eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Włocławek: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102
Numer ogłoszenia: 371448 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej we Włocławku , ul. Dobrzyńska 102, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2371413, faks 054 2371927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsskarpa@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do spalania w piecach grzewczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej we Włocławku. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby zamawiającego na koszt dosawcy autocysterną wyposażoną w układ dystrybucyjno-pomiarowy z drukarka pokwitowań. Przedmiot zamówienia powinien posiadać stosowne atesty ( o ile sa wymagane) i być dopuszczony do obrotu w Polsce. Nie dopuszcza sie składania ofert częściowwych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10 - Niskosiarkowe oleje palne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąśc udział wykonawcy, którzy nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniaja wymogi okreslone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówien publicznych oraz specfikacji istotnych warunków zamwienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, w których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz ww. warunków szczegółowych, Wykonawca zobowiazany jest złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie odrzuconych. Oferta nie podlegająca odrzuceniu musi spełniać nastepujace warunki: - jest zgodna z ustawą o przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia -nie została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -została złożona przez wykonawce, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadonienia zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - nie jest niewazna na podstawie innych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk ,, Formularz oferty,, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają, wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wymaganą prawem aktualna koncesje / zezwolenie na obrót olejami opałowymi/ 5. Aktualne świadectwo jakości oferowanego oleju, 6. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 prawa zamówień publicznych ( dotyczy między innymi spółki cywilnej i tzw. Konsorcjum), zobowiązani są poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące, wykonawcy w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pakt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-wloclawek.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Dobrzyńska 102 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 15:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Dobrzyńska 102 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.