eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Kurs glazurnikaI/13, Aktywizacja zawodowa V/13



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Wejherowo: Kurs glazurnikaI/13, Aktywizacja zawodowa V/13
Numer ogłoszenia: 371396 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sobieskiego 302, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 7787900, 7787922, faks 058 7787904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs glazurnikaI/13, Aktywizacja zawodowa V/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch szkoleń w formie kursu o nazwie Kurs glazurnika I/13 oraz kurs Aktywizacja Zawodowa V/13dla 20-stu osadzonych. Kursy realizowane będą w ramach Projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.4. Centralny Zarząd Służby Więziennej. Ilość kursów: 2 Ilość osób do przeszkolenia: 20 - stu osadzonych w jednej grupie szkoleniowej Łączny czas trwania kursów: 205 godzin lekcyjnych: Czas trwania kursu glazurnika: 189 godz. lekcyjnych na 1 uczestnika, w tym 18 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 171 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut); Czas trwania kursu aktywizacja zawodowa: 16 godz. lekcyjnych na 1 uczestnika, (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut). - Kursy mogą być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego, jednak nie wcześniej niż od 8.00 i nie później niż do 16.00, uwzględniając przerwę na obiad (11.45 - 13.00). - Miejsce realizacji zamówienia - pomieszczenia zamawiającego. - Płatność za realizację zamówienia - przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30 - to dniowym terminem płatności. - Transport osób realizujących szkolenia kursowe, materiał oraz sprzęt na koszt wykonawcy. - Ubezpieczenie uczestników kursu glazurnika i aktywizacji zawodowej od następstw nieszczęśliwych wypadków powstających w związku ze szkoleniami, na koszt wykonawcy. - Do przeprowadzenia kursu glazurnika, części praktycznej, wymagane są dwie osoby szkolące. -Materiały szkoleniowe, czyli 2 zeszyty, 2 długopisy, 2 teczki papierowe, skrypty opracowane przez wykładowców, Wykonawca każdorazowo przekaże uczestnikom kursu oraz zajęć aktywizacyjnych. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu oraz zajęć aktywizacyjnych, przejdą na własność uczestników. Jeden komplet materiałów dydaktycznych wykonawca przekaże Zamawiającemu. Obowiązkiem wykonawcy jest oznaczenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnymi z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca będzie posiadać własny sprzęt (np. rusztowania, pomosty, drabiny, spełniające wymagania BHP itp.) niezbędne do realizacji kursu glazurnika. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: Gres H200 o wym. 30x30 na powierzchnię 200 m2, Klej do płytek elastyczny, mrozoodporny 3300 kg, Fuga wąska szara 130 kg, Emulsja gruntująca 80 l., Fuga szeroka do płytki klinkierowej grafitowa 1320 kg., Zaprawa klejowa do siatki 1370 kg., Siatka do styropianu na powierzchnię 380 m2, Kołki do mocowania styropianu o dł. 15 cm - 100 szt., o dł. 10 cm - 200 szt., o dł. 8 cm - 70 szt., Impregnat do klinkieru 90 l., Płytka klinkierowa gładka 245x65x5, kolor burgund plus 360 m2, Krzyżyki do gresu 3 mm., Krzyżyki do klinkieru 10 mm., Impregnat do gresu 8 l., Narożnik aluminiowy z siatką 200 mb, Wodę mineralną w ilości wystarczającej na czas trwania całego szkolenia kursowego, Nieużywaną odzież roboczą (kombinezon ochronny, koszulka z krótkim rękawem, polar, rękawice, okulary, maska ochronna, czapki,) i nieużywane obuwie, Zaprawa do tynkowania 200 kg., Niezbędną ilość folii i taśmy służących do zabezpieczenia przez zabrudzeniem przedmiotów i podłoża w miejscu trwania kursu, Wystarczającą ilość narzędzi np.: szpachelki, grzebienie, młotki, poziomice, sznurki, maszynka do cięcia glazury, gąbki, wiadra, wiertarki, wiertła, mieszalniki itp., niezbędnych do sprawnego przeprowadzenia szkolenia kursowego. Narzędzia i odzież po zakończeniu kursu nie przechodzi na własność kursantów. Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość materiałów do zajęć praktycznych w celu szkolenia uczestników, w umiejętnościach w zakresie zawodu glazurnika. Koszt materiałów przeznaczonych do części praktycznej kursu nie może przekroczyć 40 % całkowitej wartości szkolenia kursowego. Fakt spełnienia tego warunku będzie wymagał złożenia odpowiedniego oświadczenia w formie zapisu w protokole odbioru usługi (notatce z wykonania przedmiotu zamówienia). Po zakończonym kursie materiał szkoleniowy przechodzi na własność Aresztu Śledczego w Wejherowie. Wykonawca zapewnia środki czystości niezbędne do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania czystości w miejscu pracy oraz do przestrzegania zasad dotyczących bezpiecznego i higienicznego wykonywania pracy. Wykonawca przeprowadzi uczestnikom Kursów, wymagane badania lekarskie przed przystąpieniem przez nich do uczestnictwa w szkoleniach kursowych. Wykonawca ponosi koszty za każdą przebadaną osobę do szkolenia kursowego. Wykonawca zobowiązuje się na dzień przed rozpoczęciem szkolenia kursowego, części praktycznej, dostarczyć do jednostki cały wymagany materiał, niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia kursu, ujętego w umowie szkoleniowej. Wykonawca ma obowiązek wystawić zaświadczenia każdorazowo po ukończeniu kursu glazurnika oraz kursu aktywizacji zawodowej dla kursanta, który uczęszczał w przynajmniej 80% godzin lekcyjnych w ramach całego kursu oraz ukończył go z wynikiem pozytywnym. Zaświadczenia powinny być zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z późn. zm.). Wykonawca wyda również każdemu z uczestników certyfikaty informujące, że dana osoba brała udział w kursie glazurnika oraz kursie aktywizacji zawodowej, będących elementem projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Certyfikaty powinny być oznaczone logotypami zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zaświadczenia oraz certyfikaty nie mogą zawierać informacji o uzyskaniu ich w czasie wykonywania kary pozbawienia wolności. Celem kursu glazurnika jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy w zawodzie glazurnika. Wykonawca w ostatnim dniu kursu, przeprowadzi zaliczenie w wybranej przez siebie formie na własny koszt. Program kursu glazurnika powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a)Zasady BHP i ppoż przy pracach glazurniczych, b)organizacja stanowiska pracy, c)rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi i sprzętu, d)przygotowanie materiałów do prac glazurniczych, e)metody wykonywania prac glazurniczych, f)zajęcia praktyczne, g)konserwacja narzędzi, h)zaliczenie. Celem kursu aktywizacji zawodowej jest teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia w zakresie dotyczącym zagadnień przydatnych osobom nieaktywnym zawodowo w uzupełnieniu ich wiedzy i umiejętności potrzebnych do poszukiwania pracy. Przykładowy program kursu aktywizacji zawodowej, powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a)Zasady tworzenia dokumentów aplikacyjnych. b)Rozmowa kwalifikacyjna. c)Komunikacja interpersonalna. d)Rozwiązywanie konfliktów w pracy. e)Kariera w Unii Europejskiej. f)Rynek pracy. g)Metody poszukiwania pracy. h)Własna firma. i)Autoprezentacja. j)Asertywność w poszukiwaniu pracy. W trakcie kursu glazurnika i kursu aktywizacji zawodowej, wykonawca bada indywidualne postępy w nauce uczestników szkolenia kursowego. Wykonawca w ostatnim dniu zajęć teoretycznych kursu przeprowadzi zaliczenie w wybranej przez siebie formie na własny koszt. Zamawiający zapewnia: Salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w sprzęt audiowizualny. Pomieszczenie do przechowywania sprzętu oraz materiałów w sali szkoleniowej. Posiadanie listy rezerwowej uczestników przedmiotowych szkoleń kursowych, umożliwiającą łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej. Powierzchnię do przeprowadzenia części praktycznej kursu. Bezpłatne korzystanie z energii elektrycznej i wody użytkowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wynikające z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012, poz. 186 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Sobieskiego 302 84-200 Wejherowo Specjalista ds. organizacyjno-prawnych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Sobieskiego 302 84-200 Wejherowo Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Operacyjny Kapitał Ludzki finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.