eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w miejscu zamieszkania na terenie miasta Piekary Śląskie z podziałem na 2 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371299 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Piekary Śląskie: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w miejscu zamieszkania na terenie miasta Piekary Śląskie z podziałem na 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 347746-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 00345501400000, ul. ul. Bpa Nankera  103, 41949   Piekary Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03, e-mail biuro@mopr.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.mopr.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w miejscu zamieszkania na terenie miasta Piekary Śląskie z podziałem na 2 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

3/ZP/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w miejscu zamieszkania na terenie miasta Piekary Śląskie z podziałem na dwie części: 1. część nr I - świadczenie usług opiekuńczych, 2. część nr II - świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, lub całość zamówienia. Usługa polega na realizacji zadania obejmującego pomoc i opiekę w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych i zdrowotnych dla osób tego wymagających tj. świadczeniu usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie mieszkańców Piekar Śląskich. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie przez 7 dni w tygodniu. 1.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części I. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje: usługi opiekuńcze - 18 495 godzin w skali zamówienia Ilość godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część ww. godzin będzie zrealizowana. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany ilości godzin przedmiotu zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia. Zakres usług opiekuńczych: 1. Zakupy artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym ? codziennie ?inny 2. Dostarczenie jednego ciepłego posiłku lub wszystkich posiłków* ? codziennie ? inny 3. Przygotowanie śniadania i/lub obiadu i/lub kolacji* ? codziennie ? inny 4. Pomoc przy spożywaniu posiłków 5. Utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego służącego podopiecznemu 6. Utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych ? inny 7. Pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży podopiecznego ? inny 8. Dbanie o czystość bielizny pościelowej i ciężkiej odzieży podopiecznego (oddanie do pralni) ? inny 9. Palenie w piecu i przynoszenie węgla ? codziennie ? inny 10. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy: a) wykonywanie bieżących porządków ? codziennie ? inny b) mycie okien (raz na 3 miesiące) 11. Zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących podopiecznego, realizacja recept ( na bieżąco wg potrzeb klienta) 12. Organizowanie spacerów ? codziennie ? inny 13. Podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań a) dostarczanie prasy, książek b) dostarczanie filmów, kaset itp. c) zachęcanie do zajęć hobbistycznych d) organizowanie kontaktów sąsiedzkich 14. Załatwianie spraw urzędowych ( jeden raz w miesiącu) a) zapłacenie czynszu b) płacenie mediów c) wyrabianie dokumentów d) realizowanie odpłatności za usługi 15. Prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy. Uwaga! Sprzątanie odbywa się za pomocą materiałów i środków powierzonych przez klienta opiekunce. W przypadku dokonywania zakupów na rzecz klienta to wydatki związane z zakupami ponoszone są ze środków klienta. * niepotrzebne skreślić 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części II: Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje: specjalistyczne usługi opiekuńcze 10 998 godzin w skali zamówienia Ilość godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część ww godzin będzie realizowana. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany ilości godzin przedmiotu zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych 1. Toaleta poranna i/lub wieczorna *: a) w łóżku b) w łazience c) obcinanie paznokci d) golenie e) czesanie 2. Zmiana bielizny osobistej 3. Zmiana pościeli 4. Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (na bieżąco wg potrzeb klienta): a) wysadzanie na toaletę lub basen b) zmiana pampersa 5. Karmienie chorego: a) przygotowywanie posiłku/ów * jakie .......... b) pomoc przy spożywaniu posiłku/ów * 6. Podawanie leków (wg zaleceń lekarza) 7. Zabiegi pielęgnacyjne: a) pielęgnacja zranień i owrzodzeń, b) zmiana opatrunku, wykonanie opatrunku c) podawanie insuliny d) wykonanie lewatywy e) wykonanie inhalacji f) wykonanie masażu limfatycznego 8. Rehabilitacja w zależności od dysfunkcji: a) ćwiczenia bierne b) gimnastyka 9. Pomiar i kontrola: a) ciśnienia R/R b) tętna c) oddechu d) temperatury e) obrzęków f) poziomu cukru 10. Utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego ( w miarę potrzeb klienta) 11. Stały kontakt z lekarzem: a) zamawianie wizyt domowych b) zamawianie przewozu karetką do przychodni specjalistycznej lub szpitala (w zależności od potrzeb chorego) c) realizacja recept 12. Edukacja zdrowotna: a) nauka umiejętności samoobsługi i samopielęgnacji b) edukacja w zakresie odżywiania: dieta dostosowana do potrzeb chorego. 