Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-19
Zamość: Dostawa sceny plenerowej z zadaszeniem
Numer ogłoszenia: 37226 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Dom Kultury , ul. Partyzantów 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 639 20 21, faks 0-84 639 32 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdk.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sceny plenerowej z zadaszeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Scena: Konstrukcja rusztowania o wymiarze głównym 12x12m+2 wejścia boczne o wym.4X4 m każde. Konstrukcja wsporcza podłogi sceny zmontowana z elementów rusztowań-stojaków, rygli, stężeń poziomych, stężeń pionowych. System rusztowań musi umożliwić ryglowanie poszczególnych elementów do rozety stojaka rusztowania w ośmiu kierunkach. Wymiar 1 pola rusztowania -200x200cm, wysokość stojaków podłogi sceny -100 cm. Ilość pól 200x200cm- 42. Podesty systemowe w ramach aluminiowych wypełnionych sklejką antypoślizgową, montowane do dźwigarów systemowych ryglowanych do rusztowania podłogi sceny. Wymiary podestów- 200x100 cm. Udźwig 750kg/m2. Do sceny barierki, schody, zadaszenie wejść bocznych, balasty, wysłonięcie - maska frontu sceny. Dostawa sceny plenerowej z zadaszeniem fabrycznie nowej. Zadaszenie. Wymiary - szerokość zadaszenia ca.12m mierzone po zewnętrznej stronie słupów /dopasowane do wymiarów podłogi; głębokość zadaszenia ca.12 m mierzone po zewnętrznej stronie słupów/ dopasowane do wymiarów podłogi. Prześwit od podłogi sceny do dolnej krawędzi obwiedni/ min.6m. Obwiednia główna wykonana z kratownic aluminiowych o przekroju kwadratu 39 cm x 39 cm przy czym dopuszcza się zastosowanie kratownic o innym przekroju - np. prostokąta, jednak nie mniejszych niż wymiary podane powyżej. Belka kalenicowa, słupki belki kalenicowej wykonane z kratownic o przekroju kwadratu co najmniej 39 cm x 39 cm lub prostokąta. Wymagana obciążalność zadaszenia min.1500 kg. Słupy zadaszenia - 4 komplety, wykonane z kratownic o przekroju kwadratu o wysokości dostosowanej do zakładanego prześwitu okna sceny /min.6m/ - rozmiar kratownicy słupa wynikać będzie z dokumentacji statycznej wykonanej przez producenta zadaszenia. Mocowanie słupów - należy zaprojektować, wykonać i dostarczyć mocowania słupów do konstrukcji podłogi sceny. Słupy muszą być związane z konstrukcją podłogi. Plandeka zadaszenia trzyczęściowa w kolorze szarym. Ściany boczne wykonane z siatki scenicznej w kolorze czarnym. Do zamówienia należy dostarczyć osprzęt wym. w specyfikacji. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Elementy uzupełniające funkcjonowanie sceny. Reżyserka stanowiąca integralną część sceny oraz osprzęt do poziomowania sceny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 pzp: pieniądzu - płatne przelewem na konto zamawiającego w PKO BP O/Zamość nr 82102053560000150200077040 z dopiskiem (Dostawa sceny plenerowej z zadaszeniem nr sprawy II-241/1/3/16), wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert a dowód wniesienia wadium winien być dołączony do oferty; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r nr 42 poz.275 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie, o których mowa w p-ktach b-e oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 2.03.2016 r. do godz.10.00. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności; przedstawią wykaz wykonanych usług głównych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), potwierdzone wykonaniem co najmniej 3 dostaw polegających na dostawie i montażu sceny plenerowej z zadaszeniem, w tym co najmniej jedno o wartości zamówienia nie niższej niż 300 tys. zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz.2164 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt 9 i 10 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r poz.2164 ze zm.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Potwierdzenie wykonania co najmniej 3 dostaw polegających na dostawie i montażu sceny plenerowej z zadaszeniem, w tym co najmniej jedno o wartości zamówienia nie niższej niż 300 tys. zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający nie wymaga składania dodatkowych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Odpłatny serwis pogwarancyjny i atesty oraz dostawy części zamiennych do przedmiotu zamówienia, minimum 10 lat. - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdk.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamojski Dom Kultury w Zamościu, ul Partyzantów 13, 22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Zamojski Dom Kultury w Zamościu, ul Partyzantów 13, 22-400 Zamość Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- KONTYNUACJA PRZEBUDOWY ULICY KONOPNICKIEJ
- REMONT ODCINKA UL. LEGIONÓW OD KM 172+274 DO KM 174+694 W ZAMOŚCIU - DK 74/DK 17
- Roboty budowlane : CZĘŚĆ NR 1: Remont sieci wodnokanalizacyjnej na terenie kompleksu wojskowego w Lublinie, CZĘŚĆ NR 2 - Remont sieci elektroenergetycznej na terenie kompleksu wojskowego w Lublinie.
- Dostawa wyposażenia, w tym sprzętu audiowizualnego na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Remont przełomów
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sceny mobilnej wraz z LOGO
- Zakup sceny mobilnej na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Modernizacja sal gimnastycznych przy Liceum Ogólnokształcącym w Skawinie oraz Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.