eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › świadczenie usług ochrony obiektu i mienia oraz osób przebywających na terenie siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, przy ul. Bogusławskiego 1 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Gdańsk: świadczenie usług ochrony obiektu i mienia oraz osób przebywających na terenie siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, przy ul. Bogusławskiego 1 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 37216 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Teatr Szekspirowski , ul. Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3013411, faks 58 3013411.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.teatrszekspirowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ochrony obiektu i mienia oraz osób przebywających na terenie siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, przy ul. Bogusławskiego 1 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony obiektu i mienia oraz osób przebywających na terenie Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, ul. Bogusławskiego 1. 2. Zakres usługi obejmuje całodobową ochronę (w tym w dni wolne od pracy oraz w święta), w tym następujące czynności: 1) całodobowa ochrona powierzonego obiektu i mienia - w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem; 2) obchody terenu chronionego, po trasie wyznaczonej punktami kontrolnymi; z czasową rejestracją obecności pracownika ochrony na danym punkcie 3) udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego; 4) interwencje w przypadku ingerencji osób z zewnątrz, zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem chronionego mienia; 5) nadzór i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na chronione mienie, w szczególności o pożarze, zalaniu itp. oraz o zagrożeniu ich powstania; 6) sprawdzanie trzy razy na dobę prawidłowości pracy pomp odwadniających. 3. Wymagania odnośnie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 1) powierzenie realizacji zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji zadania wieku i stanie zdrowia; 2) wymiana pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego; 4. Czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywane przez: 1) dwóch pracowników ochrony całodobowo, od poniedziałku do niedzieli, posiadających wykształcenie co najmniej średnie oraz wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, sprawnych fizycznie, z odpowiednią wiedzą z zakresu wykonywanych zadań, posiadających doświadczenie i predyspozycje do oceny zagrożeń oraz podejmowania odpowiednich czynności przeciwdziałających, z tego: a) jeden z pracowników ochrony będzie pełnił służbę, w pomieszczeniu wyposażonym w urządzenia monitoringu i systemy alarmowe oraz środki łączności, b) drugi pracownik będzie patrolował teren wewnętrzny i zewnętrzny GTS. 2) koordynatora obiektu (dowódcę zmiany), przy czym może to być jeden z pracowników wskazanych w pkt. 1 3) grupę patrolowo - interwencyjną, o czasie dojazdu nie dłuższym niż 10 minut, w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń, spowodowanych wywołanym sygnałem z systemu alarmowego, lub na wezwanie pracownika ochrony pełniącego służbę. a) zamawiającego, zapobiegania niegospodarności, marnotrawstwu, sprzeniewierzeniom i kradzieżom mienia, powiadamiania o wszystkiego rodzaju nadużyciach na szkodę zamawiającego; b) wykazywania inicjatywy w działaniu oraz dążenie do maksymalnego i ekonomicznego wykorzystywania sił i środków przy wykonywaniu zadań, c) znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających obiekt oraz stałego doskonalenie umiejętności ich obsługi d) systematycznego szkolenia podległych pracowników ochrony w zakresie umiejętności obsługi urządzeń i systemów zabezpieczających e) przeprowadzania raz w tygodniu praktycznego sprawdzenia znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających f) realizacji innych zadań ochronnych wynikających z doraźnych poleceń wydawanych przez uprawnione osoby.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w ciągu 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W szczególności zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć dodatkowej ochrony w czasie imprez organizowanych w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi stałej fizycznej ochrony osób i mienia, o wartości każdej z tych usług co najmniej 250.000,00 zł brutto, w tym, co najmniej jedną w obiektach publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną grupą patrolowo - interwencyjną, o czasie dojazdu nie dłuższym niż 10 minut

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 6 pracownikami ochrony, którzy będą pełnili służbę na chronionym terenie, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 250 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - dysponowanie grupami interwencyjnymi - 10
  • 3 - potencjał kadrowy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy 2) warunków płatności, 3) zmiany czynności wykonawcy w stopniu niewykraczającym poza opis przedmiotu zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy, 4) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 5) wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych. 3. Zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy mogą nastąpić również w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (Dz. U. nr 4,poz. 1232) 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Ceny jednostkowe zostaną wówczas zwiększone proporcjonalnie o wskaźnik procentowy wzrostu wynagrodzenia lub składki o których mowa powyżej w pkt. 1 i pkt. 2. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.teatrszekspirowski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. w BIP lub biuro@bozp.com.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Gdański Teatr Szekspirowski, ul. Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.