eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH. Znak sprawySZP/380/12/2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH. Znak sprawy: SZP/380/12/2015.
Numer ogłoszenia: 37179 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH. Znak sprawy: SZP/380/12/2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 2.9., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET I - RĘKAWICE CHIRURGICZNE; JAŁOWE, LATEKSOWE PUDROWANE PAKIET II - RĘKAWICE CHIRURGICZNE DO ZABIEGÓW O PODWYŻSZONYM RYZYKU (ORTOPEDYCZNE); JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWANE PAKIET III - RĘKAWICE CHIRURGICZNE JAŁOWE SYNTETYCZNE NEOPRENOWE BEZPUDROWE PAKIET IV- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE; NIEJAŁOWE, NITRYLOWE BEZPUDROWE PAKIET V - RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, PUDROWANE PAKIET VI - RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, BEZPUDROWE PAKIET VII - RĘKAWICE FOLIOWE; NIEJAŁOWE PAKIET VIII - RĘKAWICE SEKCYJNE; NIEJAŁOWE PAKIET IX - RĘKAWICE OCHRONNE DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI PAKIET X - RĘKAWICE CHIRURGICZNE GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZE BEZPUDROWE Zestawienie wymaganych parametrów technicznych, określają załączniki nr 2A, 2.1A, 2.2A, 2.3A, 2.4A, 2.5A, 2.6A, 2.7A, 2.8A, 2.9A Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 24 miesiące począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni robocze. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.W poszczególnym pakiecie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 8.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia rękawic medycznych będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Wartość zamówienia powyżej 30 000euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualnych dokumentów potwierdzających, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679 - Załącznik Nr 7 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem Pakietu i pozycji, której dotyczą. W przypadku wyrobu niemedycznego, Wykonawcy składa stosowne oświadczenie oraz załącza dokumenty np. dokument rejestracji produktu lub atest lub świadectwo jakości - Załącznik Nr 7a do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania WYKONAWCY.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik Nr 1 do oferty. 2)Wypełnionych formularzy asortymentowo - cenowych - Załączniki Nr 2 -2.9 do oferty. Do oferty należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo - cenowe, na które Wykonawca składa ofertę. 3)Katalogów handlowych lub ulotek lub specyfikacji produktu lub świadectw kontroli produktu lub opisów technicznych itp. - potwierdzających jednoznacznie zgodność oferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia określonych w (formularzach cenowych - Pakiet nr Załącznik nr do oferty) - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA dołącza w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania WYKONAWCY. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby Wykonawcy opisali, której pozycji dotyczy powyższy dokument. 4)Próbki oferowanych rękawic medycznych do oceny jakościowej. Próbki należy dostarczyć dla: Pakiet I - po 3 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5, Pakiet II - po 3 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5, Pakiet III - po 3 pary rękawic z rozmiaru, 7.0, 7.5, 8.5, Pakiet IV - po 1 opakowaniu rękawic z każdego rozmiaru, Pakiet V - po 1 opakowaniu rękawic z rozmiaru M, XL, Pakiet VI - po 1 opakowaniu rękawic z rozmiaru M, XL, Pakiet VII - po 1 opakowaniu rękawic, Pakiet VIII - po 3 pary rękawic z każdego rozmiaru, Pakiet IX - po 3 pary rękawic z każdego rozmiaru do oceny jakościowej Pakiet X - po 3 pary rękawic z rozmiaru L do oceny jakościowej Wykonawca sporządza podwójną listę załączonych próbek. Jedna lista znajdzie się w ofercie przetargowej (Załącznik Nr 10 do oferty), a drugą listę należy dostarczyć wraz z próbkami rękawic medycznych do oceny jakościowej. Próbki winny być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca dostarcza próbki produktów w oryginalnych opakowaniach wraz z etykietami wyrobu w języku polskim i instrukcjami używania. Koszt dostarczenia i zużycia próbek obciąża Wykonawców. Zamawiający zastrzega, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które z uwagi na konieczność ich przetestowania zostały zużyte w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W razie niedostarczenia próbek dla danego produktu w ramach przedmiotu zamówienia - Zamawiający odrzuci ofertę. 5)Dokument producenta (protokoły badań producenta z kraju pochodzenia, nie starsze niż z 2014r.) potwierdzający spełnienie wymagań dla Pakietów nr I, II, III, IV, V, VI - Załącznik Nr 11 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 6)Deklaracja zgodności dla rękawic foliowych niejałowych (pakiet nr VII) - Załącznik Nr 12 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7)Zaakceptowanych istotnych postanowień umowy na dostawę rękawic medycznych - Załącznik Nr 13. 8)Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone - Załącznik Nr 14. 9)Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 15 (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60.00
  • 2 - Ocena Jakościowa - 30.00
  • 3 - Okres niezmienności cen - 5.00
  • 4 - Termin dostawy - 5.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określają następujące zapisy zawarte w: 1) § 1 ust. 6 posiadający brzmienie: W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu zaoferowanego w formularzu asortymentowo - cenowym będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej przedstawionej w ofercie w Załączniku/ach Nr do umowy lub niższej po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym i pisemnym uzasadnieniu zamiany przez Wykonawcę oraz po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 2) §2 ust. 5 posiadający brzmienie: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy po upływie okresu niezmienności, w przypadku zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 Ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu w jakim stopniu te zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia. 3)§2 ust. 6 posiadający brzmienie: Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie. 4)§2 ust. 7 posiadający brzmienie: Zmiana cen jednostkowych netto (podwyżka) dokonana z naruszeniem ust. 5 jest niedopuszczalna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - RĘKAWICE CHIRURGICZNE; JAŁOWE, LATEKSOWE PUDROWANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - RĘKAWICE CHIRURGICZNE DO ZABIEGÓW O PODWYŻSZONYM RYZYKU (ORTOPEDYCZNE); JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - RĘKAWICE CHIRURGICZNE JAŁOWE SYNTETYCZNE NEOPRENOWE BEZPUDROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE; NIEJAŁOWE, NITRYLOWE BEZPUDROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, PUDROWANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, BEZPUDROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - RĘKAWICE FOLIOWE; NIEJAŁOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - RĘKAWICE SEKCYJNE; NIEJAŁOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - RĘKAWICE OCHRONNE DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - RĘKAWICE CHIRURGICZNE GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZE BEZPUDROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej 30 000euro Ilość pozycji 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Ocena Jakościowa - 30.00
    • 3. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 4. Termin dostawy - 5.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.