eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Naprawa muru i wymiana barier w ciągu DW 971 w m. Wierchomla, z podziałem na 2 zadania - zadanie nr 1 odc. 070 km 1+800 - 1+830 (strona lewa) - zadanie nr 2 odc. 070 km 1+693 - 1+727, km 2+180 - 2+476, km 2+569 - 2+757 (strona lewa)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Nowy Sącz: Naprawa muru i wymiana barier w ciągu DW 971 w m. Wierchomla, z podziałem na 2 zadania : - zadanie nr 1 : odc. 070 km 1+800 - 1+830 (strona lewa) - zadanie nr 2 : odc. 070 km 1+693 - 1+727, km 2+180 - 2+476, km 2+569 - 2+757 (strona lewa)
Numer ogłoszenia: 371536 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu , ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, faks 018 4442054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - zarządzanie drogami wojewódzkimi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa muru i wymiana barier w ciągu DW 971 w m. Wierchomla, z podziałem na 2 zadania : - zadanie nr 1 : odc. 070 km 1+800 - 1+830 (strona lewa) - zadanie nr 2 : odc. 070 km 1+693 - 1+727, km 2+180 - 2+476, km 2+569 - 2+757 (strona lewa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa muru i wymiana barier w ciągu DW 971 w m. Wierchomla, z podziałem na 2 zadania : zadanie nr 1 : odc. 070 km 1+800 - 1+830 (strona lewa) zadanie nr 2 : odc. 070 km 1+693 - 1+727, km 2+180 - 2+476, km 2+569 - 2+757 (strona lewa). Zakres zamówienia dla zadania nr 1 : I.Opracowanie wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz wycenę wykazu elementów rozliczeniowych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU). Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego pełnienia nadzoru autorskiego dla niniejszego zadania. II.Utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 971 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do daty odbioru końcowego. III.Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). IV.Wykonanie robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, polegających między innymi na: 1. Naprawie muru i wymianie barier oraz utylizacją odpadów. 2. Usunięciu zwietrzałych elementów kamiennych. 3. Wypełnieniu kawern, ubytków spoin, materiałami naprawczymi. 4. Założeniu odwodnienia (dreny, sączki poprzeczne). 5. Ewentualnej wymianie elementów kamiennych. 6. Zabezpieczeniu zdeformowanych odcinków muru. 7. Wymianie barier stalowych. 8. Naprawa uszkodzonego odcinka konstrukcji drogi wraz z nawierzchnią. 9. Remoncie lub zabezpieczeniu istniejących urządzeń obcych na czas prowadzenia robót. 10. Zabezpieczeniu ruchu pieszego i kołowego na czas prowadzenia robót. 11. Robotach wykończeniowych i porządkowych, 12. Wszelkich innych pracach wynikających z przyjętych rozwiązań opracowanych przez Wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych. 13. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno -wysokościowych (w skali 1:500 lub 1:1000). 14. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskania jego przyjęcia przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, w tym: 1) Orientacyjny przebieg zakresu opracowania - zał. nr 1 PFU 2) Ogólne Specyfikacje Techniczne - zał. nr 2 PFU Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym materiał z rozbiórki barier stalowych - zgodnie z zapisem § 6 pkt. 10 wzoru umowy. Zakres zamówienia dla zadania nr 2 : Naprawa muru i wymiana istniejących barier w ciągu drogi wojewódzkiej nr 971 (odc. nr 070 km 1+693 - 1+727, km 2+180 - 2+476, km 2+569 - 2+757) strona lewa w m. Wierchomla na łącznej długości 518 mb, w tym między innymi : 1. Rozebranie barier stalowych. 2. Wykonanie oczepu na murze kamiennym i osadzenie śrub kotwiących poręcze. 3. Zabezpieczenie powierzchni betonu powłoką antykorozyjną. 3. Montaż barier stalowych z pochwytem na wykonanym oczepie. 4. Montaż barier stalowych w poboczu. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami, stanowiący zał. nr 2 do niniejszej SIWZ, w tym: 3) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - zał. nr 1 OPZ 4) Przedmiar robót - zał. nr 2 OPZ Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym materiał z rozbiórki elementów barier stalowych - zgodnie z zapisem § 6 pkt. 10 wzoru umowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% wartości zamówienia podstawowego objętego zadaniem nr 2 - pod warunkiem posiadania środków finansowych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1 000,00 zł., zadanie nr 2 - 4 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał : - max dwa zamówienia polegające na montażu barier stalowych energochłonnych o łącznej długości nie mniejszej niż 500 mb, - co najmniej jedno zamówienie polegające na zabezpieczeniu korpusu drogi murem kamiennym lub betonowym o kubaturze nie mniejszej niż 50 m3 na drogach wojewódzkich lub krajowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) osobą na stanowisko kierownika budowy, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy bez ograniczeń w zakresie dróg lub mostów, b) osobą na stanowisko projektanta o specjalności drogowej, który winien posiadać: - uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń, - winien wykazać się opracowaniem dokumentacji projektowej na zabezpieczenie korpusu drogi publicznej klasy nie mniejszej niż G lub równorzędnej tej klasie murem kamiennym lub betonowym - minimum jedna dokumentacja.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie robót winien wskazać jedynie roboty budowlane określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia cz. II SIWZ pkt. 1 ppkt. 2) oraz złoży poświadczenia (inne dokumenty), że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie określonym w pkt. III.4.3.1. Postanowienia pkt. II.4.3.1 stosuje się odpowiednio. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku, gdy: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na: - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie robót budowlanych zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, - innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, 3) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - Kierownika budowy, Projektanta. Zmiana Kierownika budowy, Projektanta musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. 6) sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 7) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, pok. nr 15. Przelewem - 13,14 zł., za pobraniem pocztowym (+opłata pocztowa) - w przypadku przesyłania SIWZ pocztą..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, pok. nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.