eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Dąbrowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Wolsztyn: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Dąbrowa
Numer ogłoszenia: 371818 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wolsztynie , Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 45 00, faks 068 34745 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Nowa Dąbrowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej wraz budową przepompowni ścieków. Szacunkowa ilość elementów do wykonania w ramach zamówienia wynosi kolejno: a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ca 4215 m, wraz z umocnieniem i odwodnieniem wykopów, wymianą gruntu, studniami kanalizacyjnymi z tworzyw sztucznych śr. 600mm w ilości ca 120 szt., śr. 1000 mm w ilości ca 6 szt. oraz odtworzeniem nawierzchni dróg; b) sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości łącznej ca 1034m, wraz z wymianą gruntu i odtworzeniem nawierzchni dróg; c) przyłącza kanalizacji sanitarnej o łącznej długości ca 360 m, wraz ze studzienkami przyłączeniowymi w ilości ca 85 szt; d) dwie zbiorcze przepompownie ścieków, wraz z umocnieniem i odwodnieniem wykopów, przyłączem elektroenergetycznym i wodociągowym, komorą zasuw, ogrodzeniem i nawierzchnią z kostki brukowej; e) przydomową przepompownie ścieków, wraz z przyłączeniem do sieci kanalizacji 1szt.. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, oprócz kosztów, wynikających z kosztorysu ofertowego, winna obejmować wszystkie nakłady konieczne do poniesienia przez Wykonawcę w celu uzyskania założonego efektu rzeczowego. Założonym efektem rzeczowym jest wybudowanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej między charakterystycznymi punktami (studniami), których symbole podano poniżej oraz przykanalików grawitacyjnych i tłocznych objętych projektem budowlanym wzdłuż projektowanych kolektorów. Ponadto w zakres założonego efektu rzeczowego wchodzą przepompownie ścieków, których łączna ilość wynosi: 2 (zbiorcze) + 1 (przydomowa) =3 kpl. - kolektory grawitacyjne: Sr1-S1, P1-A28, A28-A28.1, A28-A44, A29-A29.1, A44-Sr2, A44-A46, P2-C1, C1-C4, C2-C1.1, C4-D5, C4-C16, C16-C16.3, C8-C8.4, C7a-C8.6, C5-C5.2, C1-E13, E13-Sr3, E13-E19, E9-E9.1, E5-E5.5, E3-E3.6, P3-F4 - rurociągi tłoczne: P1-Sr1, P2-Sr2, P3-Sr3; - przyłącza grawitacyjne PVC 160mm objęte projektem budowlanym wzdłuż projektowanych kolektorów, - przepompownie ścieków P1 i P2 wraz z zasilaniem energetycznym i przyłączem wodociągowym, - przydomowa przepompownia ścieków P3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również odtworzenie nawierzchni drogowych zgodnie z dokumentacją projektową, uzgodnieniami branżowymi projektu oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców. Wymagania minimalne dla Wykonawców: a) Wykonawca wykaże, ze dysponuje wykwalifikowaną kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą niemniejsze niż 3 -letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg i ulic; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających opisane wyżej uprawnienia; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie b) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej: - 2 zadania polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy min. 200 mm o długości min. 2000 mb każde; - 1 zadanie polegające na budowie sieci ciśnieniowej o średnicy min. 90 mm i długości min. 800 mb; - 1 zadanie polegające na budowie przepompowni ścieków na sieci kanalizacji sanitarnej. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. c) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym m.in.: - koparką lub koparko-ładowarką o pojemności łyżki min. 0,25 m3 - 2 szt. - instalacją do odwodnienia wykopów (agregat + instalacja) - 2 kpl. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. d) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat roczny przychód w wysokości minimum 2.000.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. - wykonawca wykaże i potwierdzi, iż wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa jest nie niższa niż 1.000.000,00 zł; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. - wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5.1 do SIWZ; A2. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 4 w nawiązaniu do art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 5.2 do SIWZ; A.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Pzp, o niekaralności osób fizycznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Pzp, o niekaralności podmiotów zbiorowych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz robót potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia, wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wyłącznie w formie referencji potwierdzających zakres i jakość wykonanych robót); B.2. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami zawodowymi i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz. 42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; B.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; B.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - potwierdzający spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego potencjału technicznego opisanego w SIWZ. B.5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia jakimi będzie dysponował. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; C.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - jako potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.3.b SIWZ; C.3. Oświadczenie finansowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, potwierdzone następującymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 3 lata obrotowe tj. za rok obrotowy przypadający trzy lata temu, za rok obrotowy przypadający dwa lata temu i za rok obrotowy przypadający rok temu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; D) Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : D.1. Tabelę elementów scalonych; D.2. Kosztorys ofertowy; D.3. Dowód wniesienia wadium; D.4. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pok. nr 19. Opłata za SIWZ 200,00zł (dwieście złotych 00/100).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.