eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup infrastruktury informatycznej dla potrzeb Izby Celnej w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Kielce: Zakup infrastruktury informatycznej dla potrzeb Izby Celnej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 371418 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach , ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ickielce.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup infrastruktury informatycznej dla potrzeb Izby Celnej w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do Izby Celnej w Kielcach wraz rozładunkiem, przemieszczeniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń następującego przedmiotu zamówienia: a)Część 1 zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach: Opis :Macierz dyskowa wraz z wyposażeniem, Kategoria: Sprzęt, Ilość sztuk:1 Przedmiot zamówienia obejmuje również: - sprzedaż i dostawę oprogramowania wraz z dokumentami licencyjnymi/sublicencyjnymi zwanego dalej Oprogramowaniem niezbędnego do użytkowania dostarczonego zamówienia. - świadczenie usług gwarancyjnych i rękojmi na warunkach określonych w §8 Wzoru Umowy będącej Załącznikiem D SIWZ. b)Część 2 zamówienia: Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach: 1. Pamięć RAM DDR 2 - rodzaj 1, Kategoria: Sprzęt - RAM, Ilość sztuk: 15; 2. Pamięć RAM DDR 2 - rodzaj 2, Kategoria: Sprzęt - RAM, Ilość sztuk: 15; 3. Pamięć RAM DDR 3 - rodzaj 3, Kategoria: Sprzęt - RAM, Ilość sztuk: 10; 4. Pamięć RAM DDR 2 - rodzaj 4, Kategoria: Sprzęt - RAM, Ilość sztuk: 1; 5. Pamięć RAM DDR 3 - rodzaj 5, Kategoria: Sprzęt - RAM, Ilość sztuk: 6; 6. Dysk flash, Kategoria: Sprzęt - Dysk, Ilość sztuk: 1; 7. Dysk 3.5 cala - rodzaj 1, Kategoria: Sprzęt - Dysk, Ilość sztuk:2; 8. Dysk 3.5 cala - rodzaj 2, Kategoria: Sprzęt - Dysk, Ilość sztuk:3; 9. Windows Server 2012 Standard, Kategoria: Oprogramowanie, Ilość sztuk: 2; 10. Aktualizacja Windows 8 Professional, Kategoria: Oprogramowanie, Ilość sztuk:1; 11. Drukarka mobilna, Kategoria: Sprzęt - Drukarka, Ilość sztuk:2; 12. Komputer przenośny - Laptop,Kategoria: Sprzęt - Komputer, Ilość sztuk: 4; 13. Listwa zasilająca, Kategoria: Sprzęt - Inne, Ilość sztuk:10; 14. Zestaw Patchcordów, Kategoria: Sprzęt- Inne, Ilość sztuk: 1; 15. Zestaw głośnomówiący USB, Kategoria: Sprzęt - Inne, Ilość sztuk:3; 16. Kamera wideokonferencyjna USB, Kategoria: Sprzęt - Inne, Ilość sztuk:1. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - sprzedaż i dostawę oprogramowania wraz z dokumentami licencyjnymi/sublicencyjnymi zwanego dalej Oprogramowaniem niezbędnego do użytkowania dostarczonego zamówienia. - świadczenie usług gwarancyjnych i rękojmi na warunkach określonych w §8 Wzoru Umowy będącej Załącznikiem E do SIWZ, Szczegółowy opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia przedmiotu zamówienia określa Załącznik A do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 48.82.30.00-3, 48.21.93.00-9, 30.23.41.00-9, 30.23.61.10-6, 30.23.46.00-4, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.72.70-2, 32.34.23.00-5, 30.23.72.40-3, 32.58.11.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 zamówienia -Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem F do SIWZ. Dla Części 2 zamówienia - Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem F do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 zamówienia -Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie: wykonał należycie co najmniej dwie dostawy, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość dla pojedynczej dostawy była nie mniejsza niż 100 000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych); Do każdej dostawy wyszczególnionej w Załączniku H do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw , należy załączyć dowody określające, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dla Części 2 zamówienia - Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach:Zamawiający na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie dostawy, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość dla pojedynczej dostawy była nie mniejsza niż 50 000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); Do każdej dostawy wyszczególnionej w Załączniku H do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw, należy załączyć dowody określające, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 zamówienia -Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem F do SIWZ. Dla Części 2 zamówienia - Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem F do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 zamówienia -Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach: Zamawiający nie wyznacza dodatkowego warunku w tym zakresie. Dla Części 2 zamówienia - Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach: Zamawiający nie wyznacza dodatkowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 zamówienia -Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem F do SIWZ. Dla Części 2 zamówienia - Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem F do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla Części 1 zamówienia - Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1.nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 2.niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3.dopuszczalna jest zmiana Terminu Realizacji Umowy za zgoda Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie w wyniku działania tzw. siły wyższej. