eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Krosno: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 370931 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych - część A zamówienia oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek - część B zamówienia na potrzeby Grupy Zakupowej, złożonej z następujących podmiotów: 1. Urzędu Miasta Krosna 2. Miejskiego Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. 3. Miejskiej Komunikacja Samochodowej Sp. z o.o. w Krośnie 4. Centrum Usług Komunalnych KROeko Sp. z o.o. 5. Towarzystwa Budownictwa Społecznego - Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o. w Krośnie 6. Miejskiego Zespołu Szkół nr 6 w Krośnie reprezentowanej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Wykonawca zawrze odrębne umowy z poszczególnymi członkami Grupy Zakupowej. Wartość każdej umowy zostanie określona na podstawie indywidualnych zapotrzebowań każdego z tych podmiotów (załącznik nr 2a i 2b) i oferty Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają (załączniki nr la i lb), będące jednocześnie formularzem cenowym przeznaczonym do wypełnienia przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga złożenia załączników nr la i lb w formie elektronicznej. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów(towarów) w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane przez Wykonawcę w oparciu o zamówienie złożone przez członka Grupy Zakupowej w sposób uzgodniony z wykonawcą. Preferowane będzie składanie zamówień przy użyciu Internetowej Platformy Handlowej o ile wykonawca dysponuje taką platformą. Wykonawca w Głównym formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu lub braku Internetowej Platformy Handlowej. 3. Czas realizacji dostawy - nie dłużej niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 4. Miejscem dostawy materiałów objętych zamówieniami będzie siedziba członka Grupy Zakupowej albo inne wskazane przez niego miejsce. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówienia na poszczególne materiały w ilości mniejszej niż zaplanowane w specyfikacji, bez roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia utrzymania stałej ceny na dany produkt przez cały okres realizacji zamówienia. 7. Za realizację Zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. 8. Wykonawca dostarcza produkty fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej. Produkty są oryginalne, oznaczone logiem producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Za produkty równoważne Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne nie gorsze, niż produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1a i 1b do specyfikacji. W szczególności za produkty równoważne - materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, Zamawiający uznaje produkty zamienne, przeznaczone do stosowania w danym urządzeniu zamiennie z produktami oryginalnymi, o zawartości czynnika barwiącego nie mniejszej niż oryginał, oraz takie, które umożliwiają uzyskanie jakości wydruku nie gorszej niż w przypadku zastosowania produktu oryginalnego. 11. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę równoważnego materiału eksploatacyjnego do drukarek i kopiarek Wykonawca dostarczy dowód na posiadanie przez producenta tego materiału systemu zapewnienia jakości zgodnego z normami serii ISO 9000 lub równoważnego. 12. W przypadku powzięcia wątpliwości co do równoważności produktów równoważnych bądź jakości tych produktów, dla których Zamawiający nie wskazał odniesienia jakościowego, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dowodów potwierdzających jakość lub równoważność, w terminie do 3 dni roboczych od daty wezwania, przesłanej faksem. Nie złożenie dowodów potwierdzających jakość lub równoważność będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 2) PZP. 13. Za oryginalne produkty - materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, Zamawiający uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, a także produkty, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta, również w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania produktu innego niż producenta sprzętu. Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty, zaświadczające o dopuszczeniu produktu do stosowania wraz z klauzulą o zachowaniu gwarancji w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania produktu innego niż producenta sprzętu, wystawione przez producenta sprzętu którego dotyczy. 14. W przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Wykonawca poda w ofercie nazwę i producenta (markę) tego materiału lub towaru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno Sp. z o.o, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110576,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134026,80

  • Oferta z najniższą ceną: 134026,80 / Oferta z najwyższą ceną: 137092,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177487,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161120,22

  • Oferta z najniższą ceną: 161120,22 / Oferta z najwyższą ceną: 191612,85

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zostały spełnione łącznie dwie przesłanki ustawowe ( art. 70 p.z.p.) : - przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota od której uzależniona jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.U.E, określona w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.