Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Płock: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe Gminy - Miasto Płock oraz jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 37075 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe Gminy - Miasto Płock oraz jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy-Miasto Płock i jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem Zarządu Jednostek Oświatowych i podległych placówek oświatowych Gminy -Miasto Płock) ; Część II - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Jednostek Oświatowych i podległych placówek oświatowych Gminy-Miasto Płock; Część III - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych oraz młodzieżowych drużyn pożarniczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć również: Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ i jego załącznikami od 1 do 8. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1 sytuacja, w której Wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego; 1.2 zmiana w obowiązujących przepisach prawa, która wpływa na ubezpieczenia zawarte w ramach niniejszej umowy; 1.3 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 1 09-400 Stary Rynek 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 1 09-400 Stary Rynek 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w kwestiach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia: Agata Kmita - broker tel. 56 669 34 41 oraz Dorota Tokarska - Referat Gospodarczy tel. 24 367 16 25 w godz. pracy Urzędu /w zakresie przedmiotu zamówienia w kwestiach dotyczących części formalnej SIWZ i przebiegu postępowania: Elżbieta Kwestarz - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Stary Rynek 1, pokój nr E-52,tel. 24 3671461 w godz. pracy Urzędu.Otwarcie ofert nastąpi 23.02.2012 r. o godz. 9.30 w siedzibie Urzędu Miasta Płocka, Pl. Stary Rynek 1, pokój nr 206..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy-Miasto Płock i jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem Zarządu Jednostek Oświatowych i podległych placówek oświatowych Gminy -Miasto Płock).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy-Miasto Płock i jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem Zarządu Jednostek Oświatowych i podległych placówek oświatowych Gminy -Miasto Płock).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. zakres ochrony - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Jednostek Oświatowych i podległych placówek oświatowych Gminy-Miasto Płock.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Jednostek Oświatowych i podległych placówek oświatowych Gminy-Miasto Płock.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zakres ochrony - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych oraz młodzieżowych drużyn pożarniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych oraz młodzieżowych drużyn pożarniczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej zimnej wody, ciepłej wody i cyrkulacji.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja placów zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 33 w Płocku.
- dostawa wyposażenia medycznego
- Modernizacja placu zbaw przy Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ZABRZU SP. Z O.O. - NNW
- Kompleksowe ubezpieczenia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "EMPEGEK" Sp. z o.o. w Sierpcu.
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Krotoszyńskiego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Mielec
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE
- UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.