadania nr 6 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego. 7) dla zadania nr 7 - co najmniej 1 (słownie: jeden ) projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego. 8) dla zadania nr 8 - co najmniej 1 (słownie: jedną) inwentaryzację konserwatorską budynku (uzgodnioną z konserwatorem zabytków)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : 1) warunek dla zadania 1,: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , 2) warunek dla zadania 2 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej 3) warunek dla zadania 3 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych elektronicznych 4) warunek dla zadania 4 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 5) warunek dla zadania 5, 6, 7 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 6) warunek dla zadania 8 : - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.7. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. Podział ceny na składniki wg wzoru załącznika nr 9 do SIWZ - dotyczy tylko zadania nr 2 5. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i przypadkach niżej określonych: 1. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia i potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi w drodze aneksu do umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie . 4. Jeżeli Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85- 005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych przy ul. Modrzewiowej 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych przy ul. Smoleńska 62- 100 - termin uzyskania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu - 30 dni od dnia zawarcia umowy - termin wykonania projektu budowlanego na podstawie w/w warunków - 21 dni od dnia uprawomocnienia się warunków - termin dostarczenia decyzji pozwolenia na budowę do Zamawiającego - 70 dni od daty przekazania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do UM- WAB Bydgoszcz (w przypadku kiedy decyzja ta będzie wymagana prawem budowlanym) lub - termin dostarczenia kopii przyjętego przez WAB UM Bydgoszczy zgłoszenia - 10 dni od daty zaakceptowania przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego wykonanie instalacji domofonowej przy ul. Gdańskiej 63.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na odprowadzenie wód gruntowych z budynku przy ul. Gdańskiej 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego w zakresie rozbiórki budynku przy ul. Kaplicznej 2 - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy - opracowanie dokumentacji (projekt + przedmiar + kosztorys) i przedłożenie jej do Zamawiającego celem akceptacji - w ciągu 3 dni od daty otrzymania akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego - złożenie do WAB zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do rozpoczęcia robót budowlanych lub złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, o ile zdaniem Wykonawcy prac będące przedmiotem projektu będą tego wymagały - w ciągu 5 dni od daty wydania decyzji pozwolenia - dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z projektami (z pieczątkami UM) lub dostarczenie do Zamawiającego wraz z projektami (z pieczątkami) w ciągu 5 dni od daty wydania - pisma z WAB UM o nie wnoszeniu zastrzeżeń do złożonego zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do rozpoczęcia robót budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego rozbiórki budynku przy ul. Fordońskiej 56.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę trzech obiektów na nieruchomości przy ul. Modrzewiowej 23 - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy opracowanie dokumentacji ( projekt + przedmiar + kosztorys ) i przedłożenie jej do Zamawiającego celem akceptacji - w ciągu 3 dni od daty otrzymania akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego - złożenie wniosku do WAB wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robot budowlanych - w ciągu 5 dni od daty wydania decyzji pozwolenia dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z projektami ( pieczątkami UM).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 102/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji konserwatorskiej budynków i otoczenia przy ul. Kujawskiej 53, 55,57 i 61.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
- Dostawy drutu żarzonego oliwionego o średnicy 3,4 mm
- Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy
- Usługa serwisowa urządzeń: Komory gorącej COMECER Phaedra oraz Dyspensera Clio na okres 24 miesięcy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych oraz badań szczegółowych jakości gleby i ziemi na terenie miasta Bydgoszczy
- Opracowanie projektu koncepcyjnego architektoniczno-funkcjonalnego nadbudowy, przebudowy i modernizacji Kliniki Psychiatrii w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 w Bydgoszczy wraz z WKI
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej sali koncertowej
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..
- Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych dojazdowych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w m. Straszków oraz Stacji Uzdatniania Wody w Kłodawie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.