13. Załatwianie spraw urzędowych w zakresie realizacji odpłatności za usługi. * niepotrzebne skreślić Poniższe zapisy odnoszą się do każdej z części zamówienia. Przedmiotowe usługi będą świadczone przez osoby: 1. wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ, 2. sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne pod względem zdrowotnym do wykonywania prac w zakresie usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych, 3. posiadające umiejętności poprawnego utrzymywania kontaktów interpersonalnych, 4. w zakresie usług opiekuńczych Wykonawca zapewni świadczenie usług przez osoby odpowiednio przeszkolone do wykonywania zawodu opiekunki środowiskowej (kursy, szkolenia) lub posiadają ukończone szkolenie wewnętrzne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. ukończony kurs opiekunek osób starszych i/lub niepełnosprawnych, opiekunek domowych lub posiada ją kwalifikacje do wykonywania zawodu siostry PCK, tj. posiadają zaświadczenie o ukończeniu kursu sióstr PCK, 5. w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych, osoby posiadające specjalistyczne przygotowanie zawodowe określone w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189,poz.1598 z późn. zmianami), 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w powyższym zakresie. 7. W przypadku konieczności zatrudnienia dodatkowych lub zmiany osób wykonujących zamówienie, Wykonawca zapewni na ich miejsce osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane w ofercie. 8. Dopuszcza się maksymalnie jedną zmianę osoby świadczącej usługi w okresie obowiązywania decyzji przyznającej świadczenie - wyłącznie w sytuacjach uzasadnionych wolą klienta lub gdy z osobą świadczącą usługi rozwiązano umowę na podstawie której wykonywała czynności wynikające z przedmiotu zamówienia. 9. Zmiana osoby świadczącej usługi może nastąpić także w każdym czasie, w związku ze stwierdzeniem zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego nieprawidłowości w zakresie wykonywania usług na rzecz klienta. 10. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie tj, w ciągu 24 godzin, do przekazania osobie dla której świadczone są usługi, informacji o zmianie pracownika świadczącego usługi. 11. Wykonawca zawiadamia pisemnie Zamawiającego o dokonanej zmianie w najbliższy dzień roboczy. 12. Ponadto Wykonawca przedstawia Zamawiającemu informację o kwalifikacjach i formie zatrudnienia osób świadczących usługi w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług u klienta celem ostatecznej akceptacji. 13. W okresie nieobecności osoby świadczącej usługi w związku z przebywaniem na zwolnieniu lekarskim lub korzystaniem z urlopu wypoczynkowego lub okolicznościowego, dopuszcza się możliwość skierowania do wykonania usług innej osoby pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia klienta. Obowiązki Wykonawcy wynikające z umowy: 1. Do zadań Wykonawcy należy realizowanie przedmiotowego zadania zgodnie z zakresem dostosowanym do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy według: a) szczegółowego zakresu usług opiekuńczych, b) szczegółowego zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych. 2. Podjęcie czynności związanych ze świadczeniem usług nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia o potrzebie ich zapewnienia, a w przypadku nagłym niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. Zlecenie realizacji usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz wejścia w środowisko, który stanowi Załącznik Nr 2 do umowy. W przypadkach nagłych dopuszcza się możliwość telefonicznego zgłoszenia o potrzebie zapewnienia usług - Zamawiający w takim przypadku zobowiązuje się do dosłania zgłoszenia w ciągu 1 dnia roboczego. 3. Zamawiający powierza Wykonawcy do przetwarzania dane osobowe podopiecznych Zamawiającego korzystających z usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych zgodnie z art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia i w celu jego realizacji. 4. Administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich. Wykonawca jest procesorem danych osobowych stosownie do art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych i jest zobowiązany do jej przestrzegania. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zaprzestania przetwarzania danych osobowych po okresie obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się dopuścić do przetwarzania danych jedynie pracowników posiadających imienne upoważnienie. 7. Wykonawca oświadcza, że spełnia wymogi określone w § 31 ust. 3 ustawy o ochronie danych osobowych oraz dołoży wszelkich starań celem należytego zabezpieczenia danych - w tym podejmie środki zabezpieczające zbiór danych, o których mowa w art. 36-39 ww. ustawy. 