Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Warszawa: Asysta powdrożeniowa dla Systemu Zarządzania NMT - nr ref. BO-ZP.2610.5.2014.GI
Numer ogłoszenia: 371428 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467 , strona internetowa www.gugik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asysta powdrożeniowa dla Systemu Zarządzania NMT - nr ref. BO-ZP.2610.5.2014.GI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego ZP/BO-4-2500-81/GI-2500-71/2012 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Prace analityczne, projektowe, wdrożeniowo - implementacyjne oraz dokumentacyjne związane z przygotowaniem i wdrożeniem Systemu Zarządzania Numerycznym Modelem Terenu. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty powdrożeniowej dla Systemu Zarządzania NMT, w szczególności: 1) Dostarczenie zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej SZNMT (w wyniku realizacji usługi asysty powdrożeniowej). 2) Świadczenie usług obejmujące: a. Usługi realizowane w ramach Asysty powdrożeniowej; b. Wsparcie gwarancyjne. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą realizującym zamówienie podstawowe. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki w pozytywny sposób wpłynie na jakość realizowanej usługi, ponieważ pozwoli na pełne wykorzystanie wiedzy i doświadczeń zdobytych podczas realizacji dotychczas przeprowadzonych prac w zakresie zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Intergraph Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z migracją obecnej licencji antywirusa o dodatkową funkcjonalność EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego wieloskładnikowe uwierzytelnianie (MFA) wraz ze wsparciem
więcej: Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.