Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371889 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Biała Podlaska: Usługi w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, krajowy numer identyfikacyjny
14379700000, ul.
ul. Celników Polskich
21,
21500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
83 344 98 33, e-mail
300000-ILGW@bpd.mofnet.gov.pl, faks
83 342 76 73.
Adres strony internetowej (URL): www.bialapodlaska.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.bialapodlaska.scelna.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bialapodlaska.scelna.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe
Numer referencyjny: 300000-ILGW.271.23.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług niszczenia (unieszkodliwiania) niżej wskazanych towarów: (Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych): Część Nr I Towary w postaci: 1.wyrobów tytoniowych tj. papierosów, tytoniu, cygar, cygaretek, itp., 2.wyrobów i opakowań ze szkła itp., 3urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu RTV, AGD itp., 4.wyrobów medycznych (m.in. narzędzia, przyrządy, urządzenia) itp., 5.wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, papieru, tektury, wyrobów z drewna, opon, płyt CD, DVD i okładek do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp., w ilości łącznie do 300 ton. Część Nr II Towary w postaci: 1. produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. surowe skóry, kości, kawior) itp. 2. środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. wyroby i produkty ropopochodne, środki czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyki, leki, anaboliki i ich pochodne) itp. w ilości łącznie do 10 ton. Część Nr III Towary zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych będących we właściwości tut. Izby Celnej oraz odpady związane z prowadzonym Laboratorium Celnym, wyszczególnione poniżej. Towary zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych będących we właściwości tut. Izby Celnej (m. in. w postaci próbek Wspólnej Polityki Rolnej, olejów napędowych, pozostałości po przeprowadzonych kwasowych próbach polowych w zakresie kontroli nieusuwalnego znacznika I barwnika w olejach napędowych i opałowych, soków owocowych, wosków naftowych, olejów popirolitycznych, paraffin ciekłych, oleju rzepakowego, i-pentanu, ziaren zbóż, chloroparafiny, chlorku wapnia, siarczanu magnezu, kazeiny technicznej, minerału koloidealnego, pulpy aloesowej, nawozów oraz opakowań, w których znajdują się w/w produkty), w ilości łącznej do 3,786 tony. Odpady związane z prowadzonym Laboratorium Celnym w Koroszczynie, tj.: 16 05 06* - chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 0,01Mg/rok (10 kg/rok), 16 03 05* - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetrachlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne - 0,30 Mg/rok (300 kg/rok), 15 02 02* - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi - 0,01 Mg/rok (10 kg/rok), 15 01 10* - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 0,1 Mg/rok (100 kg/rok), 15 01 07* - opakowania ze szkła - 0,02 Mg/rok (20 kg/rok), 13 07 03* - pozostałości olejów ropy naftowej (w tym mieszaniny paliw) nie wykorzystane pozostałości po badaniach -3,7 Mg/rok (3700 kg/rok), 13 01 01* - oleje zawierające PCB - 0,01 Mg/rok (10 kg/rok), 07 01 99* - inne nie wymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny - 0,20 Mg/rok (200 kg/rok), 06 06 02* - odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla - 0,02 Mg/rok (20 kg/rok). w ilości łącznej do 4,37 tony. Łączna szacunkowa waga dla danej części wynosi: do 8,156 tony. Część Nr IV Dokumentacja niearchiwalna. Łączna szacunkowa waga dokumentacji przeznaczonej do zniszczenia wynosi: do 145 ton. Część Nr V Osobiste przesyłki produktów pochodzenia zwierzęcego, zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych, zajęte na przejściach granicznych będących we właściwości Izby Celnej w Białej Podlaskiej. Wyżej wymienione przesyłki produktów pochodzenia zwierzęcego, są ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego kat. 1, zdefiniowanymi w art. 8 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz. Urz. UE L 300 z 14 listopada 2009 r., str. 1, z późn. zm.). Łączna szacunkowa waga ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. I przeznaczonych do zniszczenia wynosi: do 123,15 tony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:90513300-9, 90533000-2, 92512100-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące zbierania, transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wg. hierarchii postępowania z odpadami, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) lub pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 672 z późn. zm).
