eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Prudnik: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 37082 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu Zamówienia. Zamawiający udziela zamówienia w częściach z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 18 niżej wymienionych części (pakietów): 1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - Etykiety: wg ZAŁĄCZNIKA NR 7. 2 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - Kateter, wziernik: wg ZAŁĄCZNIKA NR 8. 3 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - Rurka tracheotomijna KAN z mankietem: wg ZAŁĄCZNIKA NR 9. 4 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - Elektroda neutralna dzielona: wg ZAŁĄCZNIKA NR 10. 5 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) - Elektrody zapasowe do urządzenia ELLE TENS: wg ZAŁĄCZNIKA NR 11. 6 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) - Pakiet porodowy jednorazowy: wg ZAŁĄCZNIKA NR 12. 7 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) - Test do dezynfekcji termicznej: wg ZAŁĄCZNIKA NR 13. 8 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) - Testy biologiczne ampułkowe: wg ZAŁĄCZNIKA NR 14. 9 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) -Test TST klasa 6: wg ZAŁĄCZNIKA NR 15. 10 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) -System taśmowy do leczenia WNM: wg ZAŁĄCZNIKA NR 16. 11 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) - Wielofunkcyjny zestaw do drenażu klatki piersiowej: wg ZAŁĄCZNIKA NR 17. 12 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (12 pakiet zamówienia) - Zestaw do znieczulenia kombinowanego rozszerzony typ igła w igle: wg ZAŁĄCZNIKA NR 18. 13 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (13 pakiet zamówienia) - Golarka medyczna: wg ZAŁĄCZNIKA NR 19. 14 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (14 pakiet zamówienia) - Opatrunek hydrokoloidowy, żelowy: wg ZAŁĄCZNIKA NR 20. 15 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) - CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) - Anoskopy: wg ZAŁĄCZNIKA NR 21. 16 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) - Rękawice z dozownikiem: wg ZAŁĄCZNIKA NR 22. 17 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (17 pakiet zamówienia) - Igły (Sztance). Łyżeczka dermatologiczna: wg ZAŁĄCZNIKA NR 23. 18 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (18 pakiet zamówienia) - Klipsy: wg ZAŁĄCZNIKA NR 24. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU 1) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załącznikach nr 1, od nr 7 do nr 24 do SIWZ oraz w Istotnych warunkach umowy. 2) Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy, minimalny poziom Zamówienia - wynosi 70% wartości umowy. WARUNKI DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT I REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie całego zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę w podziale na 18 części zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a w przypadku wyrażenia zgody na rozbicie pakietu na mniejsze, Wykonawca ubiegający się o całość zamówienia zobowiązany będzie złożyć ofertę całościową w podziale na taką ilość części, jaka wynikać będzie ze zmian wprowadzonych do pierwotnej wersji SIWZ w trakcie prowadzonej procedury przetargowej. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, w których oferowane produkty co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ dotyczące posiadania: a. deklaracji zgodności, b. certyfikatu CE gdzie jest wymagany c. zgłoszenia lub wpisu produktów do Rejestru Wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). d. dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające. oraz charakteryzują sie parametrami nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 6. Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za działania własne. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym lub telefonicznym zamówieniem, na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż zadeklarowana w ofercie ilość dni roboczych licząc od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy nie częstsze niż 1 raz w miesiącu. 10. Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmienić w trakcie obowiązywania umowy. 13. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursów walut. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 15. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy: a) zmianę cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. b) obniżenie ceny jednostkowej poszczególnego asortymentu, obniżenie kwoty dzierżawy lub dokonanie innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, c) W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem Zamówienia dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. d) zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI. ust. A SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI. ust. A SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI. ust. A SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI. ust. A SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI. ust. A SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującą Ustawą o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z dnia 20 maja 2010 r. z późn. zm.) Dokumentem potwierdzającym dopuszczenie do obrotu jest: deklaracja zgodności CE producenta (dla wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat zgodności jednostki notyfikującej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o Wyrobach Medycznych), zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych zgodnie z art. 58 ust.1 ustawy o Wyrobach Medycznych. 2. jeżeli oferowane wyroby nie są wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 ze zm.), to do oferty należy dołączyć stosowne Oświadczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularze cenowe dla części na które Wykonawca składa ofertę zgodnie z załącznikami od nr 7 do nr 24. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. 4. Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków załącza pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b PZP) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianę cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. Obniżenie ceny jednostkowej poszczególnego asortymentu lub dokonanie innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem Zamówienia dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 14:20, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sektetariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Etykiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kateter - Wziernik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kateter jednorazowy sterylny HSG/SIS - Cewnik do podawania kontrastu w histerosonografii oraz histerosalpiunogografii oraz wziernik ginekologiczny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurka tracheostomijna KAN z mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektroda neutralna dzielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrody zapasowe do urządzenia ELLE TENS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet porodowy jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.22-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Test do dezynfekcji termicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy biologiczne ampułkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Test TST Klasa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: System taśmowy do leczenia WNM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wielofunkcyjny zestaw do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do znieczulenia kombinowanego rozszerzony typ igła w igle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 18 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Golarka medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 19 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunek do ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunku hydrokoloidowego, żelowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 20 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Anoskopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 21 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rękawice jednorazowe z dozownikiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 22 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Igły (Sztance), łyżeczka dermatologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 23 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 24 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż 4 dni robocze - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.