eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadaniaZadanie 1. Drogi asfaltowe, z kostki betonowej, bruku i parkingi; Zadanie 2. Drogi o nachyleniu powyżej 4% (Parowy Zakroczymskie); Zadanie 3. Drogi gruntowe; Zadanie 4. Napełnianie skrzyń ulicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371369 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Zakroczym: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: Zadanie 1. Drogi asfaltowe, z kostki betonowej, bruku i parkingi; Zadanie 2. Drogi o nachyleniu powyżej 4% (Parowy Zakroczymskie); Zadanie 3. Drogi gruntowe; Zadanie 4. Napełnianie skrzyń ulicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350068


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354984


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakroczym, krajowy numer identyfikacyjny 53091000000, ul. ul. Warszawska  7, 05170   Zakroczym, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 853 223, faks 227 853 224, e-mail jfurtak@zakroczym.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zakroczym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: Zadanie 1. Drogi asfaltowe, z kostki betonowej, bruku i parkingi; Zadanie 2. Drogi o nachyleniu powyżej 4% (Parowy Zakroczymskie); Zadanie 3. Drogi gruntowe; Zadanie 4. Napełnianie skrzyń ulicznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIR.720.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu, poprzez pracę sprzętu wraz z użyciem materiałów uszorstniających, z podziałem na zadania: - Zadanie 1: Drogi asfaltowe, z kostki betonowej, bruku i parkingi; - Zadanie 2: Drogi o nachyleniu powyżej 4% (Parowy Zakroczymskie); - Zadanie 3: Drogi gruntowe; - Zadanie 4: Napełnianie skrzyń ulicznych. 2. Zakres prac dla Zadania 1 - drogi asfaltowe, z kostki betonowej, bruku i parkingi - obejmuje wykonanie maksymalnie: 1) pięć zabiegów płużenia dróg na całej szerokości jezdni o łącznej długości dróg 16,75 km; 2) dwadzieścia zabiegów płużenia dróg i likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 16,75 km; 3) pięć zabiegów likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 16,75 km; 4) jeden zabieg uprzątania śniegu łącznie z wywozem do 10 km w ilości do 200m^3 (miejsce składowania śniegu zapewni Wykonawca). 3. Wykaz dróg do zimowego utrzymania dla Zadania 1 - zgodnie z załącznikiem nr 1 do dokumentacji przetargowej. 4. Zakres prac dla Zadania 2 - drogi o nachyleniu powyżej 4 % (Parowy Zakroczymskie) - obejmuje wykonanie maksymalnie: 1) pięć zabiegów płużenia dróg na całej szerokości jezdni o łącznej długość dróg 1,53 km; 2) dwadzieścia zabiegów płużenia dróg i likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni solą (materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długość dróg 1,53 km, dawka soli zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960); 3) pięć zabiegów likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni solą (materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długość dróg 1,53 km, dawka soli zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960); 5. Wykaz dróg do zimowego utrzymania dla Zadania 2 - zgodnie z załącznikiem nr 2 dokumentacji przetargowej. 6. Zakres prac dla Zadania 3 - drogi gruntowe - obejmuje wykonanie maksymalnie: 1) dwa zabiegi płużenia dróg na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 40,30 km; 2) dwa zabiegi płużenia dróg i likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie drogi mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 40,30 km; 3) dwa zabiegi likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie drogi mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 40,30 km; 7. Wykaz dróg do zimowego utrzymania dla Zadania 3 - zgodnie z załącznikiem nr 3 dokumentacji przetargowej. 8. Zakres prac dla Zadania 4 - napełnianie skrzyń ulicznych - obejmuje: 1) dwadzieścia zabiegów uzupełniania skrzyń ulicznych mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) - ilość skrzyń 20 szt. 9. Wykaz usytuowania skrzyń ulicznych do zimowego utrzymania dla Zadania 4 - zgodnie z załącznikiem nr 4 dokumentacji przetargowej. 10. Środki chemiczne (sole) i uszorstniające nawierzchnię (piasek) należy stosować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał samochody z zainstalowanym systemem GPS. Wykonawca udostępni Zamawiającemu oprogramowanie pozwalające dokładnie określić na mapie pozycję pojazdu w rzeczywistym czasie oraz odtworzyć historię przejechanej trasy. 12. SPOSÓB WYKONYWANIA USŁUGI 1. Roboty wykonywane będą przy użyciu sprzętu jakim dysponuje Wykonawca. 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia (dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 i Zadania 4) oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający określa w rozdziale X części 1 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3A ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: - Zadanie 1. Drogi asfaltowe, z kostki betonowej, bruku i parkingi;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT72512.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TIP-TOP Władysław Szulc,  ,  ul. Mickiewicza 29A,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: Zadanie 2. Drogi o nachyleniu powyżej 4% (Parowy Zakroczymskie);
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15223.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TIP-TOP Władysław Szulc,  ,  ul. Mickiewicza 29A,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: Zadanie 3. Drogi gruntowe;
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28210.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TIP-TOP Władysław Szulc,  ,  ul. Mickiewicza 29,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Zakroczym w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: Zadanie 4. Napełnianie skrzyń ulicznych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21600.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TIP-TOP Władysław Szulc,  ,  ul. Mickiewicza 29a,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.