eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Zimowe utrzymanie dróg miejskich w Chojnicach w okresie zimowym 2014-2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Chojnice: Zimowe utrzymanie dróg miejskich w Chojnicach w okresie zimowym 2014-2015
Numer ogłoszenia: 371682 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339178 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg miejskich w Chojnicach w okresie zimowym 2014-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich polegających na odśnieżaniu nawierzchni pługami, i zwalczaniu śliskości zimowej poprzez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. Odśnieżanie i posypywanie nawierzchni w pierwszej kolejności należy rozpocząć od miejsc szczególnie niebezpiecznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy. 1.1.Rozwiezienie skrzyń na piasek (własność Wykonawcy), uzupełnianie skrzyń piaskiem oraz zwiezienie skrzyń po okresie zimowym. 1.2.Załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych - wyłącznie na polecenie zamawiającego. 1.3.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę 2.Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg . 2.1.Likwidacja śliskości zimowej .Na terenie miasta Chojnice likwidacja śliskości zimowej odbywać się będzie na drogach wyszczególnionych w zestawieniu dróg objętych zimowym utrzymaniem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Posypywanie nawierzchni w pierwszej kolejności należy rozpocząć od miejsc szczególnie niebezpiecznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy. Na ulicach gminnych miejskich w m. Chojnice śliskość zimowa będzie likwidowana w zależności od warunków atmosferycznych mieszanką piasku i soli lub solą. Zużycie soli 10 - 20 g/m2. Zakładana szerokość posypywania 80 % szerokości jezdni. Przy temperaturze poniżej - 6 C - mieszanka piasku i soli w ilości 150- 200 g na m2 (15% sól, 85% piasek) 2.2.Odśnieżanie dróg. Na terenie miasta Chojnice odśnieżanie odbywać się będzie na pomocą pługów na drogach wyszczególnionych w zestawieniu dróg objętych zimowym utrzymaniem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Odśnieżanie nawierzchni w pierwszej kolejności należy rozpocząć od miejsc szczególnie niebezpiecznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi ani nie był formowany wzdłuż osi drogi. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy w miejscach przejść dla pieszych .Zakładana prędkość przy odśnieżaniu nie powinna przekraczać 10 - 30 km na h. W momencie wystąpienia opadów Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego wysłania do akcji posypywarek w ilości zadeklarowanej w umowie. Pierwsze odpłużenie jezdni oraz posypanie niezbędną dawką soli (chlorku sodu) lub mieszanką piasku z solą musi nastąpić w ciągu 1,5 godziny od momentu wystąpienia zjawiska. W przypadku ciągłego opadu odpłużanie i posypywanie musi być ponawiane z częstotliwością utrudniającą tworzenie się śliskości poślizgowej. Całkowite usunięcie pokrywy śnieżnej oraz błota pośniegowego z 80% szerokości jezdni musi mieć miejsce w ciągu 4 godzin od chwili ustania opadu. 2.3.Zamawiający wymaga, by pojazdy świadczące usługi były wyposażone w urządzenia GPS umożliwiające bieżącą lokalizację i monitoring pojazdów. System ma umożliwiać kontrolę w czasie rzeczywistym za pomocą przeglądarki internetowej oraz przeglądanie historii tras na mapie za pomocą przeglądarki internetowej. Program wizualizacyjny zawiera cyfrową mapę Polski (w tym szczegółową mapę gminy Chojnice) uruchamiany przez Zamawiającego przy wykorzystaniu sieci INTERNET (wizualizacja on- line) i umożliwiający w szczególności: -sterowanie wyświetlaniem mapy używanej do monitorowania pojazdów, -wybieranie pojazdów, które mają być pokazane na mapie, -transmisja pozycji, kierunku jazdy wraz z opisem pojazdu, -odtwarzanie danych historycznych (min. 30 dni), -wysyłanie żądań odświeżania informacji na temat położenia i stanu pojazdu, -generowanie i sortowanie dowolnych raportów według dowolnie zdefiniowanych kryteriów, -podział raportów na kursy i postoje, -śledzenie wskazanego przez użytkownika pojazdu, -podstawowe dane rejestrowane za pośrednictwem systemu, -lokalizacja pojazdu w czasie rzeczywistym i historycznym, -początek i koniec trasy, -punkty przebytej pracy, -długość całkowitej trasy, - chwilowe zużycie materiału. 2.4.Dodatkowe zadania związane z zimowym utrzymaniem Rozstawienie i zwiezienie skrzyń z piaskiem ( własność Wykonawcy ) Uzupełnienie skrzyń piaskiem Zwiezienie skrzyń po okresie zimowym 2.5.W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP , oraz przepisów wynikających z Kodeksu Drogowego 2.6. Warunki ustalania składników ceny : w cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy tj: -cenę pracy sprzętu , płace kierowcy , koszty paliwa , -koszt soli oraz mieszanki piasku ze solą , -koszt załadunku materiałów -koszt dyżurów -koszty systemu GPS umożliwiającego bieżącą lokalizację i monitoring pojazdów 3.Zamówienie będzie realizowane w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2015r. 3.1.Zamawiający szacuje wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia na długości łącznej 73,33km jezdni. Podanie faktycznej ilości kilometrów odśnieżanych jezdni w okresie umowy nie jest możliwe do określenia, gdyż związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od zamawiającego. 3.2.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno - techniczne. 3.3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania robót. 3.4.Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w ciągu całej doby. 4.Zasady odbioru prac zimowych: Odbiory wykonanej usługi będą odbywały się na podstawie zestawienia ilościowo - jakościowego odśnieżonych dróg i placów, potwierdzonego pisemnie przez przedstawiciela Zamawiającego w zakresie ilościowym i jakościowym wykonanych usług oraz wg następujących zasad: 4.1.Przy odśnieżaniu dróg: Zamawiający przeprowadza wyrywkową kontrolę grubości pozostawionego śniegu na jezdni oraz szerokości odśnieżania. Kontrola odbywa się po wykonaniu usługi, jeżeli warunki pogodowe są ustabilizowane. 4.2.Przy zwalczaniu śliskości: Zamawiający przeprowadza wyrywkową kontrolę ilości rozsypanych środków, szerokości i długości sypania Odbiór wyrywkowy odbywa się po wykonaniu pracy, jeżeli warunki pogodowe są ustabilizowane 4.3.Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.00 dnia następnego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta ZOM A. Pestka, Klawkowo, ul. Kościerska 4A, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416667,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 438033,00

  • Oferta z najniższą ceną: 438033,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438033,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.