eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Gryfino i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371676 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Gryfino: Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Gryfino i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338425 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Gryfino, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino' Agnieszka Wernikowska, tel. 91 416 20 11 wew. 219, e-mail: zamówienia.publiczne@gryfino.pl, Gryfiński Dom Kultury, ul. Szczecińska 17, 74-100 Gryfino, Biblioteka Publiczna, ul. Kościelna 24, 74-100 Gryfino.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna, krajowy numer identyfikacyjny 63955800000, ul. Ul. Kościelna  24, 74100   Gryfino, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 162 639, faks 914 162 639, e-mail dyrekcja.biblioteka@gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): 1. Strony Porozumienia postanowiły wspólnie przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Gryfino i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury. 2. Strony zobowiązały się ponieść koszty dostawy energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność każdej ze Stron. 3. Każda ze Stron zobowiązała się zabezpieczyć środki finansowe niezbędne do pokrycia przypadającej na nią części zobowiązania w wysokości wynikającej z zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania umowy na dostawę energii elektrycznej. 4. Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Strony wyznaczyły spośród siebie Gminę Gryfino, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania w imieniu Stron i na ich rzecz. 5. Gmina Gryfino, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach przeprowadzenia postępowania odpowiada w szczególności za: 1) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, 3) wybór najkorzystniejszej oferty, 4) ewentualne unieważnienie postępowania, 5) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa, 6) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 6. Każda ze Stron określiła wymogi merytoryczne stawiane zamówieniu w zakresie dotyczących tej Strony dostaw energii. 7. Strony ustaliły, że po wyborze najkorzystniejszej oferty każda ze Stron samodzielnie zawrze odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Gryfino i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.89.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Gryfino i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury. 2.Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gryfino i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury. Zestawienie punktów poboru wyszczególniono w załączniku Nr 9 do SIWZ (arkusz Nr 1 - 3). 3.Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 205 punktów poboru energii. 4.Szacunkowe roczne zużycie energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 2 695 567 kWh. 5.Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 poz. 623 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastosował procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT717317.33
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Energa Obrót S.A.,,  karina.chlebowska@energa.pl,  Aleja Grunwaldzka 472,,  80-309,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 683002.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 683002.77
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 685323,64
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.