To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370862 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Czerwonak: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i konserwacji w zasobach komunalnych i socjalnych oraz na terenach zewnętrznych przyległych do tych zasobów, stanowiących własność Gminy Czerwonak
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344613
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, krajowy numer identyfikacyjny
63125874400000, ul.
ul. Źródlana
39,
62004
Czerwonak, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
616 544 204, faks
618 120 270, e-mail
bz@czerwonak.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czerwonak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i konserwacji w zasobach komunalnych i socjalnych oraz na terenach zewnętrznych przyległych do tych zasobów, stanowiących własność Gminy Czerwonak
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WO.271.21.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług kompleksowego utrzymania porządku i czystości wewnątrz nieruchomości budynkowych stanowiących własność gminy, w pomieszczeniach ogólnie dostępnych, utrzymanie czystości na zewnątrz budynków oraz czynności konserwacyjne, w tym wykonanie następujących czynności: 1) utrzymanie czystości wewnątrz budynków, w tym: a) zamiatanie i sprzątanie odpadów z części wspólnych nieruchomości, b) odkurzanie lamp i skrzynek pocztowych, rur i grzejników znajdujących się w częściach wspólnych nieruchomości, c) mycie okien i lamp na klatkach schodowych, parapetów okiennych, balustrad, poręczy i lamperii na klatkach schodowych oraz lamp przed wejściami do budynków, drzwi wejściowych i skrzynek pocztowych, d) utrzymanie porządku w korytarzach piwnicznych w budynkach podpiwniczonych, e) rozwieszanie ogłoszeń i komunikatów oraz dostarczanie wewnętrznej korespondencji najemcom lokali mieszkalnych, f) usuwanie plakatów i ogłoszeń z tablic ogłoszeniowych oraz innych miejsc, zawieszonych bez pisemnej zgody Zamawiającego; g) mycie klatek schodowych; h) wykładanie trutki na myszy i szczury oraz wywieszanie informacji o wyłożeniu trutki. 2) utrzymanie czystości na zewnątrz budynków, w tym: a) zamiatanie i sprzątanie odpadów z terenów utwardzonych i terenów zielonych, b) czyszczenie wycieraczek przed wejściem do budynków, c) czyszczenie krawężników i terenów utwardzonych z chwastów i mchu (mechaniczne i chemiczne), d) opróżnianie koszy znajdujących się na terenie nieruchomości, e) sprzątanie terenu wokół pojemników na odpady oraz sprzątanie wewnątrz altan śmietnikowych, f) wygrabianie i usuwanie liści z terenów zielonych, g) regularne wykaszanie terenów zielonych, skoszona trawa musi być przekazana do zagospodarowania w ciągu doby od skoszenia, h) przycinanie żywopłotów (3-krotne w ciągu roku, łącznie 6-krotnie w ciągu całego okresu umowy) - rozpoczęcie prac na pisemne polecenie Zamawiającego, i) podlewanie kwiatów posadzonych przez Zamawiającego, j) odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i solą drogową terenów utwardzonych, usuwanie lodu, błota pośniegowego i piasku, k) zabezpieczenie na własny koszt piasku oraz soli drogowej, l) usuwanie sopli oraz śniegu z daszków znajdujących się nad wejściami do budynków; m) bieżący transport gabarytów i elektrośmieci w miejsce wskazane na terenie jednej nieruchomości objętej usługą. 3) wykonywanie czynności konserwacyjnych i innych: a) wymiana źródeł światła (żarówki i świetlówki) w oświetleniu części wspólnych, klatek schodowych oraz w oświetleniu zewnętrznym nieruchomości, (żarówki i świetlówki zabezpiecza Wykonawca własny koszt), b) zgłaszanie zauważonych usterek i skutków wandalizmu oraz w miarę możliwości niezwłoczne zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń; c) usuwanie przecieków złącz śrubowych instalacji CO, ZW i CW, d) włączanie i wyłączanie zabezpieczeń podlicznikowych, wymiana uszkodzonych lub brakujących włączników i gniazd w klatkach schodowych i częściach wspólnych nieruchomości; e) regulacja i konserwacja drzwi wejściowych do budynków; f) regulacja i konserwacja oraz montaż i demontaż samozamykaczy, elektrozaczepów, kaset zamków i wkładek patentowych; g) wymiana źródeł światła w oświetleniu: zewnętrznym budynków, części wspólnych klatek schodowych; h) raportowanie zauważonych awarii, usterek i aktów wandalizmu (e-mailem, a w razie konieczności również telefonicznie), zabezpieczenie budynku/majątku przed dalszym zanieczyszczeniem/kradzieżą do czasu podjęcia działań przez Administratora budynków; i) czyszczenie koszy rur spustowych kanalizacji deszczowej; j) współdziałanie ze służbami porządkowymi i organami bezpieczeństwa. 4) wykonywanie czynności związanych z zimowym utrzymaniem wejścia głównego, terenu przy budynku Urzędu Gminy Czerwonak oraz dwóch wejść bocznych (od wschodu i zachodu) do budynku Urzędu Gminy Czerwonak - w okresie od dnia 1 grudnia 2016 r. do dnia 15 kwietnia 2017 r., od dnia 15 października 2017 r. do dnia 15 kwietnia 2018 r. oraz od dnia 15 października 2018 r. do dnia 15 kwietnia 2019 r. a) Odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, usuwanie lodu, błota pośniegowego i piasku z wejścia głównego, dwóch wejść bocznych (od wschodu i zachodu) tj. schody, podest oraz podjazd dla niepełnosprawnych, b) Odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, usuwanie lodu, błota pośniegowego i piasku z terenu wokół budynku wraz z chodnikami zgodnie z załączonym szkicem. Wykonawca wykonywać będzie przedmiot zamówienia z użyciem własnych materiałów i narzędzi. Odpady należy zagospodarować zgodnie z właściwymi przepisami i przekazać do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów tj. Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Poznaniu (ITPOK) oraz Instalacji do Odzysku Odpadów Biodegradowalnych (biokompostownia), działających w ramach Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej". Karty przekazania odpadów biodegradowalnych należy dostarczyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty wytworzenia odpadów zielonych. Wykonawca wskaże jedną osobę, która będzie pełnić całodobowy dyżur telefoniczny we wszystkie dni okresu obowiązywania umowy. Osoba pełniąca dyżur winna mieć dostęp do wszystkich kluczy oraz dysponować numerami alarmowymi oraz numerem telefonu do pracownika Zamawiającego (konserwatora), powinna także zawiadamiać odpowiednie służby o zaistniałych sytuacjach awaryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Zakres rzeczowy prac wraz z organizacją, 2) Zestawienie powierzchni terenów oraz budynków komunalnych i socjalnych na terenie Gminy Czerwonak, 3) Szkice nieruchomości z zaznaczonym obszarem prac. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte niniejszą umową z należytą starannością, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować minimum pięcioma (5) osobami wykonującymi codziennie opisaną w przedmiocie zamówienia usługę, w tym dwoma (2) osobami zatrudnionymi w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, ponieważ niniejsze osoby wykonują czynności, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90911300-9,
90610000-6,
90620000-9,
77314100-5,
77342000-9,
77312100-1,
90000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT251340.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 215550,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZERWONAK
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.