eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie podziałów nieruchomościZad. 1Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zad. 2Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Rybnik: Wykonanie podziałów nieruchomości: Zad. 1: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zad. 2: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
Numer ogłoszenia: 371448 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów nieruchomości: Zad. 1: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zad. 2: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów nieruchomości z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości wg wykazu nr 1, w celu: a) wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (ulice Pochyła i Kosynierów) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (poz. 1-28 wykazu); w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego, b) wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną (ulica Gzelska) w trybie art. 93 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 97 ust. 3 lit. 1 (poz. 29-35 wykazu); w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału (Zamawiający dysponuje pozytywnymi postanowieniami w sprawie zgodności proponowanych podziałów z ustaleniami planu miejscowego), wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości wg wykazu nr 2 w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (ulice: Pilarczyka, Ujejskiego i Pełczyńskiego) w trybie art. 95 pkt 8 ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 97 ust. 3 lit. 1; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału zgodnego z koncepcjami podziału nieruchomości wchodzących w obszar terenów zamkniętych, stanowiącymi załączniki do zgód udzielonych Zamawiającemu przez PKP S.A., wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (dotyczy zadania 1 i 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości wg wykazu nr 1, w celu: a) wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (ulice Pochyła i Kosynierów) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (poz. 1-28 wykazu); w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego, b) wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną (ulica Gzelska) w trybie art. 93 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 97 ust. 3 lit. 1 (poz. 29-35 wykazu); w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału (Zamawiający dysponuje pozytywnymi postanowieniami w sprawie zgodności proponowanych podziałów z ustaleniami planu miejscowego), wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości wg wykazu nr 2 w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (ulice: Pilarczyka, Ujejskiego i Pełczyńskiego) w trybie art. 95 pkt 8 ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 97 ust. 3 lit. 1; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału zgodnego z koncepcjami podziału nieruchomości wchodzących w obszar terenów zamkniętych, stanowiącymi załączniki do zgód udzielonych Zamawiającemu przez PKP S.A., wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.