eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piecki › Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Piecki oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-06

Ogłoszenie nr 37132 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.

Piecki: Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Piecki oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15199-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15247-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki, krajowy numer identyfikacyjny 51074275800000, ul. ul. Zwycięstwa  34, 11710   Piecki, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 897 422 029, faks 897 422 065, e-mail m.hajko@piecki.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piecki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Piecki oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Utrzymanie czystości i porządku na terenach zieleni: a) wygrabienie liści z obszarów na terenie miejscowości Piecki o łącznej powierzchni 0,2400 ha oraz pozbycie się ich w sposób zgodny z przepisami prawa, b) koszenie trawy w okresie od maja do września na obszarach na terenie gminy Piecki o łącznej powierzchni 5,6040 ha, zapewniające utrzymanie trawy nie wyższej niż 15 cm, c) sprzątanie i wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miejscowości Piecki - 2 razy w tygodniu, d) sprzątanie placów zabaw, chodników i terenów zieleni w miejscowości Piecki w zakresie obejmującym: czyszczenie i odchwaszczanie nawierzchni przy krawężnikach, zebranie odpadów z placów zabaw, powierzchniowe oczyszczanie terenu z odpadów wraz z ich wywiezieniem, usuwanie chwastów, e) cięcie żywopłotów z uprzątnięciem gałęzi na obszarach o łącznej powierzchni 601,1 m2 dwa razy w roku. 2. Utrzymanie czystości i porządku na 41 przystankach autobusowych na terenie gminy Piecki w zakresie obejmującym: zebranie odpadów i opróżnianie koszy wraz z ich wywozem, wykoszenie terenu wokół przystanku dwa razy w roku, uprzątnięcie śniegu oraz dodatkowo na przystankach położonych w Pieckach: zamiatanie powierzchni przystanków oraz terenu otaczającego, przeciwdziałanie śliskości i oblodzeniom, zgrabianie liści wokół przystanków, usuwanie chwastów 3. Zarządzanie 5 czynnymi cmentarzami komunalnymi w zakresie obejmującym: a) utrzymanie czystości i porządku na terenach cmentarzy, w tym wywóz nieczystości stałych, koszenie trawy oraz zgrabianie liści; b) pielęgnacja drzew i krzewów oraz prowadzenie spraw związanych z ewentualnym ich usuwaniem; c) bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń cmentarnych tj. ogrodzeń, ujęć wody, tablic ogłoszeń itp.; d) prowadzenie ksiąg cmentarnych; e) przyjmowanie wniosków o zezwolenie na pochówek i wydawanie zezwoleń na pochówek; f) przydzielanie wnioskodawcom miejsc grzebalnych - zgodnie z istniejącymi planami zagospodarowania cmentarzy lub w przypadku ich braku - jako kontynuację istniejącego układu grobów, g) wytyczanie w terenie miejsc pod przydzielone groby i ich oznaczanie do czasu pochówku, h) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem pochówków i ekshumacji oraz nad prawidłowym prowadzeniem prac ziemnych, budowlanych i kamieniarskich, i) przeprowadzanie procedury likwidacji grobów, j) pobieranie opłat za miejsca na cmentarzu. 4. Utrzymanie czystości i porządku na terenie dwóch nieczynnych cmentarzy komunalnych: w Nawiadach oraz w Pieckach w zakresie obejmującym: koszenie trawy dwa razy w roku (wiosną i jesienią), zgrabianie liści jeden raz w roku (jesienią) oraz wywóz zgrabionych liści, wywóz odpadów z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, przeznaczonych do ich gromadzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98000000-3
Dodatkowe kody CPV: 90000000-7, 77000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT134101.32
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.,  ,  ul. Polna 3A,  11-710,  Piecki,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141177.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, gdy zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej oraz jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; Warunki powyższe są spełnione w przypadku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Pieckach. Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z koniecznością zapewnienia utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Piecki zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Jest to obowiązkowe zadanie własne Gminy. Zgodnie z art. 3 ust. 2 ww. ustawy gminy zapewniają czystość i porządek na swoim terenie i tworzą warunki niezbędne do ich utrzymania, a w szczególności: 1) tworzą warunki do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy lub zapewniają wykonanie tych prac przez tworzenie odpowiednich jednostek organizacyjnych. Do wyżej wymienionych jednostek organizacyjnych można zaliczyć także Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Pieckach. Ponadto, zgodnie z aktem założycielskim ZGKiM Sp. z o. o. w Pieckach - "celem działalności gospodarczej Spółki jest między innymi zaspokajanie potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie usług komunalnych świadczonych na rzecz społeczności lokalnej oraz samorządu terytorialnego." Do tego rodzaju usług należą w szczególności utrzymanie czystości i porządku oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi. ZGKiM był dotychczasowym wykonawcą usługi, zna specyfikę zamówienia oraz teren gminy Piecki, posiadał opracowany plan prac oraz ich szczegółową kalkulację, a zatem był przygotowany do realizacji zamówienia. W świetle powyższego należy stwierdzić, że udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych było uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.