eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - zadanie nr 1.1; nr 1.5 i nr 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-10

Opole Lubelskie: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - zadanie nr 1.1; nr 1.5 i nr 3
Numer ogłoszenia: 370826 - 2014; data zamieszczenia: 10.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, faks 081 8272236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - zadanie nr 1.1; nr 1.5 i nr 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przeprowadzeniu termomodernizacji trzech czynnych budynków użyteczności publicznej tj.: 1. Budynku administracyjnego przy ul. Parkowej 2 w Opolu Lubelskim, zlokalizowanego na działce określonej w ewidencji gruntów dla obrębu 03-Opole Lub. jako działka nr 424/1; 2. Budynku Oddziału Chirurgicznego przy ul. Szpitalnej 9 w Opolu Lub., zlokalizowanego na działce określonej w ewidencji gruntów dla obrębu 04-Opole Lub. jako działka nr 24/2 w obrębie strefy ochrony konserwatorskiej zespołu pałacowo-parkowego w Opolu Lubelskim; 3. Budynku administracyjnego - wypisu chorych przy ul. Szpitalnej 9 w Opolu Lub., zlokalizowanego na działce określonej w ewidencji gruntów dla obrębu 04-Opole Lub. jako działka nr 24/2 w obrębie strefy ochrony konserwatorskiej zespołu pałacowo-parkowego w Opolu Lubelskim - na podstawie zgłoszeń wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 21 października 2014 roku. Zadania te stanowią część przedsięwzięcia pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w ramach Programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzielił 5-letniej gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych zadań oraz ich lokalizację zawiera dokumentacja techniczna, w tym dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Wykonawca zobowiązany jest wykonać kompleksowo zakres rzeczowy robót zgodnie z opracowaną dokumentacją z uwzględnieniem warunków niniejszej SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych); Zadanie nr 2 - 7.700,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych); Zadanie nr 3 - 14.400,00 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta złotych); Zadanie nr 4 - 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych); - dla całości przedmiotu zamówienia 27.200,00 zł. (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy dwieście złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego Wykazu wykonanych robót budowlanych dokumentującego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze i zakresie zgodnym z przedmiotem zadania (tj. docieplenia budynku, wymiany stolarki, wymiany instalacji c.o. wraz z piecem gazowym, wykonania instalacji solarnej) termomodernizacji budynków użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż: zadanie nr 1 - 100.000 PLN; zadanie nr 2 - 400.000 PLN; zadanie nr 3 - 500.000 PLN; zadanie nr 4 - 50.000 PLN - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów najważniejszych robót potwierdzających, że zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - którego wzór określono w załączniku do specyfikacji nr 4. Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innego podmiotu - wiedzy i doświadczeniu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków): a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentu musi wynikać, że roboty zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie b) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z solidarną odpowiedzialnością z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego wykazu osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: a) kierownika budowy posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) kierownika robót instalacyjnych posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz w zadaniu nr 3 instalacji solarnej na potrzeby c.w.u. typu kogeneracyjnego, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganej polisy potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarantowaną co najmniej 1.000.000 PLN na jedno i wszystkie zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) winien sporządzić i dołączyć do oferty uzasadnienie objęcia tych informacji tajemnicą. 2. Podpisany i uzupełniony wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ. 3. Uproszczony Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar robót. Do kosztorysu należy dołączyć zbiorcze zestawienie robocizny, materiałów oraz sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami; projekt wymaga zatwierdzenia przez projektanta, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego; powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót, b) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót, c) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty; zmiany techniczne mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 2) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia; b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; 4) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczących realizacji projektu, 5) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy spowodowanych zmianą ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Biuro Obsługi Klienta - parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku administracyjnego przy ul. Parkowej 2 w Opolu Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych w bezspoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu styropianu jako materiału izolacyjnego grubości 14 cm o powierzchni 265,70 m2; 2. Wykonaniu ocieplenia ścian cokołowych i fundamentowych wraz z izolacją fundamentów w bezspoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu styroduru jako materiału izolacyjnego grub. 14 cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej -91,02 m2; 3. Wykonaniu ocieplenia stropu poddasza nieużytkowego styropianem grubości 20 cm z zabezpieczeniem izolacji wylewką cementową grubości 4 cm o powierzchni 114,46 m2; 4. Wykonaniu ocieplenia stropu piwnicy styropianem grubości 12 cm - metoda lekko - mokra o powierzchni 57,3 m2; 5. Wymianie istniejącej ślusarki drzwiowej - bramy garażowej na nową bramę segmentową panelową o powierzchni 4,90 m2; 6. Odtworzeniu instalacji odgromowej; 7. Odtworzeniu schodów zewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 cm - 1,9 m2; 8. Wymianie instalacji centralnego ogrzewania na nową wyposażoną w grzejniki stalowe dwupłytowe wraz z zaworami termostatycznymi - 20 szt. 9. Wymianie kotła gazowego centralnego ogrzewania na kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 20 kW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Oddziału Chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych, ścian szczytowych, ścian podłużnych, ścian klatek schodowych w bezspoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu styropianu jako materiału izolacyjnego grubości 15 cm o powierzchni 880 m2; 2. Wykonaniu ocieplenia ścian cokołowych i fundamentowych wraz z izolacją fundamentów przy zastosowaniu styroduru jako materiału izolacyjnego grub. 15 cm 156 m2 wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej - 112,42 m2; 3. Docieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą o grubości 20 cm -7,65 m2; 4. Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi - 41 szt.; 5. Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową z przeszkleniem o współczynniku po wykonaniu U=1,3 W/m2K - 4,1 m2; 6. Wymiana oszkleń - 1,43 m2. 7. Zdjęcie gniazd ptaków oraz ich zabezpieczenie, zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.42.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instalacja centralnego ogrzewania oraz instalacja solarna dla budynku Oddziału Chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymianę instalacji c.o. na nową wyposażoną w grzejniki typu medycznego wraz z zaworami termostatycznymi- 77 szt. 2. Wykonanie instalacji solarnej typu kogeneracyjnego składającej się z kolektorów typu TWIN lub równoważne - 40 szt. oraz kolektorów płaskich -50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku administracyjnego Wypisu chorych Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonaniu wzmocnień ścian zewnętrznych; 2. Wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych, (ponad gruntem) w technologii systemowej lekkiej - mokrej przy zastosowaniu styropianu jako materiału izolacyjnego grubości 15 cm o powierzchni 74,53 m2; 3. Wykonaniu ocieplenia ścian cokołowych i fundamentowych wraz z izolacją fundamentów przy zastosowaniu styroduru jako materiału izolacyjnego grub. 15 cm - 49,29 m2 wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej - 39,33 m2; 4. Dociepleniu stropodachu niewentylowanego styropapą o grubości 23 cm - 26,2 m2; 5. Wymianie stolarki okiennej na PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi, współczynnik po wykonani U=0,9W/m2K - 6,17 m2; 6. Wymianie istniejącej stolarki drzwiowej na wykonaną z profili aluminiowych ciepłych o współczynniku po wykonaniu U=1,3 W/m2K - 1,8 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.42.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.