eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 6 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Otwock: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 6 części.
Numer ogłoszenia: 371034 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180700 lub 01, faks 22 7180350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 6 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM niżej wymienionego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania, które stanowią poszczególne części zamówienia: Część 1 - KOMPUTERY a) Zestawy komputerowe - 61 szt. b) Komputery przenośne - 9 szt. Część 2 - RZUTNIKI - 2 sztuki Część 3 - OPROGRAMOWANIE - 155 szt. licencji Część 4 - OBUDOWA DYSKÓW SIECIOWYCH do dysków HDD - 1 szt. , - DYSKI DO OBUDOWY SIECIOWEJ - 6 szt. Część 5 - ŹRÓDŁO CZASU NTP Z INTERFEJSEM SIECIOWYM - 1 szt. Część 6 - OBUDOWA PRZEŁĄCZNIKA MODULARNEGO - 1 szt. - KARTA LINIOWA DO PRZEŁĄCZNIKA MODULARNEGO - 2 szt. - PAMIĘĆ RAM DO SERWERÓW BLADE - 12 szt. - DYSKI FC - 4 szt. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ewentualne zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć następujących części: Część 1 Zestawy komputerowe - 10 szt. Komputery przenośne - 1 szt. Część 6 Pamięć RAM do serwerów BLADE - 12 szt. Wszystkie parametry techniczne sprzęt teleinformatycznego wchodzącego w skład zamówień uzupełniających są identyczne jak w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 48.30.00.00-1, 32.42.00.00-3, 37.45.33.00-1, 32.42.00.00-3, 32.42.00.00-3, 30.23.61.10-6, 37.45.33.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia w następujących wysokościach: Część 1 - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy) Część 2 - 200,00 PLN (słownie: dwieście) Część 3 - 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset) Część 4 - 500,00 PLN (słownie: pięćset) Część 5 - 200,00 PLN (słownie: dwieście) Część 6 - 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście). 3. Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej formie z niżej wymienionych: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Raiffeisen Bank Polska Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium - Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - Część Nr (wpisać numer części, której oferta dotyczy) Nr sprawy 19/P/2012 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 15.10.2012 r. do godz. 11:00. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 2) - 5): w kasie Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 dostaw w zakresie porównywalnym (co do wartości i typu sprzętu) do przedmiotu niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W tym celu Wykonawcy wypełnią Załącznik Nr 11 - Wykaz wykonanych dostaw i dołączą listy referencyjne potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający wymaga, aby producent posiadał certyfikat systemu jakości ISO:9001, który należy załączyć do składanej oferty. b) Zamawiający wymaga, aby dostarczony w ramach realizacji zamówienia sprzęt teleinformatyczny był oznaczony znakiem CE. Stosowne oświadczenie Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Wzór: Załącznik Nr 9. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę był partnerem producenta. Stosowne oświadczenie bądź certyfikat producenta należy załączyć do składanej oferty. Wzór - Załącznik Nr 5. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę był autoryzowanym przedstawicielem producenta na terenie Polski w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego lub dołączył oświadczenie producenta o przejęciu obowiązków gwarancji. Stosowne oświadczenie producenta należy załączyć do składanej oferty. Wzór - Załącznik Nr 6. c) Zamawiający wymaga, aby producent sprzętu posiadał swoje przedstawicielstwo w Polsce. Stosowne oświadczenie producenta ze wskazaniem adresu siedziby jego przedstawicielstwa należy załączyć do składanej oferty. Wzór: Załącznik Nr 7. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do składanej oferty wypełniony Załącznik Nr 10 - Skrócona charakterystyka oferty, w celu jednoznacznej weryfikacji parametrów oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej (w Załączniku A do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie lub certyfikat producenta, że Wykonawca jest partnerem producenta - Załącznik Nr 5, Oświadczenie lub certyfikat producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta na terenie Polski w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - Załącznik Nr 6, Certyfikat systemu jakości ISO:9001 producenta, Oświadczenie producenta, że posiada przedstawicielstwo w Polsce, ze wskazaniem adresu siedziby przedstawicielstwa - Załącznik Nr 7, Zobowiązanie Wykonawcy do przyjęcia do utylizacji zużytego sprzętu i opakowań - Załącznik Nr 8, Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt jest oznaczony znakiem CE - Załącznik Nr 9, Referencje

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 Budynek Nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 Budynek Nr 24 Pokój Nr 122 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.11.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPUTERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zestawy komputerowe - 61 szt. b) Komputery przenośne - 9 szt. Zamawiający wymaga realizacji dostawy w dwóch etapach: - pierwsza dostawa w ciągu 3 tygodni od daty podpisania umowy, - druga dostawa w ciągu 5 tygodni od daty podpisania umowy. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RZUTNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RZUTNIKI - 2 sztuki Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OPROGRAMOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPROGRAMOWANIE - 155 szt. licencji. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OBUDOWA DYSKÓW SIECIOWYCH do dysków HDD i DYSKI DO OBUDOWY SIECIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - OBUDOWA DYSKÓW SIECIOWYCH do dysków HDD - 1 szt. - DYSKI DO OBUDOWY SIECIOWEJ - 6 szt. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 37.45.33.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŹRÓDŁO CZASU NTP Z INTERFEJSEM SIECIOWYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŹRÓDŁO CZASU NTP Z INTERFEJSEM SIECIOWYM - 1 szt. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OBUDOWA PRZEŁĄCZNIKA MODULARNEGO, KARTA LINIOWA DO PRZEŁĄCZNIKA MODULARNEGO, PAMIĘĆ RAM DO SERWERÓW BLADE, DYSKI FC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - OBUDOWA PRZEŁĄCZNIKA MODULARNEGO - 1 szt. - KARTA LINIOWA DO PRZEŁĄCZNIKA MODULARNEGO - 2 szt. - PAMIĘĆ RAM DO SERWERÓW BLADE - 12 szt. - DYSKI FC - 4 szt. Szczegółowe specyfikacje techniczne zamawianego sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania zawarte są w Załączniku A do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.61.10-6, 37.45.33.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.