Ogłoszenie nr 371690 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Katowice: Świadczenie usług w zakresie zabezpieczania dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości będących w zarządzaniu KZGM w Katowicach, rejony Oddziałów Eksploatacji Budynków nr 1, 4, 5, 6.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny
24103162000000, ul.
ul. Grażyńskiego
5,
40126
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 258 20 21-25, faks
32 258 20 25, 41 63 167, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kzgm katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie zabezpieczania dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości będących w zarządzaniu KZGM w Katowicach, rejony Oddziałów Eksploatacji Budynków nr 1, 4, 5, 6.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZ.231.147.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 4, 5, 6. Zamówienie podzielone jest na 4 części: Część 1 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 1 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1835m^2 śniegu i lodu, 2555mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 60m^3 śniegu i lodu. Część 2 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 4 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m^2 śniegu i lodu, 3020mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 70m^3 śniegu i lodu. Część 3 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 5 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1340m^2 śniegu i lodu, 1850mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 45m^3 śniegu i lodu. Część 4 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 6 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1510m^2 śniegu i lodu, 2080mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 50m^3 śniegu i lodu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - dalej ustawa Pzp (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zmianami) unieważnia część 1, 2, 3 oraz 4 postępowania, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.12.2016r. do godziny 08:45 na ww. części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Ponadto jest ono obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, ponieważ Zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 40 ust. 2 ustawy Pzp. Tym samym nie miałby możliwości zawarcia umowy niepodlegającej unieważnieniu, ponieważ brak zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest przesłanką do unieważnienia na podstawie art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - dalej ustawa Pzp (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zmianami) unieważnia część 1, 2, 3 oraz 4 postępowania, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.12.2016r. do godziny 08:45 na ww. części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Ponadto jest ono obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, ponieważ Zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 40 ust. 2 ustawy Pzp. Tym samym nie miałby możliwości zawarcia umowy niepodlegającej unieważnieniu, ponieważ brak zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest przesłanką do unieważnienia na podstawie art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - dalej ustawa Pzp (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zmianami) unieważnia część 1, 2, 3 oraz 4 postępowania, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.12.2016r. do godziny 08:45 na ww. części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Ponadto jest ono obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, ponieważ Zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 40 ust. 2 ustawy Pzp. Tym samym nie miałby możliwości zawarcia umowy niepodlegającej unieważnieniu, ponieważ brak zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest przesłanką do unieważnienia na podstawie art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - dalej ustawa Pzp (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zmianami) unieważnia część 1, 2, 3 oraz 4 postępowania, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.12.2016r. do godziny 08:45 na ww. części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Ponadto jest ono obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, ponieważ Zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 40 ust. 2 ustawy Pzp. Tym samym nie miałby możliwości zawarcia umowy niepodlegającej unieważnieniu, ponieważ brak zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest przesłanką do unieważnienia na podstawie art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.