eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Motycz › Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371793 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Motycz: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346634-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, krajowy numer identyfikacyjny 43101967800000, ul. Kozubszczyzna  , 21030   Motycz, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 031 081, faks 815 031 082, e-mail konopnica_g_s@woi.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.konopnica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IPP.271.25.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Lublinie wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 02.01.2017 do 23.06.2017 r. wraz z ich odwiezieniem. Do przetargu przyjmuje się: Zapewnienie dowozu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Lublinie. Lp. miejsce zamieszkania ucznia Uwagi (stopień niepełnosprawności) adres szkoły/ośrodka 1. Zemborzyce Podleśne poruszająca się na wózku inwalidzkim ul. Głuska 5 2. Zemborzyce Podleśne poruszająca się na wózku inwalidzkim ul. Spółdzielczości Pracy 65 3. Zemborzyce Podleśne samodzielnie porusza się ul. Spółdzielczości Pracy 65 4. Radawiec Mały samodzielnie porusza się ul. L. Herc 5 5. Marynin samodzielnie porusza się ul. Spółdzielczości Pracy 65 Orientacyjna odległość przejazdu od miejsca zamieszkania uczniów do szkoły na trasie: Zemborzyce Podleśne - Radawiec Mały - Marynin - Lublin wynosi ok. 42 km 1) Organizacja kursu uzależniona jest od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci. 2) Zastrzega się możliwość zmiany trasy przejazdu oraz kilometrażu w sytuacji zmiany ilości dzieci 3) Wykonawca zapewnia stały dowóz dzieci we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2016/2017 oraz w dni odbywających się zajęć w szkołach ustalonych przez Dyrektora szkoły (np. choinka, odpracowanie zajęć itp), 4) Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie między Wykonawcą, a rodzicami lub opiekunami dzieci, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówce w czasie trwania zajęć i przekazany do wiadomości Zamawiającemu. 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1) dowóz uczniów do szkół winien odbywać się co najmniej 1 pojazdem . Pojazd powinien być wyposażony w rampę antypoślizgową dla wózków, oraz powinien mieć zdolność przewozową - liczba przewożonych dzieci plus kierowca i opiekun. Ilość miejsc w pojazdach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego co najmniej jeszcze jednego ucznia, 2) podstawienia w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy pojazdu zastępczego, 3) posiadania przez kierowcę pojazdu wymaganych prawem uprawnień do przewozu osób, 4) zapewnienia w przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy, kierowcy zastępczego 5) punktualność wykonywania przewozu 6) opieka nad przewożonymi dziećmi winna odbywać się przez osobę pełnoletnią zdolną do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opieka ma być sprawowana podczas każdego kursu, obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności: a) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły/ośrodka b) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły/ośrodka do miejsc zamieszkania c) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu d) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami e) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu podczas przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów lub Dyrektora szkoły/ośrodka f) odprowadzanie uczniów po zakończonym przywozie do szkoły pod opiekę wychowawców oraz do miejsca zamieszkania pod opiekę rodziców/opiekunów 7) usługi objęte zamówieniem muszą być realizowane taborem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 202 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 nr 32, poz. 262 z późn. zm.). Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają: a) aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, b) tablice "Przewóz osób niepełnosprawnych" umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie, c) pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, d) system łączności 3. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), w zakresie kierowania pojazdem z wyłączeniem Wykonawcy lub Podwykonawcy osobiście wykonującego stale powyższe czynności Na potwierdzenie powyższego wymaga się aby Wykonawca lub Podwykonawca na pięć dni przed rozpoczęciem usługi przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę. UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100200.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI TRANSPORTOWE Gabriel Gorzel,  edgab@wp.pl,  Kazimierzówka 97,  21-040,  Świdnik,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44498.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44498.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44498.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.