eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi ochrony osób i mienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371213 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Rzeszów: Usługi ochrony osób i mienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 339774-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 32444100000, ul. ul. gen. J. Kustronia  4, 35303   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 71 52 372, faks 17 71 52 493, e-mail gospodarczy@rzeszow.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): rzeszow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi ochrony osób i mienia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

G-223-100/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia, obsługa istniejących systemów: System Alarmu Pożarów, SAWiN, System Telewizji Dozorowej, System Obsługi Stanów Alarmowych, System Oświetlenia Obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie przy ul. gen. J. Kustronia 4. 2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Obowiązki Wykonawcy w zakresie całodobowej świadczonej przez siedem dni w tygodniu ochrony fizycznej osób i mienia: 1) stała całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona osób i mienia świadczona w budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie i terenie przyległym do budynku (parking wewnętrzny-ogrodzony oraz zewnętrzny), realizowana poprzez prowadzenie obserwacji wzrokowej oraz poprzez system telewizji dozorowej (obrazy z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu). 2) realizacja zamówienia poprzez skierowanie pracowników posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe wyposażonych w ubranie służbowe z logo firmy i imienny identyfikator w następujących liczbach : a) dwóch pracowników na zmianę dzienną w godzinach od 7:00 do 19:00; b) jednego pracownika na zmianę nocną w godzinach od 19:00 do 7:00 c) jednego pracownika w dni wolne od pracy przez Zamawiającego d) na zmianie dziennej Wykonawca skieruje do pracy jedną osobę na portiernię zewnętrzną przy parkingu, drugą osobę na portiernie wewnętrzną gdzie będzie prowadzić obserwację za pośrednictwem systemu telewizji dozorowej oraz w razie potrzeby obsługiwać pozostałe systemy. Po godzinach urzędowania sądu oraz zakończeniu prac przez osoby sprzątające obiekt, ochrona zobowiązana będzie do gaszenia świateł przy pomocy systemu sterowania oświetlenia oraz podczas obchodu we wszystkich pomieszczeniach oraz sanitariatach. 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania pisemnego rozkładu poszczególnych zmian na dany miesiąc ze wskazaniem godzin i pracowników ochrony (grafik). Grafik na następny miesiąc będzie dostarczany Zamawiającemu przynajmniej na 3 dni przed końcem danego miesiąca. O wszelkich zmianach grafiku Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na piśmie. W przypadku zmian kadrowych dot. osób ochraniających obiekt Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym fakcie pisemnie z tygodniowym wyprzedzeniem, a w przypadkach losowych - powiadomi telefonicznie wyznaczonego pracownika Zamawiającego (niezwłocznie potwierdzając to zdarzenie pisemnie) o zmianie w grafiku. 4) Przeszkolenie pracowników ochrony z zakresu polityki bezpieczeństwa Sądu Rejonowego w Rzeszowie oraz zobowiązania pracowników ochrony do jej przestrzegania. 5) zapoznanie pracowników ochrony z planami ewakuacyjnymi, przepisami BHP i PPOŻ, 6) zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 7) zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych w tym obsługiwanie centrali przeciwpożarowej, Centrali Systemów Alarmowych. W przypadku wystąpienia alarmów niezwłoczne telefoniczne informowanie wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w przypadku uruchomienia alarmu pożarowego niezwłoczne podjęcie procedury przeciwpożarowej i ewentualnie w przypadku fałszywego alarmu odwołanie przyjazdu jednostki Państwowej Straży Pożarnej. 8) postępowanie z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałania kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego podjęcia działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych w tym pomieszczeń informatycznych, awarii instalacji wodnych, instalacji ogrzewania budynku, instalacji klimatyzacji, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, 9) dokonywanie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych ochranianego obiektu Sądu po godzinach pracy Sądu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne, przeciwpożarowe. 10) składanie bieżących meldunków do Zamawiającego o niedociągnięciach i brakach w zabezpieczaniu mienia przez Zamawiającego, a także o stwierdzonych przypadkach niewłaściwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego. 11) składanie Zamawiającemu raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru oraz o przypadkach wystąpienia kradzieży czy zniszczenia mienia, 12) otwieranie obiektu i wpuszczanie na jego teren pracowników Sądu w godzinach porannych, ustalonych z upoważnioną osobą po stronie Zamawiającego, oraz zamykanie obiektu niezwłocznie po zakończeniu godzin urzędowania. W przypadku wykonywania przez pracowników Sądu po godzinach urzędowania czynności związanych z pełnionymi przez nich dyżurami (np. zastosowanie tymczasowego aresztowania), osoba ochraniająca obiekt zobowiązana jest do wpuszczenia na teren obiektu osób wskazanych w/w pracowników, wpisania do książki godziny wejścia i wyjścia pracownika oraz nadzorowania ich przebywania w budynku, 13) niedopuszczanie do przebywania na terenie ochranianego obiektu osób postronnych po godzinach urzędowania Sądu, poza przypadkami opisanymi w pkt 12), 14) prowadzenie książki - ewidencji wydawanych kluczy od pomieszczeń Sądu osobom uprawnionym do pobierania kluczy. 15) sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu, po godzinach urzędowania i czynnościach wykonywanych w tych pomieszczeniach przez pracowników firmy świadczącej usługi sprzątania, celem zamknięcia otwartych okien, sprawdzanie czy w pokojach śniadań oraz sanitariatach są pozamykane krany, nie dochodzi do wycieków wody ze spłuczek lub innych awarii, które powodowały by zalanie pomieszczeń. 16) prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie na bieżąco wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony osób i mienia Zamawiającego, a także godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. 17) sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionego obiektu sprzętu i materiałów będących własnością Sądu Rejonowego w Rzeszowie. 18) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przyjazdu grupy interwencyjnej (co najmniej 2 osoby w jednej załodze) w czasie nie dłuższym niż 15 minut w razie potrzeby na telefoniczne wezwanie przez pracownika ochrony po godzinach urzędowania sądu oraz w dni wolne od pracy i święta. 19) Wykonawca skieruje do wykonywania pracy osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT240000.00
WalutaPln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Omega Ochrona Sp. z o.o.,  ,  ul. Zamoyskiego 45A m10,  03-801,  Warszawa,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214297,49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 212998,44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 310314,24
Waluta: Pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.