eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Wieluń: praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 370802 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdwielun.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 1 samochody o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000 ZAD. NR 2 samochody o nośności minimum 6 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 3 samochody o nośności minimum 10 ton jako nośniki pługów średnich - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500 ZAD. NR 4b Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 150 godz. dyżuru - 50 ZAD. NR 4c Ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 150 godz. dyżuru - 50 ZAD. NR 5a piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 ZAD. NR 5b Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 150 ZAD. NR 7 Ciągnik o mocy min. 170 KM, 2-osiowy, przegubowy, napęd na wszystkie cztery koła - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 150 ZAD. NR 8 Pług ciężki + własny samochód o nośności minimum 17 ton - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 150 godz. dyżuru - 50 ZAD. NR 9 Samochód o nośności minimum 17 ton oraz minimum 2 napędy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50 Wykonawca na własny koszt zamontuje: - czołownice do nośników, - światła obrysowe ( oznaczy pojazd ) - przetwornice napięcia oraz urządzenia GPS.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • w zależności od zaistniałych warunków atmosferycznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się co najmniej latami doświadczeń przy zimowym utrzymaniu dróg ( gminne, powiatowe, wojewódzkie, krajowe ): Nr zadania Przedmiot doświadczenia przy zimowym utrzymaniu dróg Lata doświadczenia 1 praca pługopiaskarką min. 3 lata 2 praca pługopiaskarką min. 3 lata 3 praca pługiem min. 1 rok 4a praca ładowarką min. 1 rok 4b praca ładowarką min 1 rok 4c praca ładowarką min 1 rok 5a praca pługopiaskarką min. 2 lata 5b praca pługopiaskarką min. 2 lata 6 praca równiarką min. 1 rok 7 praca ciągnikiem o mocy min. 170 KM, 2- osiowym, przegubowym, napędem an cztery koła min. 1 rok 8 praca pługiem ciężkim min. 1 rok 9 praca pługiem ciężkim min. 1 rok

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) wykaz sprzętu , jakimi dysponuje oferent i jaki wystawia do przetargu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdwielun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7 pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: samochód o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samochód o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: samochód o nośności minimum 6 ton jako nośniki pługo-piaskarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód o nośności minimum 6 ton jako nośniki pługo-piaskarek każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: samochód o nośności minimum 6 ton jako nośniki pługo-piaskarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód o nośności minimum 6 ton jako nośniki pługo-piaskarek każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: samochód o nośności minimum 10 ton jako nośniki pługów średnich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód o nośności minimum 10 ton jako nośniki pługów średnich każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: samochód o nośności minimum 10 ton jako nośniki pługów średnich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód o nośności minimum 10 ton jako nośniki pługów średnich każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 150 godz. dyżuru - 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 w ilości: godz. pracy - 150 godz. dyżuru - 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: równiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: równiarka w ilości: godz. pracy - 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ciągnik o mocy min. 170 KM, 2-osiowy, przegubowy, napęd na wszystkie cztery koła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciągnik o mocy min. 170 KM, 2-osiowy, przegubowy, napęd na wszystkie cztery koła - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pług ciężki + własny samochód o nośności minimum 17 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług ciężki + własny samochód o nośności minimum 17 ton w ilości: godz. pracy - 150 godz. dyżuru - 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Samochód o nośności minimum 17 ton oraz minimum 2 napędy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód o nośności minimum 17 ton oraz minimum 2 napędy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.