eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › wykonanie projektu technicznego i wykonanie remontu istniejącej wartowni budynek nr 43 na potrzeby komisariatu oraz remont budynku nr 20



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37073

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Legionowo: wykonanie projektu technicznego i wykonanie remontu istniejącej wartowni budynek nr 43 na potrzeby komisariatu oraz remont budynku nr 20 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Szkolenia Policji, do kontaktów: Anna Stępniewska bud. nr 7 pok. nr 6, ul. Zegrzyńska 121, 05-121 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6053257, fax 022 6053585, e-mail: zzp@csp.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.csp.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): - Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): - Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: -; Inne:-. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu technicznego i wykonanie remontu istniejącej wartowni budynek nr 43 na potrzeby komisariatu oraz remont budynku nr 20. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie projektu technicznego i wykonanie remontu istniejącej wartowni budynek nr 43 na potrzeby komisariatu oraz remont budynku nr 20 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)wypełniony i podpisany formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 lub/i 2 do SIWZ (odpowiednio na część, na którą wykonawca składa ofertę); 2)podpisane oświadczenie o: spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; zapoznaniu się z treścią specyfikacji i jej załącznikami oraz akceptowaniu zawartych w niej zapisów, sporządzone według wzoru stanowiacego załącznik nr 3 do SIWZ; 3)wypełnione i podpisane oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4)wypełniony i podpisany formularz ilościowo cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ(dotyczy części I); 5) wypełniony i podpisany kosztorys remontu budynku nr 20, sporządzony metodą uproszczoną według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ (dotyczy części II); 6) wypełniony i podpisany kosztorys wymiany instalacji odgromowej budynku nr 20,sporządzony metodą uproszczoną według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ (dotyczy części II); 7)wypełniony i podpisany wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 lub/i 9 do SIWZ (odpowiednio na część na, którą, wykonawca składa ofertę). Wymagane jest wykazanie osób z uprawnieniami budowlanymi: część I do projektowania w specjalności: architektonicznej; konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej;instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; w części II osób do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane jest posiadanie po jednej osobie w każdej specjalności z uprawnieniami do projektowania i po jednej osobie w każdej specjalności do kierowania robotami. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień wraz z ważnymi od dnia składania ofert do końca realizacji robót zaświadczeniami z Izby samorządu zawodowego. Dokumenty należy złożyć odpowiednio na część, na którą wykonawca składa ofertę). W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełnić łącznie; 6) wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 lub/i 11 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum dwóch robót budowlanych (odpowiednio na część na, którą wykonawca składa ofertę). Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełnić łącznie; 7) wypełnioną i podpisaną informację o nazwie banku, numerze konta, na które zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu - przelewem, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ; 8)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występują-cych wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi złożyć każdy z podmiotów. Wykonawca będący spółką jawną, żeby potwierdzić, że nie zalega z podatkami, musi przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, odnoszące się do samej spółki jawnej a nie jej wspólników; 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 11)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 12)aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. Dokumenty muszą być ważne w okresie od dnia składania ofert do końca realizacji robót (dotyczy części I i II). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi złożyć każdy z podmiotów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000, poniżej 137.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: I część - 5.715,00 słownie pięć tysięcy siedemset piętnaście złotych II część 760,00 słownie siedemset sześćdziesiąt złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: sporządzonym i dołączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: w części I osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: architektonicznej; konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej;instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. W części II: osób do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane jest posiadanie po jednej osobie w każdej specjalności z uprawnieniami do projektowania i po jednej osobie w każdej specjalności do kierowania robotami oraz złożenie do wykazu dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wraz z ważnymi w okresie od dnia składania ofert do końca realizacji robót zaświadczeniami z Izby samorządu zawodowego (odpowiednio na część, na którą wykonawca składa ofertę). W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełnić łącznie; 3) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: sporządzonym i dołączonym do oferty wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum dwóch robót budowlanych na każdą część. Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełnić łącznie; 4) złożenie aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 5) złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący spółką jawną, żeby potwierdzić, że nie zalega z podatkami, musi przedstawić odpo-wiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, odnoszące się do samej spółki jawnej a nie jej wspólników. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi złożyć każdy z podmiotów; 6)złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 7)złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 8) złożenie aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności - (dotyczy części I i II). Dokument ten musi być ważny w okresie od dnia składania ofert do końca realizacji robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w § 1 ust. 1: 1)pkt 2, 3 i 5 - składa dokumenty lub dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2)pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wymienionego rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b wymienionego rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 wymienionego rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 lub/i 2 do SIWZ (odpowiednio na część, na którą wykonawca składa ofertę); 2)podpisane oświadczenie o: spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; zapoznaniu się z treścią specyfikacji i jej załącznikami oraz akceptowaniu zawartych w niej zapisów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3)wypełnione i podpisane oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; (4)wypełniony i podpisany formularz ilościowo cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy części I); 5) wypełniony i podpisany kosztorys remontu budynku nr 20, sporządzony metodą uproszczoną według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ (dotyczy części II); 6) wypełniony i podpisany kosztorys wymiany instalacji odgromowej budynku nr 20, sporządzony metodą uproszczoną według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ (dotyczy części II); 7)wypełniony i podpisany wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 lub/i 9 do SIWZ (odpowiednio na część na, którą, wykonawca składa ofertę). Wymagane jest wykazanie osób z uprawnieniami budowlanymi:w części I do projektowania w specjalności: architektonicznej; konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; W części II: osób do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane jest posiadanie po jednej osobie w każdej specjalności z uprawnieniami do projektowania i po jednej osobie w każdej specjalności do kierowania robotami. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień wraz z ważnymi od dnia składania ofert do końca realizacji robót zaświadczeniami z Izby samorządu zawodowego. Dokumenty należy złożyć odpowiednio na część, na którą wykonawca składa ofertę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełnić łącznie; 6) wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 lub/i 11 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum dwóch robót budowlanych odpowiednio na część na, którą wykonawca składa ofertę. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełnić łącznie; 7) wypełnioną i podpisaną informację o nazwie banku, numerze konta, na które zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu - przelewem, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ. 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi złożyć każdy z podmiotów. Wykonawca będący spółką jawną, żeby potwierdzić, że nie zalega z podatkami, musi przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, odnoszące się do samej spółki jawnej a nie jej wspólników; 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 11)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów; 12)aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. Dokumenty muszą być ważne w okresie od dnia składania ofert do końca realizacji robót (dotyczy części I i II). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi złożyć każdy z podmiotów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w § 1 ust. 1: 1)pkt 2, 3 i 5 - składa dokumenty lub dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2)pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit.a i c oraz pkt 2 wymienionego rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b wymienionego rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 wymienionego rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csp.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Warunkiem otrzymania siwz w wersji papierowej jest wcześniejsze telefoniczne umówienie się z osobą z Zespołu ds. zamówień publicznych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 12:30, Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w Zespole ds. zamówień publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wykonanie projektu technicznego i wykonanie remontu istniejącej wartownii budynek nr 43 na potrzeby komisariatu. 1) Krótki opis: wykonanie projektu technicznego i remontu budynek nr 43. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00, 74.23.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro, poniżej 137.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: remont budynku nr 20. 1) Krótki opis: remont budynku nr 20. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00, 45.32.10.00, 45.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.