Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Gdańsk: sygn. akt 195/B/UU/2008 Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z ich transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska. Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II - ul. Sztutowska 2
Numer ogłoszenia: 370909 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 195/B/UU/2008 Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z ich transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska. Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II - ul. Sztutowska 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska. Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych pochodzących z odzysku nadających się do ponownego wbudowania łącznie z ich magazynowaniem na powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 zlokalizowanej w granicach administracyjnych Miasta Gdańska ( dot. każdego z zakresów). Dotychczasowe miejsce składowania materiałów: Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II- ul. Sztutowska 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 63.12.00.00 - Usługi składowania i magazynowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zakres I: 6000,00 zł, zakres II: 6000,00 zł Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) dysponuje utwardzonym, ogrodzonym, oświetlonym, dozorowanym całodobowo placem składowym o minimalnej (łącznej) powierzchni 8tys. m2 (minimum 4tys.m2 na każdy z zakresów) zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Gdańska..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2) poprze: ppkt 1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie załącznika: zakres I - zał. SIWZ, zakres II - zał. SIWZ - lokalizacja placu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud.B, pok. nr 25 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - ul. Sandomierska 35.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz materiałów do przewozu z magazynu zlokalizowanego na składowisku przy ul. Sandomierskiej - zakres I zawiera zał. SIWZ. Wszystkie materiały składające się na zakres I zamówienia , winny być składane w jednym miejscu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału asortymentu lub ilości materiału w celu składowania w różnych lokalizacjach. Założenia dotyczące miejsca składowania: średniomiesięczna praca jednostki transportowo-sprzętowej 5 godz. w miesiącu, średniomiesięczna praca magazyniera 40 godz. w miesiącu, zapewnienie całodobowego (całorocznego) dozoru powierzonego mienia, - jednorazowy przewóz łącznie z załadunkiem i rozładunkiem w terminie 14 dni od daty podpisania umowy materiałów staroużytecznych z miejsca dotychczasowego składowania , zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Sandomierskiej 35 i ul. Sztutowskiej 2 do miejsca oferowanego placu magazynowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 63.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II- ul. Sztutowska 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz materiałów do przewozu z magazynu zlokalizowanego na składowisku przy ul. Sandomierskiej - zakres II zawiera zał. SIWZ. Wszystkie materiały składające się na zakres II zamówienia , winny być składane w jednym miejscu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału asortymentu lub ilości materiału w celu składowania w różnych lokalizacjach. Założenia dotyczące miejsca składowania: średniomiesięczna praca jednostki transportowo-sprzętowej 5 godz. w miesiącu, średniomiesięczna praca magazyniera 40 godz. w miesiącu, zapewnienie całodobowego (całorocznego) dozoru powierzonego mienia, jednorazowy przewóz łącznie z załadunkiem i rozładunkiem w terminie 14 dni od daty podpisania umowy materiałów staroużytecznych z miejsca dotychczasowego składowania , zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Sandomierskiej 35 i ul. Sztutowskiej 2 do miejsca oferowanego placu magazynowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 63.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2024 - Etap II
- Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych wraz z usunięciem usterek wynikających z pomiarów na terenie Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku i Gdyni
- Utrzymanie pomników i obsługa uroczystości przy pomnikach
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- Dostawa kabla do zastosowań morskich dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług codziennego specjalistycznego transportu leków recepturowych i worków do żywienia pozajelitowego (ZP-51/2024)
- Zakup i dostawa mieszanki kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Łyse w roku 2024
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Usługi transportowe z eksmisji
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.