eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-27

Oświęcim: Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 371725 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356089 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, faks 033 8448384.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, tj.: 1.1. zbieranych nie - segregowanych odpadów komunalnych stałych, 1.2. zbieranych selektywnie opakowaniowych odpadów komunalnych tzw. surowców wtórnych tj.: a) papier i tektura (makulatura) o kodzie 20 01 01, 15 01 01, b) szkło bezbarwne i kolorowe o kodzie 20 01 02, 15 01 07, c) tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39, 15 01 02, d) metale o kodzie 20 01 40. Odbiór i transport segregowanych odpadów komunalnych będzie mieć charakter bezpłatny. 2. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia obejmuje: - Wykonawca odda do bezpłatnego używania na okres obowiązywania umowy urządzenia do zbierania zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych (zwanych dalej pojemnikami), - odpady komunalne będą zbierane w urządzeniach przeznaczonych wyłącznie do tego celu, usytuowanych w Centralnym Punkcie koło Warsztatu, - pojemniki do zbierania odpadów komunalnych muszą być wyposażone w sprawne mechanizmy jezdne, pokrywy umożliwiające ich zamykanie, o pojemności 5000l (dla nie-segregowanych odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 3 szt.), oraz o pojemności 1100l (dla segregowanych odpadów komunalnych - po 1 szt. dla każdego rodzaju odpadów przewidzianych do wydzielenia ze strumienia zmieszanych odpadów komunalnych), - segregowane odpady komunalne będą zbierane w pojemnikach typu dzwon, z tym, że papier będzie zbierany w otwartych kontenerach, - pojemniki do zbierania odpadów komunalnych powinny być wyposażone w tablicę znamionową lub mieć wytłoczoną pojemność, być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami europejskimi, normami DIN, lub równoważnymi normami kraju producenta oraz powinny posiadać atest higieniczny wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny, - pojemniki do zbierania odpadów opakowaniowych, tzw. surowców wtórnych powinny zostać oznakowane odpowiednio napisem: PAPIER, SZKŁO BEZBARWNE, SZKŁO KOLOROWE, TWORZYWA SZTUCZNE, METALE, - pojemniki do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych powinny być utrzymane w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym zgodnie z postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Oświęcimia, - Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania bieżących napraw pojemnika, a w razie konieczności do jego wymiany na nowy, - częstotliwość dezynfekcji pojemników do zbierania odpadów komunalnych wynosi 5 razy w sezonie od kwietnia do października; Zamawiający wymaga, aby pojemniki były dezynfekowane w miejscu ich usytuowania przy użyciu urządzenia myjącego z zamkniętym systemem obiegu wody, - środki użyte do dezynfekcji muszą posiadać szerokie spektrum biobójcze i aktualne karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego (do wglądu w siedzibie Wykonawcy), - Wykonawca ma obowiązek zorganizować odbiór i transport odpadów w taki sposób, aby nie zagrażały one bezpieczeństwu odbywającego się na terenie Zamawiającego ruchu drogowego oraz ruchu pieszych, - Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia zanieczyszczeń powstałych w wyniku załadunku i transportu odpadów, - realizacja zleconych usług odbywać się będzie przy użyciu nowoczesnych pojazdów w tym m. in.:bezpylnych i kontenerowych do zbierania i transportu odpadów komunalnych spełniających normy emisji EURO 2 lub EURO 3, specjalnych do mycia i dezynfekcji urządzeń służących do zbierania odpadów komunalnych spełniających normy emisji EURO 2. 3. Częstotliwość odbioru odpadów: - nie - segregowane (zmieszane) odpady komunalne stałe: a) z terenu szpitala i pogotowia - 3 x na tydzień (poniedziałek, środa, piątek), b) z terenu przy ul. Olszewskiego 28A (Pawilon Rehabilitacji) - 4 x na miesiąc (poniedziałek), c) z terenu przy ul. Szpitalnej 9 (Sekcja Zaopatrzenia Wewnątrzszpitalnego i Utrzymania Terenu, garaże, magazyny, Sekcja Obrotu Bielizną Szpitalną, Archiwum) - 1 x na tydzień (poniedziałek), - segregowane odpady komunalne: tworzywa sztuczne - 3 x na tydzień, szkło, metale i papier - 1 x na tydzień, 4. Ilość wytwarzanych odpadów rocznie: - przewidywana ilość nagromadzenia odpadów wynosi 280 Mg, - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdorazowo odpadów niezależnie od ilości ich zebrania, zapewniając tym samym ciągłość świadczenia usługi, - w razie zwiększenia prognozowanej ilości nagromadzenia odpadów Zamawiający zobowiązuje się do podawania Wykonawcy informacji umożliwiającej obliczenie zapotrzebowania na urządzenia do zbierania odpadów komunalnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74160,64

  • Oferta z najniższą ceną: 74160,64 / Oferta z najwyższą ceną: 74160,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.