eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic Bielska-Białej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Bielsko-Biała: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic Bielska-Białej.
Numer ogłoszenia: 370936 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic Bielska-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic Bielska-Białej. - Elementy należy wykonać według wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do siwz, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - Przed przystąpieniem do montażu elementów Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 sztuki każdego wzoru, celem sprawdzenia zgodności z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. - Przed przystąpieniem do montażu elementów wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody Miejskiego Zarządu Dróg z siedzibą przy ulicy Grażyńskiego 10 w Bielsk-Białej, na zajęcie pasa drogowego w czasie prowadzenia robót. - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC oraz odpowiedniego ubezpieczenia obejmującego wynajęte elementy ( Zamawiający nie odpowiada za żadne uszkodzenia elementów ). Zakres usługi obejmuje. 1. Wynajem elementów świetlnych od dnia 3 grudnia 2010r. do 15 lutego 2011r. 2. Wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej, w nieprzekraczalnym terminie od 3.12.2010r. do 15 grudnia 2010r. 3. Serwisowanie elementów dekoracji od dnia montażu do demontażu, obejmujące: - kontroli stanu mocowań, - kontroli sprawności elementów świetlnych, - naprawy usterek w ciągu 12 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego (ze szczególnym uwzględnieniem niedziel i dni świątecznych) w przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usunięcia awarii lub usterki w ciągu 2 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - w terminie 16-18 luty 2011r. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przetarg podzielono na 21 części: Część I: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórze. Część II: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Stojałowskiego. Część III: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada - odcinek od ul. Barlickiego do ul. Komorowickiej. Część IV: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP. Część V: Wynajem , montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 3 Maja. Część VI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul Zamkowej. Część VII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i Al. Gen. A, montaż, serwisowania i demontaż. Część VIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wojska Polskiego Część IX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Przechód Schodowy. Część X: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Michałowicza. Część XI: Dzierżawa , montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów z ul. Michałowicza. Część XII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do ul. Karpackiej. Część XIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ulicą Bora Komorowskiego. Cześć XIV: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Słowackiego - na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Sixta. Część XV: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania Al. Gen. Andersa i ul. Gen Sosnkowskiego. Część XVI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Ratuszowego. Część XVII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Smolki - rejon pomnika Reksia. Część XVIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wolności. Część XIX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Piastowskiej - skrzyżowania z ulicami: Słowackiego, Wyspiańskiego i Sobieskiego. Część XX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Ronda Hulanka. Część XXI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Barlickiego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części, jako oddzielne części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga ! Należność za wykonane usługi zostanie wypłacona Wykonawcy w dwóch ratach po 50% zaoferowanej ceny. Pierwsza rata zostanie wypłacona w terminie do 31 grudnia 2010r., natomiast druga rata w 2011r., po demontażu elementów świetlnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00 - 24.31.24.00 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.90.00.00 - 50.90.00.00 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentu opisanego w części VI pkt II ppkt 2 siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na dekorowaniu terenów miejskich w okresie Świąt Bożego Narodzenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów o których mowa w części VI pkt II ppkt 5siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Projekty (wizualizacje) elementów wraz z podaniem wymiarów elementu, sporządzone przez Wykonawcę na podstawie wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do nin. siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia- w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów ( art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej Plac Ratuszowy 7 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (pok. nr 6).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.