8. Wskazać koordynatora z ramienia Wykonawcy odpowiedzialnego za bieżącą współpracę z pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób korzystających ze wsparcia w formie usług, które to stanowią przedmiot zamówienia, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności: a)zmianę stanu zdrowia, mającą wpływ na zakres świadczonych usług, b) brak możliwości wykonania usług. 9. Informacje powinny być niezwłocznie zgłaszane na piśmie Zamawiającemu, faksem (nr 32 2879503 wew.44) lub na adres e-mail: biuro@mopr.piekary.pl. W przypadku zgłaszania wstrzymania realizacji usług, Wykonawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia niezwłocznie tj. nie później niż w pierwszym dniu roboczym po zaprzestaniu świadczenia usług na druku wstrzymania stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. Wstrzymanie usług następuje w sytuacji: a) odmowy świadczenia usług przez klienta, b) pobytu w szpitalu lub innej placówce opiekuńczej lub rehabilitacyjnej i leczniczej trwającej dłużej niż 1 dobę, c) wyjazdu do rodziny, d) zgonu klienta. 10. Zapewnić osobom wykonującym usługi, wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.), 11. Dokumentowanie i przekazanie Zamawiającemu świadczenia usług poprzez prowadzenie kart pracy opiekunek świadczących usługi według załącznika nr 4 do umowy oraz zestawienia realizowanych usług stanowiących załącznik nr 5 do umowy. 12. Karty pracy opiekunek o których mowa w pkt. 11 powinny dokumentować czas i datę świadczonych usług z podpisem klienta lub osoby upoważnionej potwierdzającym każdorazowo wykonanie usługi. 13. Karty pracy opiekunek świadczących usługi powinny być prowadzone w sposób rzetelny i skrupulatny. W przypadku braku prawidłowego prowadzenia kart pracy, Zamawiający uzna to jako nienależyte wykonywanie umowy. 14. Zestawienie zrealizowanych usług powinno być zgodne z kartami pracy opiekunek świadczących usługi. W przypadku braku zgodności, Zamawiający uzna to jako nienależyte wykonanie umowy. 15. Zapewnić klientowi niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak: a) odniesienie poważnych obrażeń, b) ciężki stan zdrowia, c) zatrucie pokarmowe lub choroba zakaźna, d) zniszczenie domu w wyniku wandalizmu lub pożaru, e) kradzież na szkodę klienta, f) wypadki następujące podczas świadczenia usług. 16. W przypadku dokonywania zakupów na rzecz klienta to wydatki związane z zakupami ponoszone są ze środków klienta, natomiast prace porządkowe wykonywane są z wykorzystywaniem materiałów i środków czystościowych powierzonych przez klienta opiekunce. 17. Pokrywać wszelkie koszty związane z dojazdem osób świadczących usługi do klienta oraz koszty przejazdów wynikających z realizacji usług określonych w zakresie. 18. Do wskazanego w zgłoszeniu czasu trwania usług nie wlicza się czasu dotarcia osoby świadczącej usługi opiekuńcze do i od klienta. 19. Jeżeli Wykonawca nie obejmie klienta usługą zgodnie ze zleceniem Zamawiającego w terminie 24 godzin to Zamawiającemu przysługuje prawo do nałożenia kary umownej w wysokości 50 zł za każdą godzinę opóźnienia w objęciu klienta usługą. 20. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca dopuszcza się zaniedbań w postaci opuszczenia koniecznych wizyt i świadczenia usług na rzecz klienta, czyni to w sposób nie odpowiadającym uzasadnionym potrzebom klienta bądź wizyty te odbywają się w sposób dowolny Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karą umowną w wysokości 100 zł za każde tego typu naruszenie. 21. Personel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości ze zdjęciem w czasie realizacji usług. Zamawiający zabrania, aby personel Wykonawcy wprowadzał do mieszkania klienta osób nieupoważnionych, pił alkohol, palił tytoń, zażywał środki psychoaktywne. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli co do świadczenia usług jak również dokumentowania świadczenia usług w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez pracowników i osoby trzecie zatrudnione przez Wykonawcę za pomocą których wykonuje zlecenie. Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich lub do wyczerpania środków przewidzianych w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 85312100-0
Dodatkowe kody CPV: 85311100-3, 85312000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Świadczenie usług opiekuńczych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT294070.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stowarzyszenie KORDIA , 40-123 Katowice,  stowarzyszenie.kordia@mail.com,  ul. Czerwińskiego 6/207,  40-123,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299619,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299619,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 310716,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203463.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Agencja Opiekuńczo-Medyczna i Handlowa ,  aomh.katowice@wp.pl,  ul. Okrzei 6/16,  40-126,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195764,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195764,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195764,40
Waluta: PN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.