Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Wadowice: Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta i gminy Wadowice wraz z wywozem zebranych odpadów na składowisko w Choczni
Numer ogłoszenia: 371497 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta i gminy Wadowice wraz z wywozem zebranych odpadów na składowisko w Choczni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje opróżnianie 108 szt. koszy ulicznych rozmieszczonych na terenie miasta i gminy Wadowice w 2009r.. 1. Częstotliwość opróżniania koszy - codziennie w dni robocze oraz soboty w godzinach 600 - 900; 2. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym, faks umożliwiający stały kontakt z Zamawiającym; 3. Poprzez pojedyncze opróżnienie kosza rozumie się: usuniecie odpadów z kosza oraz z terenu wokół kosza tj. w promieniu 3 m od kosza; 4. Przewidywana ilość opróżnień w ciągu 1 miesiąca przy 108 szt. koszy wynosi 2.916,00; 5. Zebrane odpady należy oddać na składowisko odpadów komunalnych w Choczni tj. Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 304, 34 - 123 Chocznia. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie w cyklu miesięcznym i stanowić będzie iloczyn stawki za opróżnienie pojedynczego kosza i liczby opróżnień wykonanych w danym miesiącu. 7. Mając uwadze planowany demontaż koszy będących w złym stanie technicznym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość do skorzystania z prawa opcji tj. zażądania od Wykonawcy zmniejszenia liczby opróżnień w ciągu miesiąca do minimum 2.106,00 opróżnień miesięcznie. W takiej sytuacji miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie adekwatnie zmniejszone; Możliwa ilość koszy, które mogą być zdemontowane - 30 szt. 8. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w każdym czasie interwencyjnego opróżnienia wskazanych koszy. W tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy za miesiąc, w trakcie którego Zamawiający zlecał interwencyjne opróżnienie koszy, powiększone zostanie adekwatnie do ilości wykonanych opróżnień. 9. W związku z organizacją uroczystości okolicznościowych na terenie miasta Wadowice, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego zwiększenia ilości koszy na terenie miasta. 10. Przewidywana ilość opróżnień interwencyjnych wynosi 100 opróżnień / rok tj. do końca obowiązywania zamówienia. 11. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o potrzebie interwencyjnego opróżnienia koszy z następującym wyprzedzeniem: - niezwłocznie w przypadku zaistnienia potrzeby pilnego opróżnienia koszy rozmieszczonych na terenie miasta i gminy Wadowice; - 3 dniowym w przypadku potrzeby interwencyjnego opróżnienia dodatkowej ilości koszy rozmieszczonych na potrzeby organizacyjne uroczystości okolicznościowych na terenie miasta Wadowice. 12. Wykonawca ma obowiązek przystąpienia do interwencyjnego opróżnienia koszy w terminie: - W przypadku pilnego opróżnienia koszy rozmieszczonych na terenie miasta i gminy Wadowice - niezwłocznie po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego. - W przypadku potrzeby interwencyjnego opróżnienia dodatkowej ilości koszy rozmieszczonych na potrzeby organizacyjne uroczystości okolicznościowych na terenie miasta Wadowice - wg. uzgodnień z organizatorem uroczystości. 13. Za zgłoszenie potrzeby bieżącego dodatkowego oraz interwencyjnego opróżnienia koszy uznaje się równoznacznie: - Zlecenie pisemne tj. dostarczone osobiście przez Zamawiającego lub poprzez fax) - Zlecenie przekazane drogą elektroniczną (poprzez e-mail); 14. Koszty składowania odpadów na wysypisku ponosi Zamawiający. 15. Koszty składowania odpadów rozliczane będą pomiędzy Przedsiębiorstwem Komunalnym EKO z siedzibą ul. T. Kościuszki 304, 34 - 123 Chocznia, a Gminą Wadowice na podstawie odrębnej umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, a ponadto:. 1. Doświadczenie zawodowe a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Potencjał techniczny a) W celu zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego, niezbędnego do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował jednostkami sprzętu, urządzeniami i środkami transportu niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawił zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia . 3. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej dwie osoby lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, zdolne do wykonania zamówienia, z których min. jedna posiada prawo jazdy kat. B. Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. - Oświadczenie dysponowaniu podstawowymi maszynami i urządzeniami przewidzianymi przy realizacji zamówienia na załączniku nr 4 do Formularza Oferty; - Wykaz osób (Potencjał kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do formularza oferty. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.2.3 siwz Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 do formularza oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 47-48.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach pl.Jana Pawła II, 23 34-100 Wadowice , pok.nr 7 BOM.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.