eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup mebli dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Katowice: Zakup mebli dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego.
Numer ogłoszenia: 371114 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136307 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup mebli dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego 2. kody CPV: 39130000-2 meble biurowe 3. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę mebli dla KWP/KMP/KPP w podziale na 6 n/w zadań: Zadanie nr 1 - Meble drewniane dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego Zadanie nr 2 - Meble metalowe dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego Zadanie nr 3 - Meble tapicerowane i siedziska twarde dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego Zadanie nr 4 - Meble dla KP IV Zabrze Zadanie nr 5 - Meble dla KMP Katowice Zadanie nr 6 - Meble dla CBŚ Zarząd w Katowicach 4. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowanie skorzystania z prawa opcji tj. zwiększenia zakupywanego asortymentu dla Zadań nr 1, 2, 3 i 5. Ilość asortymentu zakupywanego w ramach opcji dla wskazanych zadań będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego zgodnie ze wskazaniem prawa opcji dla danego zadania określoną w załączniku dotyczącym jego realizacji. 5. O skorzystaniu z prawa opcji oraz o ilościach zakupywanego asortymentu Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie po podjęciu decyzji o realizacji zakupów w ramach tego prawa. 6. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe asortymentu zakupywanego w ramach opcji były takie same jak ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę dla asortymentu podstawowego dla danego zadania w formularzu cenowym. 7. Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych parametrów zamówienia znajdują się w załącznikach, które stanowią jednocześnie formularze cenowe dla nw zadań: Zadanie nr 1 - Meble drewniane dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego - załącznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy Zadanie nr 2 -Meble metalowe dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego- załącznik nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy Zadanie nr 3 -Meble tapicerowane i siedziska twarde dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskiego- załącznik nr 6 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy, wizualizacja Zadanie nr 4 - Meble dla KP IV Zabrze - załącznik nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy, wizualizacja Zadanie nr 5 - Meble dla KMP Katowice - załącznik nr 8 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy Zadanie nr 6 - Meble dla CBŚ Zarząd w Katowicach - załącznik nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy 8. Miejsca dostaw będącego przedmiotem zamówienia znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. 9. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - protokół odbioru 10. Parametry asortymentu opisane w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego tzn. posiadają zgodność w zakresie wymiarów, koloru i innych parametrów funkcjonalnych. 11. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia posiadał 24 miesięczną gwarancję liczoną od dnia przyjęcia dostawy. 12. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego odpowiednio w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby szafy metalowe posiadały wskazane przez Zamawiającego certyfikaty, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z pierwszą dostawą szaf metalowych. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble drewniane dla KWP/KMP/KPP garnizonu śląskieg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K&P group Paweł Rudek, ul. Witosa 57, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105247,41

  • Oferta z najniższą ceną: 76383,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157148,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble metalowe dla KWP/ KMP/KPP garnizonu śląskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SI STUDIO MEBLE BIUROWE Sylwia Paszek, ul. Józefowska 91, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68572,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51070,83

  • Oferta z najniższą ceną: 51070,83 / Oferta z najwyższą ceną: 86104,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3- Meble tapicerowane i siedziska twarde dla KWP/ KMP/KPP garnizonu śląskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJMK MEBLE Sp. z o.o., ul. Bp.H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74373,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65196,25

  • Oferta z najniższą ceną: 65196,50 / Oferta z najwyższą ceną: 121248,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Meble dla KP IV Zabrze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJMK MEBLE Sp. z o.o., ul. Bp.H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18196,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17616,06

  • Oferta z najniższą ceną: 17616,06 / Oferta z najwyższą ceną: 25174,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Meble dla KMP Katowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SI STUDIO Sylwia Paszek, ul. Józefowska 91, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73068,15

  • Oferta z najniższą ceną: 73068,15 / Oferta z najwyższą ceną: 110706,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Meble dla CBŚ Zarząd w Katowicach o/ Bielsko-Biała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SI STUDIO Sylwia Paszek, ul. Józefowska 91, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1803,18

  • Oferta z najniższą ceną: 1803,18 / Oferta z najwyższą ceną: 3761,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.