eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › "Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego w związku z budową oświetlenia drogi ul. Braille´a i ul. Banacha w Słupsku - etap I, w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa oświetlenia ul. Braille´a w Słupsku wraz z budową chodnika na ul. Banacha w Słupsku."



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372314 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Słupsk: "Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego w związku z budową oświetlenia drogi ul. Braille´a i ul. Banacha w Słupsku - etap I, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa oświetlenia ul. Braille´a w Słupsku wraz z budową chodnika na ul. Banacha w Słupsku."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342649-26


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 221221715, ul. ul. Przemysłowa  73, 76-200  Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35, e-mail zim@zimslupsk.com
Adres strony internetowej (URL): www.zimslupsk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego w związku z budową oświetlenia drogi ul. Braille´a i ul. Banacha w Słupsku - etap I, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa oświetlenia ul. Braille´a w Słupsku wraz z budową chodnika na ul. Banacha w Słupsku."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa oświetlenia ul. Braille´a w Słupsku wraz z budową chodnika na ul. Banacha w Słupsku". Zadanie to zostało przez Zamawiającego podzielone do realizacji na dwa etapy (części) i będzie wykonane na podstawie dwóch odrębnych dokumentacji projektowych, z których pierwsza dokumentacja (Etap I) dotyczy budowy oświetlenia drogi ul.Braille´a i ul. Banacha w Słupsku, a druga dokumentacja (Etap II) dotyczy budowy chodnika na ul. Banacha w Słupsku na odcinku od ul. B. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Braille´a. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych etapu I tj. budowę linii energetycznej oświetlenia ulicznego w związku z budową oświetlenia drogi ul. Braille´a i ul. Banacha w Słupsku, w szczególności: 1) budowę linii kablowej YAKY 4x35 mm2, Lc = 1170 mb, 2) montaż słupów oświetleniowych - 26 szt. Realizacja etapu II nastąpi na podstawie odrębnego zamówienia publicznego. 3. Inwestycja przebiega w pasach drogowych dróg miasta Słupska. Drogi są asfaltowe oraz z płyt JUMBO. Projektowane oświetlenie ul. Braille´a i ul. Banacha należy zasilić z istniejącego oświetlenia ulicznego tzw. "Ringu". Projektowaną linię kablową YAKXS4x35 należy ułożyć na głębokości 70 cm. Nad kablem na głębokość 25 cm ułożyć folię PCV koloru niebieskiego. Skrzyżowania linii kablowych z drogami i wjazdami należy wykonać w rurach osłonowych metodą przecisku lub przewiertu sterowanego bez naruszenia nawierzchni. Na terenie objętym projektem należy umieścić 26 szt. słupów oświetleniowych spełniających wymagania II strefy wiatrowej. Projektuje się słupy oświetleniowe okrągłe kompozytowe z wysięgnikiem rurowym jednoramiennym z nasadką 0,9 m. Słupy ustawić na fundamencie prefabrykowanym. Wykonać uziemienie wszystkich słupów oświetleniowych bednarką FeZn 25x4 ułożoną 10 cm pod kablem oświetleniowym. Przed uruchomieniem odcinków linii kablowych należy wykonać pomiar rezystancji izolacji oraz pomiar ochrony przeciwporażeniowej. 4. Szczegółowy zakres robót etapu I określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 2) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich, 3) materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290), 4) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), 5) przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt, 6) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót, 7) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 8) za wypadki oraz szkody wynikłe w czasie wykonywania robót, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca, 9) całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe, 10) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter robót, 11) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, chodników, małej architektury (np. ławki, kosze na odpady), trawników, drzew, krzewów, itp. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawców przez cały okres realizacji zamówienia minimum 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w zakresie czynności polegających na wykonaniu robót ziemnych oraz odtworzeniowych. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni, licząc od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób i czynności jakie będą oni wykonywać oraz do wglądu kopie umów o pracę zawarte pomiędzy Wykonawcą a osobami wymienionymi w wykazie. W przypadku zmiany w zatrudnieniu osób skierowanych do wykonywania wymaganych robót w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany był każdorazowo aktualizować wykaz i przedkładać go na bieżąco Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie do wglądu kopie umów o pracę wynikające ze zmian w zatrudnieniu. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty/prace i obowiązki Wykonawcy określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT184541.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Inżynierskich "TRAFIC" Sp. o.o.,  trafic@trafic.slupsk.pl,  ul. Szymanowskiego 15,  76-200,  Słupsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161832.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161832.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171553.87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.