eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Promocja Projektu pn.Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a.



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Nysa: Promocja Projektu pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a.
Numer ogłoszenia: 372298 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. , ul. Jagiellońska 10 a, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 433 81 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=59b4b7b50504bbb58bca6fa316daf53f&pos=4_4#menuscroll

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Projektu pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w ramach promocji Projektu pn. Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej, cieplnej w kogeneracji na bazie gazu ziemnego GZ - 50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10A, tj.: 1) tablice informacyjne i pamiątkowe: a) zaprojektowanie i wykonanie tablicy informacyjnej; Wygląd tablic zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Tablica musi zawierać : - tytuł projektu, - nazwę beneficjenta, - wartość projektu i kwotę dofinansowania, - informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko, emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ, - herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne). Tablica informacyjna powinna być zamontowana na stelażu istniejącej tablicy informacyjnej, która obecnie znajduje się na terenie siedziby Zamawiającego w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a, po jej wcześniejszym demontażu. Tablica powinna być wykonana z trwałego materiału, odpornego na działanie warunków atmosferycznych, gwarantującego jej trwałość przez okres min. 5 lat. Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż. Tablica wisząca, druk na folii, podkład: dibond 3mm. Wymiary tablicy - 2 m szerokość x 1,4 m wysokość. Ilość - 1 sztuka. b) zaprojektowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej - obowiązkowej zgodnie z - Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2011 Tom III - Realizacja i rozliczenie projektów. Wygląd tablicy zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Tablica musi zawierać: - tytuł projektu, - opisywać czas realizacji projektu, - informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko, - emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ, - herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ( zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne). Tablica powinna być wykonana z materiału odpornego na działanie warunków atmosferycznych, gwarantującej jej trwałość przez min. 5 lat, nadruk pełen kolor. Tablica powinna być umocowana na ścianie zewnętrznej budynku kogeneracji na wysokości 2,5 m. Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż. Wymiary tablicy - 0,9 m szerokość x 0,7 m wysokość. Ilość - 1 sztuka c) zaprojektowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej ze stali nierdzewnej - nieobowiązkowej zgodnie z - Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2011 Tom III - Realizacja i rozliczenie projektów. Wygląd tablicy zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Tablica musi zawierać: - tytuł projektu, - opisywać czas realizacji projektu, - informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko, - emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ, - herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne). Tablica powinna być wykonana ze stali nierdzewnej o grubości co najmniej 5 mm, nadruk w postaci graweru, zabarwiony kolorem czarnym, frontowa strona tablicy powinna być polerowana oraz lakierowana, gwarantująca trwałość napisu przez okres min. 5 lat. Tablica powinna być umocowana na głazie kamiennym w pobliżu budynku kogeneracji. Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż. Wymiary tablicy - 0,3 m szerokość x 0,25 m wysokość x grubość co najmniej 5 mm. Ilość - 1 sztuka 2) artykuł w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym. Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie, na podstawie tekstu dostarczonego przez Zamawiającego, artykułu opisującego inwestycję i zamieszczenie go w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym o nakładzie nie mniejszym niż 30000 egz. Artykuł powinien mieć wielkość nie mniejszą niż ( 169 mm szer. X 129 mm wys.), druk kolorowy. Ilość - 1 artykuł. 3) zaprojektowanie i wykonanie kalendarza trójdzielnego o wymiarze nie mniejszy niż (315 mm szer. x 765 mm wys.) Główka kalendarza o wymiarze (315 mm x 195 mm), która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny, oprawiony na tekturze, zabezpieczony lakierem. Po stronie Wykonawcy leży dostawa kalendarzy do siedziby Zamawiającego oraz ułożenie we skazanym miejscu. Ilość - 100 sztuk. 