eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie (znakZP.342-10/PW/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371787 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Lublin: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie (znak: ZP.342-10/PW/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
1. W zakresie części 2 zadanie 1 zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu JST (15,72%) w związku z realizacją projektu "Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na rok 2016" w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 2. W zakresie części 2 zadanie 2 zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz w 15% ze środków krajowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330461-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43012391300000, ul. ul. Obywatelska  4, 20092   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 635 300, faks 814 635 305, e-mail zamowienia@wup.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wuplublin.praca.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie (znak: ZP.342-10/PW/16)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.342-10/PW/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji działań Wydziału Polityki Rynku Pracy oraz Wydziału Pośrednictwa Pracy WUP w Lublinie. Zadanie 1 Notatnik z zakładką i gumowym paskiem liczba: 100 szt. Pendrive metalowy 32 GB liczba: 100 szt. Zakładka metalowa do książek liczba: 100 szt. Składana torba na zakupy liczba: 300 szt. Metalowy długopis: liczba: 3 500 szt. Długopis lawendowy w woreczku (etui) liczba: 60 szt. Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w etui liczba: 60 szt. Pendrive silikonowy 8 GB liczba: 100 szt. Czyścik ekranowy do telefonu liczba: 140 szt. Zakreślacz dwustronny liczba: 300 szt. Elastyczna linijka liczba: 300 szt. Elastyczny ołówek z gumką liczba: 300 szt. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. "touch pen") liczba: 1 000 szt. Zadanie 2 Mini klawiatura bezprzewodowa USB z dołączonym przewodem Micro USB (męski) - USB (żeński) 72 szt. Przenośny bank energii (Powerbank) 50 szt. Ładowarka samochodowa USB z dołączonym przewodem USB -> micro USB 50 szt. Zestaw karteczek w etui 50 szt. Torba na zakupy 100 szt. Klips na notatki z magnesem 400 szt. Zakładka magnetyczna do książki 500 szt. Część 2: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. Zadanie 1 Długopis metalowy 1000 szt. Ołówek 1000 szt. Komplet piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe w etui z ekoskóry PU 100 szt. Zestaw piśmienniczy zawierający ołówek automatyczny oraz długopis. 100 szt. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki. 300 szt. Torba papierowa biała i pomarańczowa kraft:- minimum 1000 szt. Torba bawełniana na zakupy, targi, konferencje - minimum 300 szt. Podkładka do pisania A4 z klipsem trzymającym papier / deska klips A4 300 szt. Notes magnetyczny - minimum 300 szt. Notesy z nadrukiem 300 szt. PenDrive 300 szt. Opaska odblaskowa - samozaciskowe 300 szt. Zakreślacz 5-kolorowy 300 szt. Zadanie 2 Długopis z czyścikiem do ekranów - 300 sztuk Ołówek elastyczny z gumką - 300 sztuk Notes z filcu - 300 stuk Teczka z filcu - 300 sztuk Notes A6,- 300 sztuk Notes magnetyczny - 300 szt. Notatnik z długopisem - 320 szt. Ołówki ze zwierzętami - 300 szt. Długopis z figurką zwierząt - 300 szt. Notes bambusowy z długopisem - 300 szt. Długopis i ołówek mechaniczny w drewnianym pudełku z drzewa lipy - 100 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV: 79800000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji działań Wydziału Polityki Rynku Pracy oraz Wydziału Pośrednictwa Pracy WUP w Lublinie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34360.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy AD,  ,  ul. Myśliwska 68,  3-718,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42262,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41547,70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43615,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT31688.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Reklamowa Biuro-Fach Arkadiusz Brzeziński ,  ,  ul. gen. Józefa Fiszera 14 ,  80-231,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38977,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38977,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65625,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.