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie zewnętrzne bardzo mało prawdopodobne lub niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do przeciwdziałania lub zapobieżenia jego efektom, związane z katastrofalnym działaniem przyrody, aktami władzy wykonawczej i ustawodawczej oraz zaburzeniami stosunków społecznych. 4.powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu zamówienia; 5.po zawarciu Umowy, gdy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta 6.w zakresie Terminu Realizacji Umowy, gdy producent wprowadza nowe wersje (charakteryzujące się wyższymi parametrami) zamawianego Sprzętu lub oprogramowania. Dla Części 2 zamówienia - Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1.nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 2.niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3.dopuszczalna jest zmiana Terminu Realizacji Umowy za zgodą Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie w wyniku działania tzw. siły wyższej. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie zewnętrzne bardzo mało prawdopodobne lub niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do przeciwdziałania lub zapobieżenia jego efektom, związane z katastrofalnym działaniem przyrody, aktami władzy wykonawczej i ustawodawczej oraz zaburzeniami stosunków społecznych; 4.powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu zamówienia; 5.po zawarciu Umowy, gdy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta 6.w zakresie Terminu Realizacji Umowy, gdy producent wprowadza nowe wersje (charakteryzujące się wyższymi parametrami) zamawianego Sprzętu lub oprogramowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ickielce.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56 25-363 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, pokój 109 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa macierzy dyskowej dla Izby Celnej w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz dyskowa wraz z wyposażeniem, Kategoria: Sprzęt, Ilość sztuk:1 Przedmiot zamówienia obejmuje również: - sprzedaż i dostawę oprogramowania wraz z dokumentami licencyjnymi/sublicencyjnymi zwanego dalej Oprogramowaniem niezbędnego do użytkowania dostarczonego zamówienia. - świadczenie usług gwarancyjnych i rękojmi na warunkach określonych w §8 Wzoru Umowy będącej Załącznikiem D SIWZ. Szczegółowy opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia przedmiotu zamówienia określa Załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 48.82.30.00-3, 48.21.93.00-9, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup infrastruktury informatycznej dla działów Izby Celnej w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pamięć RAM DDR 2 - rodzaj 1, kategoria: Sprzęt - RAM, ilość sztuk 15; 2. Pamięć RAM DDR 2 - rodzaj 2, kategoria: Sprzęt - RAM, ilość sztuk 15; 3. Pamięć RAM DDR 3 - rodzaj 3, kategoria: Sprzęt - RAM, ilość sztuk 10; 4. Pamięć RAM DDR 2 - rodzaj 4, kategoria:Sprzęt - RAM, ilość sztuk 1; 5. Pamięć RAM DDR 3 - rodzaj 5, kategoria: Sprzęt - RAM, ilość sztuk 6; 6. Dysk flash kategoria: Sprzęt - Dysk, ilość sztuk 1; 7. Dysk 3.5 cala - rodzaj 1, kategoria: Sprzęt - Dysk, ilość sztuk 2; 8. Dysk 3.5 cala - rodzaj 2, kategoria: Sprzęt - Dysk, ilość sztuk 3; 9. Windows Server 2012 Standard, kategoria: Oprogramowanie, ilość sztuk 2; 10 Aktualizacja Windows 8 Professional, kategoria:Oprogramowanie, ilość sztuk 1; 11. Drukarka mobilna, kategoria:Sprzęt - Drukarka, ilość sztuk 2; 12. Komputer przenośny - Laptop, kategoria:Sprzęt - Komputer, ilość sztuk 4; 13. Listwa zasilająca, kategoria:Sprzęt - Inne, ilość sztuk 10; 14. Zestaw Patchcordów, kategoria: Sprzęt - Inne, ilość sztuk 1; 15. Zestaw głośnomówiący USB, kategoria:Sprzęt - Inne, ilość sztuk 3; 16. Kamera wideokonferencyjna USB, kategoria: Sprzęt - Inne, ilość sztuk 1. Szczegółowy opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia przedmiotu zamówienia określa Załącznik A do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - sprzedaż i dostawę oprogramowania wraz z dokumentami licencyjnymi/sublicencyjnymi zwanego dalej Oprogramowaniem niezbędnego do użytkowania dostarczonego zamówienia. -świadczenie usług gwarancyjnych i rękojmi na warunkach określonych w §8 Wzoru Umowy będącej Załącznikiem E do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.72.70-2, 32.34.23.00-5, 30.23.72.40-3, 32.58.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.