Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Nysa: Promocja Projektu pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a.
Numer ogłoszenia: 372298 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. , ul. Jagiellońska 10 a, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 433 81 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=59b4b7b50504bbb58bca6fa316daf53f&pos=4_4#menuscroll
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Projektu pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w ramach promocji Projektu pn. Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej, cieplnej w kogeneracji na bazie gazu ziemnego GZ - 50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10A, tj.: 1) tablice informacyjne i pamiątkowe: a) zaprojektowanie i wykonanie tablicy informacyjnej; Wygląd tablic zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Tablica musi zawierać : - tytuł projektu, - nazwę beneficjenta, - wartość projektu i kwotę dofinansowania, - informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko, emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ, - herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne). Tablica informacyjna powinna być zamontowana na stelażu istniejącej tablicy informacyjnej, która obecnie znajduje się na terenie siedziby Zamawiającego w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a, po jej wcześniejszym demontażu. Tablica powinna być wykonana z trwałego materiału, odpornego na działanie warunków atmosferycznych, gwarantującego jej trwałość przez okres min. 5 lat. Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż. Tablica wisząca, druk na folii, podkład: dibond 3mm. Wymiary tablicy - 2 m szerokość x 1,4 m wysokość. Ilość - 1 sztuka. b) zaprojektowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej - obowiązkowej zgodnie z - Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2011 Tom III - Realizacja i rozliczenie projektów. Wygląd tablicy zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Tablica musi zawierać: - tytuł projektu, - opisywać czas realizacji projektu, - informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko, - emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ, - herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ( zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne). Tablica powinna być wykonana z materiału odpornego na działanie warunków atmosferycznych, gwarantującej jej trwałość przez min. 5 lat, nadruk pełen kolor. Tablica powinna być umocowana na ścianie zewnętrznej budynku kogeneracji na wysokości 2,5 m. Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż. Wymiary tablicy - 0,9 m szerokość x 0,7 m wysokość. Ilość - 1 sztuka c) zaprojektowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej ze stali nierdzewnej - nieobowiązkowej zgodnie z - Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2011 Tom III - Realizacja i rozliczenie projektów. Wygląd tablicy zgodny z wytycznymi zawartymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Tablica musi zawierać: - tytuł projektu, - opisywać czas realizacji projektu, - informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko, - emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo beneficjenta, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ, - herb województwa opolskiego z podpisem Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.rpo.opolskie.pl, zakładka Informacja, promocja, szkolenia/Dokumenty i wytyczne). Tablica powinna być wykonana ze stali nierdzewnej o grubości co najmniej 5 mm, nadruk w postaci graweru, zabarwiony kolorem czarnym, frontowa strona tablicy powinna być polerowana oraz lakierowana, gwarantująca trwałość napisu przez okres min. 5 lat. Tablica powinna być umocowana na głazie kamiennym w pobliżu budynku kogeneracji. Po stronie Wykonawcy leży dostawa tablicy do siedziby Zamawiającego oraz jej montaż. Wymiary tablicy - 0,3 m szerokość x 0,25 m wysokość x grubość co najmniej 5 mm. Ilość - 1 sztuka 2) artykuł w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym. Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie, na podstawie tekstu dostarczonego przez Zamawiającego, artykułu opisującego inwestycję i zamieszczenie go w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym o nakładzie nie mniejszym niż 30000 egz. Artykuł powinien mieć wielkość nie mniejszą niż ( 169 mm szer. X 129 mm wys.), druk kolorowy. Ilość - 1 artykuł. 3) zaprojektowanie i wykonanie kalendarza trójdzielnego o wymiarze nie mniejszy niż (315 mm szer. x 765 mm wys.) Główka kalendarza o wymiarze (315 mm x 195 mm), która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny, oprawiony na tekturze, zabezpieczony lakierem. Po stronie Wykonawcy leży dostawa kalendarzy do siedziby Zamawiającego oraz ułożenie we skazanym miejscu. Ilość - 100 sztuk. 