4) gadżety promocyjne. a) zaprojektowanie i wykonanie pamięci flash USB o pojemności min. 8 GB, kompatybilnej z Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7, w obudowie gumowej, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny w postaci tampodruku. Ilość - 50 sztuk. b) zaprojektowanie i wykonanie zegara na biurko ze stacją pogodowa z zasilaczem, na stelażu z tworzywa sztucznego lub drewna. Zegar wraz ze stacją pogodową powinien składać się z co najmniej: termometru, higrometru, podświetlanego ekranu LCD, funkcji alarmu oraz daty, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny. Wykonany z tworzywa sztucznego lub drewna, nadruk w postaci tampodruku. Ilość - 30 sztuk. c) zaprojektowanie i wykonanie kulkowego długopisu plastikowego, z profilowanym trzonem, z wkładem do pisania w kolorze niebieskim z mechanizmem na przycisk i gumowym uchwytem, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Długopis o wymiarach nie mniejszych niż; średnica fi 10 mm i długości 13 cm Długopis wykonany z tworzywa sztucznego, nadruk jednostronny w postaci tampodruku. Ilość - 50 sztuk d) zaprojektowanie i wykonanie kulkowego długopisu metalowego, z wkładem do pisania w kolorze niebieskim z mechanizmem na przycisk, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Długopis o wymiarach nie mniejszych niż; średnica fi 10 mm i długości 13 cm Długopis wykonany z metalu, nadruk jednostronny w postaci graweru. Ilość - 50 sztuk. e) zaprojektowanie i wykonanie torby bawełnianej na zakupy z krótkimi uchwytami, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Torba wykonana z bawełny o gramaturze co najmniej 120 g/m2, nadruk jednostronny w postaci sitodruku. Torba z usztywnianym dnem o wymiarze nie mniejszym niż 42 cm długość x 38 cm wysokość x 7 cm szerokość. Ilość - 50 sztuk. f) zaprojektowanie i wykonanie kubka ze szkła oszronionego, o wysokości nie mniejszej niż 9 cm cm i o pojemności co najmniej 300 ml, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Kubek wykonany ze szkła oszronionego, nadruk w postaci bezpośredniego nałożenia farby. Ilość - 50 sztuk. g) zaprojektowanie i wykonanie smyczy zakończonej karabińczykiem oraz z końcówką do zamocowania telefonu komórkowego, wykonana metodami sublimacji (barwiony materiał) o szer. 15 mm, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 oraz będzie zawierać napis: KOGENERACJA - NEC - Nysa Sp. z o.o. Inwestujemy w Twoją przyszłość. Ilość - 50 sztuk. 4. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 5. Wszystkie gadżety powinny być starannie opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem na czas transportu i podczas składowania w siedzibie Zamawiającego. Jako opakowanie zbiorcze dla każdego z rodzaju zamawianego asortymentu wymagany jest karton z umieszczoną informacją o przedmiocie zamówienia i jego ilości umieszczonej wewnątrz kartonu. 6. Po stronie Wykonawcy leży dostawa gadżetów do siedziby Zamawiającego oraz ułożenie we skazanym miejscu. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po 3 różne wzory każdego materiału promocyjnego będącego przedmiotem zamówienia z których Zamawiający dokona wyboru po jednym wzorze każdego asortymentu. Akceptacja wybranych wzorów zostanie pisemnie potwierdzona przez Zamawiającego. Materiały promocyjne dostarczone w ramach umowy będą wykonane zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiającego wzorami. 8. W terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wymiary i rozmieszczenie znakowania na zamawianych materiałach promocyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 7.000,00 PLN netto (słownie: siedem tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie kampanii promocyjnej, bądź informacyjnej, które obejmowały co najmniej wykonanie: - materiałów promocyjnych - plakatów i/lub tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych, - emisji komunikatów informacyjno-promocyjnych w prasie, - materiałów reklamowych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=59b4b7b50504bbb58bca6fa316daf53f&pos=4_4#menuscroll
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońska 10a.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o., ul. Jagiellońska 10a, 48-300 Nysa w sekretariacie.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych jest ogłoszeniem nieobowiąkowym. Szacowana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 14 tyś. euro. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Projekt Nr RPOP.04.03.00-16-026/10 pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) opracowanie i zamieszczenie artykułu w prasie, najpóźniej do dnia 15.12.2011 r. 2) wykonanie oraz montaż tablic; informacyjnej oraz pamiątkowych, najpóźniej do dnia 12.01.2012 r. 3) wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy i gadżetów promocyjnych, najpóźniej do dnia 20.12.2011 r..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.