eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › Zagospodarowanie centrum wsi Chełmiec ul. Słoneczna i ul. Batalionów Chłopskich wraz z budową kanalizacji deszczowej odwadniającej ulicę Słoneczną i Batalionów Chłopskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371492 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Chełmiec: Zagospodarowanie centrum wsi Chełmiec ul. Słoneczna i ul. Batalionów Chłopskich wraz z budową kanalizacji deszczowej odwadniającej ulicę Słoneczną i Batalionów Chłopskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozoju Obszarów Wiejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328347


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 336849; 340054


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chełmiec, krajowy numer identyfikacyjny 53224000000, ul. ul. Papieska  2, 33395   Chełmiec, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 430 461, faks 184 430 461, e-mail przetargi@chelmiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chelmiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie centrum wsi Chełmiec ul. Słoneczna i ul. Batalionów Chłopskich wraz z budową kanalizacji deszczowej odwadniającej ulicę Słoneczną i Batalionów Chłopskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WPR.271.21.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nazwa nadana przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrum wsi Chełmiec ul. Słoneczna i ul. Batalionów Chłopskich wraz z budową kanalizacji deszczowej odwadniającej ulicę Słoneczną i Batalionów Chłopskich. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Zaprojektowanie systemu kanalizacji deszczowej odwadniającej ulicę Słoneczną i Batalionów Chłopskich. b) Wybudowanie systemu kanalizacji deszczowej odwadniającej ulicę Słoneczną i Batalionów Chłopskich. c) Zagospodarowanie centrum wsi Chełmiec ul. Słoneczna i ul. Batalionów Chłopskich poprzez budowę chodników oraz przebudowę dróg. 3.2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą PFU oraz dokumentacji technicznej, zawierającej: dokumentację projektową (projekt wraz z częścią graficzną) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania i wdrożenia przed przystąpieniem do robót: projektu organizacji ruchu w wersji papierowej i elektronicznej (zatwierdzonego, z opinią właściwej KMP), zawierającego istniejącą, oraz proponowaną na czas prowadzenia robót organizację ruchu, przedstawiony Zamawiającemu w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy - (znaki drogowe ustawione na czas wykonywania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu powinny być min. II generacji); oznakowania robót przy użyciu kompletnego oznakowania pionowego i poziomego (znaki drogowe ustawione na czas wykonywania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu powinny być min. II generacji) o parametrach funkcjonalnych, o wymiarach i parametrach technicznych zgodnych z rozporządzeniem (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.) lub wyższych; planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290); b) wykonania dodatkowych usług: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.), Miejsce realizacji robót budowlanych: Chełmiec ul. Słoneczna oraz Batalionów Chłopskich, Gmina Chełmiec Materiały z rozbiórki przebudowywanej drogi nadające się do ponownego wbudowania należy posegregować, załadować i odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 60 km. Zasady organizacji ruchu w związku z prowadzonymi robotami należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.). Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy i/lub nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o niegorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego zatem zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45220000-5, 45111000-8, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1454654.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRDM S.A.,  ,  ul. Jagodowa 55,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1110642,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1110642,92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1548530,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.