To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371543 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Sianowo: Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Kartuzy na rok 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355805 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Staniszewie, krajowy numer identyfikacyjny
22065705000000, ul.
Staniszewo
,
83328
Sianowo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 685 50 17, faks
58 685 50 17, e-mail
gimstan@gazeta.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zs.staniszewo.witrynaszkolna.pl/strona=Przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Kartuzy na rok 2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gminna Kartuzy w roku 2017. Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV0: 09135100-5) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla wymienionych obiektów w roku 2017: -Zespół Szkół w Kiełpinie 83-307 Kiełpino ul. Szkolna 29 -Szkoła Podstawowa w Łapalicach 83-300 Kartuzy ul. Szkolna 2 -Szkoła Podstawowa w Mirachowie 83-329 Mirachowo ul. Szkolna 2 -Zespół Kształcenia i Wychowania w Dzierżążnie 83-332 Dzierżążno ul. Edukacji Narodowej 4a -Zespół Szkół w Staniszewie Staniszewo 2A 83-328 Sianowo Dla kotłów zainstalowanych w w/w obiektach przewidziany został olej opałowy lekki o temperaturze zapłonu powyżej 55 stopni Celsjusza o niżej wymienionych parametrach lub lepszych; Wymagane minimalne parametry: -lekkość kinematyczna w temperaturze 20 °C nie większa niż 6,00 mm2/s -dostawa oleju w temperaturze referencyjnej 15°C -zawartość siarki nie większa niż 0,10%m/m -zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg -całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24mg/kg -wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg -skład frakcyjny: do 250° C destyluje nie więcej niż 65%/V/V do 350° C destyluje nie więcej niż 85%/V/V -pozostałość koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%m/m -pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0.01%m/m Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie 24 godzin od zlecenia zamawiającego (forma telefoniczna, e-mailowa), od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500 autocysterną wyposażoną w atestowany, zalegalizowany licznik wskazujący dostarczaną ilość oleju, przy pełnej pompie. Cena oleju za jeden litr obejmuje wszelkie koszty a w szczególności: - transport - ubezpieczenie - załadunek, - wyładunek. Do każdorazowej dostawy Dostawca dołącza aktualny certyfikat, jakości oleju opałowego. Zamawiający zastrzega w celu kontroli, jakości dostarczonego, oleju możliwość pobierania próbek z dostawy i przekazania ich do analizy, zgodnie z wymaganiami polskiej normy. Prognozowane ilości oleju opałowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie w czasie realizacji umowy i tym samym nie mogą być podstawą, do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych w czasie trwania umowy. Wielkość i częstotliwość sukcesywna. Częstotliwość dostaw minimalna w okresie realizacji przedmiotu umowy: - Zespół Szkół w Kiełpinie - 3 razy - Szkoła Podstawowa w Łapalicach - 3 razy - Szkoła Podstawowa w Mirachowie - 3 razy - Zespół Kształcenia i Wychowania w Dzierżążnie - 3 razy - Zespół Szkół w Staniszewie - 4 razy 1.Rozliczenie wykonawcy: - rachunek bankowy - termin płatności do 30 dni od otrzymania faktury - podstawą wystawienia faktury jest dostawa i odbiór oleju opałowego przez wskazanych odbiorców - placówki oświatowe dla których organem prowadzącym jest Gmina Kartuzy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT263952 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 324660,96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.