Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Warszawa: Kwalifikacja chromatografów HPLC produkcji Waters i chromatografów HPLC i GC produkcji Shimadzu.
Numer ogłoszenia: 372348 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmaceutyczny , ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4563866, faks 022 4563879.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifarm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kwalifikacja chromatografów HPLC produkcji Waters i chromatografów HPLC i GC produkcji Shimadzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZENIE KWALIFIKACJI CHROMATOGRAFÓW PRODUKCJI WATERS I SHIMADZU PRZY ZASTOSOWANIU WYMIENNYCH CZĘŚCI PRODUCENTA WRAZ Z ZESTAWEM PROCEDUR I DOKUMENTACJI SŁUŻĄCYCH DO KWALIFIKACJI N.W. CHROMATOGRAFÓW: I. Kwalifikacja 4 chromatografów HPLC prod. Waters : 1. Systemu Alliance 2695/detektor 2487/Empower 2 2. Systemu Alliance e2695/detektor 2489/Empower 2 3. Systemu Alliance e2695/detektor 2998/Empower 2 4. Systemu Alliance e2695/detektor 2998/Empower 2 Materiały eksploatacyjne do chromatografów: 1. zestaw konserwacyjny dla systemu chromatograficznego Alliance 2695 1 szt. 2. zestaw konserwacyjny dla detektora fotodiodowego Waters M2998 1 szt. 3. kapilara dolotowa do pompy chromatograficznej Alliance 2695 1 szt. 4. filtr liniowy do systemu chromatograficznego Alliance 2695 1 szt. 5. wkład do filtru liniowego do systemu chromatograficznego Alliance 2695 2 szt. 6. zawory zwrotne do systemu chromatograficznego Alliance 2695 (2 szt./opak.) 3 opak. 7. strzykawka do automatycznego nastrzykiwacza systemu Alliance 2695 1 szt. 8. uszczelki tłoka pompy systemu chromatograficznego Alliance 2695 (2szt./opak.) 3 opak. II. Kwalifikacja chromatografu HPLC Class-VP prod. Shimadzu: 1. kontrolera SCL-10A VP 2. pompy LC-10AD VP 3. autosamplera SIL-10A 4. detektora UV-Vis SPD-10A VP 5. detektora elektrochem. DECADE II 6. oprogramowanie Shimadzu Class-VP 6.13 SP2 Materiały eksploatacyjne do chromatografu: 1. uszczelka tłoka 2 szt. 2. Zawór IN ceramiczny 2 szt. 3. Zawór OUT 2 szt. 4. Filtr liniowy 1 szt. 5. Filtr fazy 1 szt. 6. Diaphragm 1 szt. 7. Lampa deuterowa 1 szt. III. Kwalifikacja chromatografu gazowego GC-2010+AOC 20i prod. Shimadzu Przegląd i wykonanie testów sprawdzających w celu potwierdzenia poprawności działania aparatu (kwalifikacja z dokumentacją). Materiały eksploatacyjne do chromatografu: 1. dysza detektora FID 1 szt. 2. strzykawka 1 szt 3. wkładka szklana 1 szt. 4. uszczelka O-Ring 4D P5 10 szt. 5. uszczelka septum 1 szt. 6. sito molekularne 1 szt. 7. pułapka 2 szt. 8. ferrule G-0,5 (opak. 10 szt.) 2 opak..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.22.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną kwalifikację aparatów o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 15 000 zł PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ) 2) Formularza cenowego załączniki nr 1A , 1B, 1C. 3) Dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifarm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT FARMACEUTYCZNY, 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT FARMACEUTYCZNY, 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8 w kancelarii Instytutu w budynku nr 17 pokój nr 11 ( kancelaria pracuje do 13.00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspólfiansowany ze środków Programu Operacyjna Gospodarka pn.: Innowacyjne technologie leków onkologicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym; Opracowanie innowacyjnych technologii leków oftalmicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym; Innowacyjne technologie leków sercowo-naczyniowych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym;Poszukiwanie innowacyjnego leku śródbłonkowego w grupie nowych pochodnych escyny..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kwalifikacja 4 chromatografów HPLC prod. Waters.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Kwalifikacja 4 chromatografów HPLC prod. Waters : 1. Systemu Alliance 2695/detektor 2487/Empower 2 2. Systemu Alliance e2695/detektor 2489/Empower 2 3. Systemu Alliance e2695/detektor 2998/Empower 2 4. Systemu Alliance e2695/detektor 2998/Empower 2 Materiały eksploatacyjne do chromatografów: 1. zestaw konserwacyjny dla systemu chromatograficznego Alliance 2695 1 szt. 2. zestaw konserwacyjny dla detektora fotodiodowego Waters M2998 1 szt. 3. kapilara dolotowa do pompy chromatograficznej Alliance 2695 1 szt. 4. filtr liniowy do systemu chromatograficznego Alliance 2695 1 szt. 5. wkład do filtru liniowego do systemu chromatograficznego Alliance 2695 2 szt. 6. zawory zwrotne do systemu chromatograficznego Alliance 2695 (2 szt./opak.) 3 opak. 7. strzykawka do automatycznego nastrzykiwacza systemu Alliance 2695 1 szt. 8. uszczelki tłoka pompy systemu chromatograficznego Alliance 2695 (2 szt./opak.) 3 opak Zestaw procedur i dokumentacji służących do kwalifikacji chromatografów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kwalifikacja chromatografu HPLC Class-VP prod. Shimadzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwalifikacja chromatografu HPLC Class-VP prod. Shimadzu: 1. kontrolera SCL-10A VP 2. pompy LC-10AD VP 3. autosamplera SIL-10A 4. detektora UV-Vis SPD-10A VP 5. detektora elektrochem. DECADE II 6. oprogramowanie Shimadzu Class-VP 6.13 SP2 Materiały eksploatacyjne do chromatografu: 1. uszczelka tłoka 2 szt. 2. Zawór IN ceramiczny 2 szt. 3. Zawór OUT 2 szt. 4. Filtr liniowy 1 szt. 5. Filtr fazy 1 szt. 6. Diaphragm 1 szt. 7. Lampa deuterowa 1 szt. Zestaw procedur i dokumentacji służących do kwalifikacji chromatografu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kwalifikacja chromatografu gazowego GC-2010+AOC 20i prod. Shimadzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwalifikacja chromatografu gazowego GC-2010+AOC 20i prod. Shimadzu Przegląd i wykonanie testów sprawdzających w celu potwierdzenia poprawności działania aparatu (kwalifikacja z dokumentacją). Materiały eksploatacyjne do chromatografu: 1. dysza detektora FID 1 szt. 2. strzykawka 1 szt 3. wkładka szklana 1 szt. 4. uszczelka O-Ring 4D P5 10 szt. 5. uszczelka septum 1 szt. 6. sito molekularne 1 szt. 7. pułapka 2 szt. 8. ferrule G-0,5 (opak. 10 szt.) 2 opak. Zestaw procedur i dokumentacji służących do kwalifikacji chromatografu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych oraz pipety automatycznej 1-kanałowej
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.