eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Kardiologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371059 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Gdynia: Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Kardiologicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344379


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348164


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. ul. Powstania Styczniowego  1, 81519   Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338, e-mail zp@szpital-morski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalegdynia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Kardiologicznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D25P/252/6-56rj/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania aparatu ultrasonograficznego przeznaczonego na Oddział Kardiologiczny o parametrach zgodnych z Zestawieniem parametrów wymaganych, stanowiących załącznik nr 1a do SIWZ, zwanego dalej wyposażeniem; b) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbęd~nej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia; c) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33100000-1 urządzenia medyczne; 33112200-0 aparaty ultrasonograficzne. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6 oraz podania oferowanego okresu gwarancji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa załącznik nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych. Wykonawca winien w kolumnie pn. "Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE" zaznaczyć "TAK" lub "NIE" w celu potwierdzenia spełnienia para~metrów wymaganych przez Zama~wiającego, a w kolumnie "Parametry oferowane" zamieścić opis parametrów ofero~wa~nego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zosta~nie odrzu~cona bez dalszej oceny. 6. Termin realizacji zamówienia: do 21 grudnia 2016 r. 7. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej do prezenta~cji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określo~nymi w załączniku nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowa~niu go~towe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwe~stycji. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach me~dycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), 9. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i de~zynfek~cyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działal~ność leczniczą. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić ele~menty zama~wianego wyposażenia; b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiają~cym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawia~jący. Szkolenia wska~za-nego przez Zamawiającego perso~nelu zostaną udokumentowane Protokołem zdawczo-odbiorczym - za~łącznik nr 3 do umowy oraz stosow~nymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników; c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia: ? dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestra~cji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub ? zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub ? powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produk~tów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu. d) odbiór dokumentowany będzie Protoko~łem zdawczo-odbiorczym - załącznik nr 3 do umowy, po dostawie, instalacji i uruchomieniu wyposażenia oraz przeszkoleniu personelu; e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty doty~czące przed~miotu zamówienia opisane w załączniku nr 4 do SIWZ Wzór umowy; 11. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw han~dlo~wych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każ~dym wzglę~dem, tj. składu, zakresu, funkcji itp. W przy~padku asortymentu równoważ~nego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę han~dlową. 12. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wyko~nawca. Przed~miot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33112200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT258000.00
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GE Medical Systems Polska Sp. z o.o.,  ,  ul. Wołoska 9,  02-583,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278640.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278640.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.