W zakresie realizacji części Nr V podmiot świadczący usługę powinien legitymować się wpisem na listę zakładów sektora utylizacyjnego zatwierdzonych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 prowadzoną przez Główny Inspektorat Weterynarii.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zmian organizacyjnych, w tym w szczególności zmian nazw jednostek po stronie Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Towary w postaci: ? wyrobów tytoniowych tj. papierosów, tytoniu, cygar, cygaretek, itp., ? wyrobów i opakowań ze szkła itp., ? urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu RTV, AGD itp., ? wyrobów medycznych (m.in. narzędzia, przyrządy, urządzenia) itp., ? wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, papieru, tektury, wyrobów z drewna, opon, płyt CD, DVD i okładek do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp., w ilości łącznie do 300 ton
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Towary w postaci:
1. wyrobów tytoniowych tj. papierosów, tytoniu, cygar, cygaretek, itp.,
2. wyrobów i opakowań ze szkła itp.,
3. urządzeń elektrycznych, elektronicznych, automatów do gier, sprzętu RTV, AGD itp.,
4.wyrobów medycznych (m.in. narzędzia, przyrządy, urządzenia) itp.,
5. wyrobów i opakowań z tworzyw sztucznych, papieru, tektury, wyrobów z drewna, opon, płyt CD, DVD i okładek do nich, wyrobów tekstylnych, odzieży, obuwia, plecaków, toreb itp.,
w ilości łącznie do 300 ton
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90513300-9,
90533000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Białej Podlaskiej, w której znajduje się magazyn | 3 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od miejscowości Koroszczyn, w której znajduje się magazyn | 4 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Terespola, w której znajduje się magazyn | 3 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Lublina gdzie znajduje się magazyn | 2 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Hrebennego, w której znajduje się magazyn | 2 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Dorohuska, w której znajduje się magazyn | 4 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Tomaszowa Lubelskiego, w której znajduje się magazyn | 9 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Zamościa, w której znajduje się magazyn | 9 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od miejscowości Dołhobyczów, w której znajduje się magazyn | 2 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od miejscowości Zosin, w której znajduje się magazyn | 2 |
Część nr: 2
Nazwa: Część Nr II Towary w postaci: ? produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. surowe skóry, kości, kawior) itp. ? środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. wyroby i produkty ropopochodne, środki czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyki, leki, anaboliki i ich pochodne) itp. w ilości łącznie do 10 ton.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część Nr II
Towary w postaci:
1.produktów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (m.in. surowe skóry, kości, kawior) itp.
2.środków chemicznych i farmaceutycznych (m.in. wyroby i produkty ropopochodne, środki czystości, ochrony roślin, ochrony zwierząt, kosmetyki, leki, anaboliki i ich pochodne) itp.
w ilości łącznie do 10 ton
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90513300-9,
90533000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Białej Podlaskiej, w której znajduje się magazyn | 3 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od miejscowości Koroszczyn, w której znajduje się magazyn | 4 |
odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Terespola, w której znajduje się magazyn | 3 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Lublina gdzie znajduje się magazyn | 2 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Hrebennego, w której znajduje się magazyn | 2 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Dorohuska, w której znajduje się magazyn | 4 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Tomaszowa Lubelskiego, w której znajduje się magazyn | 9 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Zamościa, w której znajduje się magazyn | 9 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od miejscowości Dołhobyczów, w której znajduje się magazyn | 2 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od miejscowości Zosin, w której znajduje się magazyn | 2 |
Część nr: 3
Nazwa: Towary zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych będących we właściwości tut. Izby Celnej oraz odpady związane z prowadzonym Laboratorium Celnym, wyszczególnione poniżej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Towary zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych będących we właściwości tut. Izby Celnej oraz odpady związane z prowadzonym Laboratorium Celnym, wyszczególnione poniżej.
Towary zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych będących we właściwości tut. Izby Celnej (m. in. w postaci próbek Wspólnej Polityki Rolnej, olejów napędowych, pozostałości po przeprowadzonych kwasowych próbach polowych w zakresie kontroli nieusuwalnego znacznika I barwnika w olejach napędowych i opałowych, soków owocowych, wosków naftowych, olejów popirolitycznych, paraffin ciekłych, oleju rzepakowego, i-pentanu, ziaren zbóż, chloroparafiny, chlorku wapnia, siarczanu magnezu, kazeiny technicznej, minerału koloidealnego, pulpy aloesowej, nawozów oraz opakowań, w których znajdują się w/w produkty), w ilości łącznej do 3,786 tony.
