To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371787 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Lublin: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie (znak: ZP.342-10/PW/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu1. W zakresie części 2 zadanie 1 zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu JST (15,72%) w związku z realizacją projektu "Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na rok 2016" w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 2. W zakresie części 2 zadanie 2 zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz w 15% ze środków krajowych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330461-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43012391300000, ul.
ul. Obywatelska
4,
20092
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
814 635 300, faks
814 635 305, e-mail
zamowienia@wup.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wuplublin.praca.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie (znak: ZP.342-10/PW/16)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.342-10/PW/16
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji działań Wydziału Polityki Rynku Pracy oraz Wydziału Pośrednictwa Pracy WUP w Lublinie. Zadanie 1 Notatnik z zakładką i gumowym paskiem liczba: 100 szt. Pendrive metalowy 32 GB liczba: 100 szt. Zakładka metalowa do książek liczba: 100 szt. Składana torba na zakupy liczba: 300 szt. Metalowy długopis: liczba: 3 500 szt. Długopis lawendowy w woreczku (etui) liczba: 60 szt. Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w etui liczba: 60 szt. Pendrive silikonowy 8 GB liczba: 100 szt. Czyścik ekranowy do telefonu liczba: 140 szt. Zakreślacz dwustronny liczba: 300 szt. Elastyczna linijka liczba: 300 szt. Elastyczny ołówek z gumką liczba: 300 szt. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. "touch pen") liczba: 1 000 szt. Zadanie 2 Mini klawiatura bezprzewodowa USB z dołączonym przewodem Micro USB (męski) - USB (żeński) 72 szt. Przenośny bank energii (Powerbank) 50 szt. Ładowarka samochodowa USB z dołączonym przewodem USB -> micro USB 50 szt. Zestaw karteczek w etui 50 szt. Torba na zakupy 100 szt. Klips na notatki z magnesem 400 szt. Zakładka magnetyczna do książki 500 szt. Część 2: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. Zadanie 1 Długopis metalowy 1000 szt. Ołówek 1000 szt. Komplet piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe w etui z ekoskóry PU 100 szt. Zestaw piśmienniczy zawierający ołówek automatyczny oraz długopis. 100 szt. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki. 300 szt. Torba papierowa biała i pomarańczowa kraft:- minimum 1000 szt. Torba bawełniana na zakupy, targi, konferencje - minimum 300 szt. Podkładka do pisania A4 z klipsem trzymającym papier / deska klips A4 300 szt. Notes magnetyczny - minimum 300 szt. Notesy z nadrukiem 300 szt. PenDrive 300 szt. Opaska odblaskowa - samozaciskowe 300 szt. Zakreślacz 5-kolorowy 300 szt. Zadanie 2 Długopis z czyścikiem do ekranów - 300 sztuk Ołówek elastyczny z gumką - 300 sztuk Notes z filcu - 300 stuk Teczka z filcu - 300 sztuk Notes A6,- 300 sztuk Notes magnetyczny - 300 szt. Notatnik z długopisem - 320 szt. Ołówki ze zwierzętami - 300 szt. Długopis z figurką zwierząt - 300 szt. Notes bambusowy z długopisem - 300 szt. Długopis i ołówek mechaniczny w drewnianym pudełku z drzewa lipy - 100 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
79800000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji działań Wydziału Polityki Rynku Pracy oraz Wydziału Pośrednictwa Pracy WUP w Lublinie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34360.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 42262,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31688.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 38977,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.