4) gadżety promocyjne. a) zaprojektowanie i wykonanie pamięci flash USB o pojemności min. 8 GB, kompatybilnej z Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7, w obudowie gumowej, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny w postaci tampodruku. Ilość - 50 sztuk. b) zaprojektowanie i wykonanie zegara na biurko ze stacją pogodowa z zasilaczem, na stelażu z tworzywa sztucznego lub drewna. Zegar wraz ze stacją pogodową powinien składać się z co najmniej: termometru, higrometru, podświetlanego ekranu LCD, funkcji alarmu oraz daty, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, nadruk jednostronny. Wykonany z tworzywa sztucznego lub drewna, nadruk w postaci tampodruku. Ilość - 30 sztuk. c) zaprojektowanie i wykonanie kulkowego długopisu plastikowego, z profilowanym trzonem, z wkładem do pisania w kolorze niebieskim z mechanizmem na przycisk i gumowym uchwytem, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Długopis o wymiarach nie mniejszych niż; średnica fi 10 mm i długości 13 cm Długopis wykonany z tworzywa sztucznego, nadruk jednostronny w postaci tampodruku. Ilość - 50 sztuk d) zaprojektowanie i wykonanie kulkowego długopisu metalowego, z wkładem do pisania w kolorze niebieskim z mechanizmem na przycisk, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Długopis o wymiarach nie mniejszych niż; średnica fi 10 mm i długości 13 cm Długopis wykonany z metalu, nadruk jednostronny w postaci graweru. Ilość - 50 sztuk. e) zaprojektowanie i wykonanie torby bawełnianej na zakupy z krótkimi uchwytami, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Torba wykonana z bawełny o gramaturze co najmniej 120 g/m2, nadruk jednostronny w postaci sitodruku. Torba z usztywnianym dnem o wymiarze nie mniejszym niż 42 cm długość x 38 cm wysokość x 7 cm szerokość. Ilość - 50 sztuk. f) zaprojektowanie i wykonanie kubka ze szkła oszronionego, o wysokości nie mniejszej niż 9 cm cm i o pojemności co najmniej 300 ml, który będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Kubek wykonany ze szkła oszronionego, nadruk w postaci bezpośredniego nałożenia farby. Ilość - 50 sztuk. g) zaprojektowanie i wykonanie smyczy zakończonej karabińczykiem oraz z końcówką do zamocowania telefonu komórkowego, wykonana metodami sublimacji (barwiony materiał) o szer. 15 mm, która będzie zawierać odpowiednie oznakowanie, zgodne z Wytycznymi w dokumencie - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 oraz będzie zawierać napis: KOGENERACJA - NEC - Nysa Sp. z o.o. Inwestujemy w Twoją przyszłość. Ilość - 50 sztuk. 4. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 5. Wszystkie gadżety powinny być starannie opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem na czas transportu i podczas składowania w siedzibie Zamawiającego. Jako opakowanie zbiorcze dla każdego z rodzaju zamawianego asortymentu wymagany jest karton z umieszczoną informacją o przedmiocie zamówienia i jego ilości umieszczonej wewnątrz kartonu. 6. Po stronie Wykonawcy leży dostawa gadżetów do siedziby Zamawiającego oraz ułożenie we skazanym miejscu. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po 3 różne wzory każdego materiału promocyjnego będącego przedmiotem zamówienia z których Zamawiający dokona wyboru po jednym wzorze każdego asortymentu. Akceptacja wybranych wzorów zostanie pisemnie potwierdzona przez Zamawiającego. Materiały promocyjne dostarczone w ramach umowy będą wykonane zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiającego wzorami. 8. W terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wymiary i rozmieszczenie znakowania na zamawianych materiałach promocyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium przez Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 7.000,00 PLN netto (słownie: siedem tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie kampanii promocyjnej, bądź informacyjnej, które obejmowały co najmniej wykonanie: - materiałów promocyjnych - plakatów i/lub tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych, - emisji komunikatów informacyjno-promocyjnych w prasie, - materiałów reklamowych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=59b4b7b50504bbb58bca6fa316daf53f&pos=4_4#menuscroll
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońska 10a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o., ul. Jagiellońska 10a, 48-300 Nysa w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych jest ogłoszeniem nieobowiąkowym. Szacowana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 14 tyś. euro. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Projekt Nr RPOP.04.03.00-16-026/10 pn.: Budowa instalacji do wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji na bazie gazu GZ-50 w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) opracowanie i zamieszczenie artykułu w prasie, najpóźniej do dnia 15.12.2011 r. 2) wykonanie oraz montaż tablic; informacyjnej oraz pamiątkowych, najpóźniej do dnia 12.01.2012 r. 3) wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy i gadżetów promocyjnych, najpóźniej do dnia 20.12.2011 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- "Wykonanie drogi pożarowej wraz z nawrotnicą i kanalizacją"
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Budowa monitoringu podwórka w rejonie ulic: Zjednoczenia, Mariacka, Prudnicka, Moniuszki w Nysie
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Oddziale Zewnętrznym w Prudniku Zakładu Karnego w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.