Odpady związane z prowadzonym Laboratorium Celnym w Koroszczynie, tj.:
16 05 06* - chemikalia laboratoryjne i analityczne zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 0,01Mg/rok (10 kg/rok),
16 03 05* - odpady zawierające substancje niebezpieczne, mieszaniny substancji ropopochodnych i odczynników chemicznych po badaniach laboratoryjnych, tj. paliwa i oleje z ropy naftowej zawierające min: eter naftowy, tetrachlorek węgla, cykloheksan, jod, kwasy nieorganiczne, inne rozpuszczalniki organiczne - 0,30 Mg/rok (300 kg/rok),
15 02 02* - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi - 0,01 Mg/rok (10 kg/rok),
15 01 10* - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 0,1 Mg/rok (100 kg/rok),
15 01 07* - opakowania ze szkła - 0,02 Mg/rok (20 kg/rok),
13 07 03* - pozostałości olejów ropy naftowej (w tym mieszaniny paliw) nie wykorzystane pozostałości po badaniach -3,7 Mg/rok (3700 kg/rok),
13 01 01* - oleje zawierające PCB - 0,01 Mg/rok (10 kg/rok),
07 01 99* - inne nie wymienione odpady, gacze parafinowe, parafiny - 0,20 Mg/rok (200 kg/rok),
06 06 02* - odpady zawierające niebezpieczne siarczki, dwusiarczek węgla - 0,02 Mg/rok (20 kg/rok).
w ilości łącznej do 4,37 tony.
Łączna szacunkowa waga dla danej części wynosi: do 8,156 tony
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90513300-9,
90533000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Białej Podlaskiej, w której znajduje się magazyn | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Zamościa, w którym znajduje się magazyn | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Lublina, w którym znajduje się magazyn | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Koroszczyna, w którym znajduje się magazyn | 10 |
Część nr: 4
Nazwa: Dokumentacja niearchiwalna. Łączna szacunkowa waga dokumentacji przeznaczonej do zniszczenia wynosi: do 145 ton.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja niearchiwalna.
Łączna szacunkowa waga dokumentacji przeznaczonej do zniszczenia wynosi: do 145 ton
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90533000-2,
92512100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Białej Podlaskiej, w której znajduje się archiwum | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od miejscowości Koroszczyn, w której znajduje się archiwum | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Lublina, w którym znajduje się archiwum | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Zamościa, w którym znajduje się archiwum | 10 |
Część nr: 5
Nazwa: Osobiste przesyłki produktów pochodzenia zwierzęcego, zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych, zajęte na przejściach granicznych będących we właściwości Izby Celnej w Białej Podlaskiej. Wyżej wymienione przesyłki produktów pochodzenia zwierzęcego, są ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego kat. 1, zdefiniowanymi w art. 8 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz. Urz. UE L 300 z 14 listopada 2009 r., str. 1, z późn. zm.). Łączna szacunkowa waga ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. I przeznaczonych do zniszczenia wynosi: do 123,15 tony.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Osobiste przesyłki produktów pochodzenia zwierzęcego, zgłoszone przez Naczelników Urzędów Celnych, zajęte na przejściach granicznych będących we właściwości Izby Celnej w Białej Podlaskiej.
Wyżej wymienione przesyłki produktów pochodzenia zwierzęcego, są ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego
kat. 1, zdefiniowanymi w art. 8 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz. Urz. UE L 300 z 14 listopada 2009 r., str. 1, z późn. zm.).
Łączna szacunkowa waga ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. I przeznaczonych do zniszczenia wynosi: do 123,15 tony
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90513300-9,
90533000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Białej Podlaskiej | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Koroszczyna | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Lublina | 10 |
Kryterium odległości miejsca gdzie będzie świadczona usługa niszczenia, od Zamościa |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę dróg powiatowych wraz z budową ścieżki rowerowej łączącej dr. Nr 1068L, 1075L, 1074L i 1051L
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach.
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.